Četvrti dio

2.2K 168 10
                                    

Susret sa One Directionom po prvi put je bio... Ajmo reći fail na prvu, ali kako će se dalje snaći? 

Neela's P.O.V.

Probudila sam se uz zvuk pjesme Paradise od Coldplaya. Bilo je 7 ujutro. Isključila sam punjač i spremila ga u kufer.

Odlučila sam obući crne uske traperice i plavu majicu kratkih rukava sa printom "Cool". Izašla sam iz sobe i otišla u kupaonicu.

Oprala sam zube i umila se. Vratila sam se u sobu i uzela manju torbu u koju sam spremila šminku. Stavila sam tanki sloj tuša, maskaru i bijelo sjajilo za usne.

Vratila sam šminku u torbu i otišla do sobe po kufer s odjećom. Stvari sam ostavila na hodniku i otišla dolje. Ash, Luke i Michael su već bili dolje. "E, kad ste već tu, možete mi odnijeti stvari do auta." Ash se nasmiješio.

"Oni mogu, ja ne mogu." Podigla sam jednu obrvu.

"A zašto??"

"Uhhhh.." Počešao je stražnji dio glave. "Imam bolove u leđima." Nasmijala sam se.

"'Ajmo reć' da ti vjerujem." Nasmijao se. Uvijek se izvlači s bolovima u leđima. Okrenula sam se i vidjela Lukea kako nosi moje stvari. Nasmijala sam se dok sam grickala donju usnicu.

"Idemo li?" Postajala sam sve nestrpljivija.

"Čekamo Caluma." I onda on meni kaže da uvijek mene čekamo. Interesantno, pa skoro zanimljivo.

"Evo me. Idemo?" Calum je uletio u dnevni boravak brzinom svjetlosti.

"Da.." Ash se nasmijao. "But first.." Ne opet.. "Let me take a selfie!!" Stalno to radi. Najgore od svega je to što ja moram bit na svakom od tih selfija. Da ja slikam, ne bih se bunila, ali on nije baš neki slikar. Obožavam se ja slikati, ali ne svako 5 minuta. Zna i to ponekad dosaditi. 

**Aerodrom**

Pozdravili smo se s roditeljima i stavili našu prtljagu na pokretnu traku na aerodromu. Ja i Ash smo se već ranije dogovorili da ćemo skupa sjediti u avionu.

Kad smo napokon ušli u avion, sjela sam na sjedalo pored prozora. Bojala sam se vožnje avionom, pa mi je Ashovo ludovanje dobro došlo. Stavila sam slušalice u uši i glavu naslonila na Ashovo rame.

**5-6 sati kasnije**

"Buđenje..." Otvorila sam oči i shvatila da sam spavala na Ashovom ramenu cijelo vrijeme.

"Jesmo li stigli?" Klimnuo je glavom.

"Slijećemo. Molimo vas da vratite sigurnosni pojas." Klimnula sam glavom (Ne znam zašto) i stavila sigurnosni pojas.

Nakon slijetanja Ash je ustao i pružio mi je ruku. "Vidiš da nije bilo tako strašno." Nasmijala sam se i nastavila hodati prema izlazu.

Nakon što smo izašli ugledala sam 5 muškaraca koje svaki dan vidim na web stranicama J-14 časopisa. Bili su to One Direction. Iako ih ne volim, znala sam im imena.

Približili smo im se, a Calum nas je predstavio. "Ovo je moja sestra Neela."

"Mi smo One Direction." Harry ih je upoznavao i predstavljao je svakoga od njih posebno. Nasmijala sam se stidljivo i pogledala sam prema dolje.

"Idemo?" Luke je upitao.

"Da." Pratili smo ih. Pokupili smo svoje stvari i izašli smo iz aerodroma.

Ispred aerodroma sve je bilo prepuno fanova. Većinom su bili Directioneri, ali bilo je dosta i 5SOS fanova.

Ušli smo u terenac zatamnjenih stakala, a nekoliko ljudi je pokupilo naše stvari i odnijeli su ih u drugi terenac koji je vozio odmah iza nas. Među nama je vladala ona čudna tišina koju je Harry odlučio prekinuti.

"Uhh, Neela, jesi li Directionerka?"

Od svih mogućih pitanja, on postavi baš ono koje će cijelu situaciju učinit još čudnijom. "Ne." Promrmljala sam sa blago tužnim pogledom.

Pogledao je lijevo, pa desno, pa dolje. "Ok.." Napravio je ovo sve još čudnijim.. Mrzim čudne situacije i morala sam ovu nekako prekinuti. 

Stala sam Calumu na nogu. On se nakašljao i počeo govoriti. "Gdje idemo?"

"Idemo na Wembley stadion. Odmah večeras imamo koncert. Moramo uvježbati pjesme." Nakon toga je klimnuo glavom i opet je ušutio, ali ipak je napravio situacijom malo manje čudnom nego što je bila.

Pored mene je sjedio Ash. On je nešto radio na mobitelu. Uzela sam mu mobitel iz ruku i ušla u galeriju. "Ne mogu vjerovat da si me uslikao dok sam spavala u avionu." Slučajno samo to rekla na glas. Svi su gledali u mene. "Sjedili smo skupa u avionu, ja sam zaspala, a on me uslikao.." Pogledala sam prema Ashu i oboje smo se odvalili smijati..

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now