Neela's P.O.V.
"Bolje ti je da te ne uhvatim." Vikala sam dok sam trčala za Ashom.
Zanima vas šta se desilo između mene i Lukea?
***
Bili smo sve bliže i bliže...
"Hej ljudi." Ash je skiknuo i brzo smo se odmakli jedno od drugoga. (-.-) Srce mi je kucalo brzo.
"Ash.. Poplašio si me.." On se osmjehnuo, a ja sam mu uzvratila s mučnim i jako čudnim osmijehom. Počešala sam donji dio glave i gledala sam prema Ashu.
"Sorry Neela. Moram ti nešto reći." Histerično se nasmijao i naglo se prestao smijat. "Objavio sam sliku iz aviona na twitter." Onu odvratnu sliku na kojoj sa spavam.
Luke se počeo smijati. "Bolje ti je bježi." Počela sam ga naganjati po tribinama stadiona.
***
'Sretan završetak.' Vraga sretan. Umorila sam se i prestala sam trčati za njim. Sjela sam. I počela zamišljati, što bi se dogodilo da nas Ash nije prekinuo.
Ashton's P.O.V.
"Haha, ne možeš me uhvatit." Približio sam joj se. Nisam joj mogao vidjeti lice jer ga je prekrila rukom. Pomaknula je ruku i ugledao sam suzu koja se polako spuštala niz pomalo crven obraz. "Neela.. Ako je ovo zbog slike na twitteru-"
Prekinula me je. "Ne." Tiho je rekla.
Sjeo sam pored nje. "Hoćeš li mi reći što ti je?" Mrdala je glavom ljevo-desno. Shvatio sam to kao ne. "A daj. Reci mi." Obrisala je suzu.
"Ash. Ti znaš da si mi najbolji prijatelj." Kimnuo sam glavom. "Također znaš kako si nekada dosadan." Opet sam kimnuo glavom.
"Jesam li uradio nešto krivo ili??" Pokušavao sam skontat šta joj je.
"Sve je bilo savršeno i onda ti.. Ma, nema veze.." Ustala se i otišla. Odlučio sam ne otići za njom. Ona sam treba malo biti sama i već će se smiriti.
Neela's P.O.V.
Hodala sam duže vrijeme pa sam došla na drugu stranu tribina. Odlučila sam sjesti. Možda se nebih trebala ljutit na Asha. On nije mogao znati da ćemo ja Luke baš u tom trenutku biti bliži nego ikad, a kako bi i mogao znat kad mu nisam rekla.
Moram prestati razmišljati o Lukeu i Ashtonu. Samo se živciram.
Malo sam razgledala oko sebe pa sam skužila da je One Direction prestao pjevat. Imali su pauzu od 15-ak minuta. Također sam nedaleko od sebe primjetila crni ruksak. U tome trenutku nisam bila toliko znatiželjna pa nisam pogledala što je u torbi. Ako ju je netko izgubio vjerojatno će se vratit po nju.
Zamišljeno sam gledala prema pozornici kada sam osjetila ruku na ramenu. Trznula sam se i okrenula. Bio je to Zayn. "Hej, sorry ako sam te poplašio." Osmjehnuo je se i sjeo pored mene.
"Ma, nema veze. Bila sam zamišljena." Pogledao me je, u još uvijek crvene oči. Crvene su bile od plakanja.
"Plakala si?" Izgledao je zabrinuto. "Što je bilo. Reci mi. Možeš mi sve reći." Kimnula sam glavom.
"Možda je čudno, što se povjeravam potpunom neznancu, ali reći ću ti sve." Kimnuo je glavom i blago se osmjehnuo. Ispričala sam mu sve što se desilo.
"Ljutiš li se na Asha?" Pogledala sam prema dolje.
"Na njega je nemoguće biti ljut..." Sve da se naljutim na njega, on će na kraju to izvrnut u šalu. "Dosta o meni. Što ćeš ti ovdje?"
Osmjehnuo se prema podu. "Ovo je moje mjesto za odmor." Uzeo je onaj crni ruksak i izvadio bocu vode i 2 sendviča. "Uvijek dođem ovde kad imamo pauzu." Kimnula sam glavom i osmjehnula se.
"Nego, misliš li ti podjeliti te sendviče samnom ili?" Osmjehnuo se i pružio mi je drugi sendvič. Nasmijala sam se i počela jesti.
"Yo. Zayn Malik. Dolazi ovamo. Nastavljamo s probom." Louis se zaderao na mikrofon.
"Izgleda da moram ići." Osmjehnula sam se
"Oprosti. Nisam te čula. Postala sam gluha zato što se netko zaderao na mikrofon." -Nasmijao se i krenuo je prema pozornici. "Hej, Zayn! Hvala na razgovoru." Rekla sam s blagim osmjehom. Namignuo mi je i otišao je na pozornicu.
Uzela sam mobitel i otvorila twitter. Odmah sam vidjela sliku koju je Ash objavio. Pa dobro slika nije tolko ni loša već sam ja bila ljuta zbog toga što je Ash prekinuo mene i Lukea.
Sliku sam retweetala i vratila sam mobitel u džep.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...