Četrdeset i šesti dio

963 92 13
                                    

Da, znam da mi je trebalo sto godina za nastavak ali tu je i nadam se da vam se sviđa.

Želim vam reći da sam počela objavljivati novu priču (Dreams) i puno bi mi značilo kada bi ju pročitali. Ima tek jedan nastavak i to je LH fanfiction. Hvala ♡♡

Uživajte u nastavku ♡♡

Neela's P.O.V.

"Da, da Calum." Govorila sam drsko. "Osveta je slatka kao puding. Sjećaš se vodenog tretmana buđenja?" Mislim da još nije ni svjestan što sam napravila, jer ništa ne progovara.

Ubrzo je počeo brisati puding maramicom sa svoga lica. Još uvijek ništa nije govorio i to me pomalo plaši, ali znam da će se kad obriše lice okrenuti i izderati, a onda proći rukom kroz kosu i shvatiti sa je puna pudinga.

Obrisao je lice do kraja, a zatim se okrenuo. Pripremala sam se na dernjavu, ali dobila sam miran odgovor. "Tebi je opet bilo gore, ha-ha.." Rugao mi se. Ja tu sa osmijehom samo sjedim i čekam da prođe rukom kroz kosu. "Morala si spavati na kauču sljedeću noć dok ti se krevet osuši.." Počeo se smijati. I dalje čekam....

"Još nije stavio ruku u kosu." Došapnula sam Lukeu. Nakon nekog vremena napokon je to uradio, a nakon toga se prestao smijati. "Tko se zadnji smije..."

"Smije se zadnji.." Nasmijala sam se na Lukeove riječi. Nisam mislila da će mi ovdje biti tako zabavno, kao sa Ashom i Harryjem, ali nije loše... Jedva čekam da ostali vide Calumovu kosu i bijelu majicu uprljanu pudingom...

To će se uskoro i desiti jer smo stigli. Ash, Harry i ostali su stigli prije nas, kao i uvijek. Sljedeći put idem s Harryjem čak i ako budem morala nabaviti poseban auto za nas dvoje.

Izašli smo iz auta. Harry i Ash su stajali ispred i čekali su nas. Potrčala sam prema njima da im mogu najaviti Caluma, jer takva kos i treba najavu. "Dame i gospodo... S pudingom na glavi i bijeloj majici... Calum Hood!!!" Viknula sam s osmijehom.

Calum je polagano došao do nas. "Previše je na mene.." Rekao im je tiho. Ja sam se samo osmijehivala.

Dobra mu je reakcija. Bila bi loša da mi je zabranio da uzmem samo svoju sobu, ali na sreću i to je dobro prošlo. Ovako uživam i ne dajem mu priliku da mi vrati za ovo.

Mislim da bih dobila još jedan vodeni tretman da sam u istoj sobi kao i on. Znam da će mi se jednog dana osvetiti, ali požalit će jer ću mu vratiti trostruko.... Ne valja se sa mnom svađati. To nikada nikome ne prođe dobro, pa neće ni starijem braci.

Mislim da će mi dopustiti odvojenu sobu. Trebao bi ako ne želi još pudinga. Zajedno s Harryjem sam otišla na 6 kat hotela u svoju sobu. Ostavila sam stvari i otišla sam s njim do njegove sobe, a kasnije ću svratiti i do Asha..

Uglavnom, moj je dan isplaniran do kraja.

U njegovoj su sobi već bili ostali iz 1D-a. Rekla sam im da moram do Asha, a s Harryjem sam se dogovorila da se nađemo u mojoj sobi kasnije.

Izašla sam i otišla sam do lifta. Spustila sam se na 5. kat. Ovo je prvi put na turneji da nismo svi na istome katu, a to znači da mogu pravit nered. Mogu ali neću. Tek bi me onda Calum ubio..

Pokucala sam na vrata. Nakon nekoliko sekundi otvorila mi je neka starija žena, a nakon još nekoliko sekundi sam shvatila da kucam na kriva vrata. Ugh.

Ispričala sam se ženi i pokucala sam na vrata do.

Vrhunac ovoga bio bi da sam ponovno pokucala na kriva vrata, ali na svu sreću nisam. Otvorio mi je Michael. Sa osmijehom sam ušla.

Došla sam do Asha i zagrlila sam ga.

"Hej.." Bacila sam se do njega na kauč. "Gdje je Calum?" Upitala sam.

Pokazao je prema vratima od kupaonice. "Tušira se." Zadovoljno sam se osmijehivala.

"Da si ga samo vidio.. Kako smo ga zalili pudingom.." Rekla sam kroz smijeh. "Nije znao gdje se nalazi... Joooj.."

"Što da ti kažem? Ovaj put si nadmašila samu sebe." Rekao je sa osmijehom.

"Ako je tako, onda se sigurno želiš uslikati sa mnom." Rekla sam vadeći mobitel iz džepa. Uključila sam kameru i uslikala sam se s njime. Odmah sam objavila jednu na instagram.

Bila sam kod Asha u sobi još neko vrijeme, a onda mi je dosadilo... Ma koga ja zavaravam. Sa Ashom nikad nije dosadno. Čula sam da je Calum završio s tuširanjem i brzinom sam svjetlosti izašla iz njihove sobe.

Došla sam na svoj kat i otišla sam do svoje sobe. Znam da sam se dogovorila s Harryjem ali još nije došao.

Sjela sam i upalila sam tv. Postaje kasno, ali nisam umorna. Ubrzo čujem kucanje na vratima. Ustala sam i polako sam prišla vratima. Mrzim ih otvarati u hotelu jer nikako ne mogu saznati tko je osim ako vičem. Otvorila sam ih polako ali ispred nije bilo nikoga.

Izvirila sam i pogledala sam lijevo i desno. Nikoga nije bilo. Zatvorila sam vrata i ponovno sam sjela na kauč.

Nakon dvije - tri minute, ponovno sam čula kucanje. Malo brže sam došla do vrata i otvorila ih, ali ponovno nije bilo nikoga. E nećeš više.

Privukla sam si stolicu kod vrata i sjela sam čekajući da opet taj netko pokuca. I dočekala sam. Nakon dvije minute netko je ponovno pokucao. Istog sam trena otvorila vrata. Ispred mene je stajao Harry sa osmijehom na licu. "Ha ha. Jako smiješno." Rekla sam iznervirano.

Pogledao me nekako čudno. "O čem' ti?" Upitao je i sjeo je sa mnom na kauč.

"Ono si bio ti, jeli tako?"

"Koje?" Izgleda da on stvarno ne zna o čemu govorim.

"Ma ništa.." Odlučila sam da mu neću reći za to kucanje na vrata. Sigurno je neko dijete..

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now