Dvadeset i treći dio

1.6K 125 16
                                    

Harry's P.O.V.

Kraj filma i.. BOOM... Poljubac.

Planirao sam i ja nju poljubiti, ali izgleda da je ona bila brža i to mi je drago. Ne moram se misliti sviđam li joj se ili ne. Mora postojat nekakva iskra između nas, jer da nije tako nebi to uradila.

Nakon što smo se odmakli jedno od drugoga, gledala je u mene i samo se smijala. Ahh, taj osmjeh... Izgleda da sam zaljubljen do ušiju.

Naslonila je glavu na moje rame, dok smo bili pokriveni jednom dekom.

"Samo sekund." Rekla je dok je ustajala. Bila je u onoj spavaćici od neku večer. Otišla je do druge strane busa, izvadila je čips i istresla ga je u zdjelu.

Sjela je do mene. Opet sam prebacio ruku preko njenih ramena. Stavila je zdjelu na sebe. "Šta ćemo sljedeće gledati?" Upitao sam ju. Zamislila se.

"Nekako sam umorna... Najbolje bi bilo da idem spavat." Klimnuo sam glavom.

"Onda laku noć." Rekao sam i poljubio sam ju. Da, sada je bio moj red.

Neela's P.O.V.

Legla sam u svoj krevet. Omg. Tako se dobro ljubi...

Nisam mogla odoljeti tim njegovim zelenim očima i usnama roskaste boje, samo sam ga bez razmišljanja poljubila.

Neznam jeli ovo loše ili dobro.. Što ako Luke još uvijek osjeća nešto za mene? Iako je on mene povrijedio, ne želim ga povrijediti.

Što ako se Ashu ne sviđa Harry? Pa to je onda nemoguće, jer ako je neki dečko Ashu sumnjiv onda nema šanse kod mene..

Ništa, onda ću ostaviti se probleme za ujutro jer kako kažu: 'Jutro je pametnije od večeri.'

Uključila sam mobitel na punjenje i udubila sam glavu u jastuk.

**Ujutro**

Ustala sam se ranije od svih. Odlučila sam probuditi Asha i reći mu što se desilo sinoć. "Ashh... Aashh!" Šaptala sam a opet je bilo glasno. Naglo je otvorio oči i poplašio me je. "Diži se, moramo pričati."

Protrljao je oči i promrmljao je: "Dobroo.." 

Sjela sam na kauč, i grickala nokte dok sam čekala Asha. Loša navika ali nemogu prestati kad sam nervozna. 

Napokon je sjeo pored mene. "Ash.." Digao je obe obrve. Bio je pospan pa je izgledalo prilično smiješno, ali suzdržala sam se. "Sinoć sam gledala filmove s Harryjem i poljubili smo se!" Odjednom se razbudio i osmjeh mu je narastao. 

"Napokon.!" Rekao je. Čudno sam ga pogledala. "Pa, prije nekoliko dana mi je rekao da mu se sviđaš.." Sada je meni osmijeh narastao. 

"Trebao si mi reći... Ali nema veze." 

"I? Što ćeš sada? Hoćeš li biti s njime u vezi ili?" Zagledala sam se u jednu točku na podu. O vezi baš i nisam razmišljala. Opet sam pogledala u Asha. "Znam taj pogled. Ti želiš vezu ali ne sada, sve ti je još svježe i želiš pričekati berem još mjesec dana."

"Čitaš me kao otvorenu knjigu.." Nasmijao se. 

"Pa čemu služe najbolji prijatelji?" Nasmijala sam se i zagrlila sam ga. Bilo je tek 7. Bus je napokon stao. Bili smo u Madridu, i stali smo iza hotela u kojem odsjedamo. 

Odlučila sam probuditi ostale, ali na svoj način. Uzela sam Calumovu električnu gitaru i pojačalo. Stala sam kod kreveta i čekala sam dok Ash stavi čepiće za uši koje koristi dok udara bubnjeve. 

Klinmuo je glavom. "Tri.. Četiri.. Sad!" Trzalicom sam zasvirala na gitari. Ni nesumnjam da je svatko od njih udario glavom. 

"Neela!!!" Čuli smo Caluma. Da, to sam mu i prije radila. Sada bi bilo bolje bježati. Počeo se ustajat. 

Ash mi je prišao. Dala sam mu gitaru i sjela sam. On je tamo stojao i gledao u gitaru, a kad je Calum izašao iznenadio se kad je vidio Asha s gitarom. Pogledao je u mene. "Nisam ja."

"Ash??" Ash ga je pogledao i nasmijao se, a zatim se okrenuo prema meni i namignuo mi. Calum mu nije ništa rekao, a na mene bi se sto posto izderao...  

"Stiglo smo." Rekla sam kad su ostali već izašli. Calum je uzeo gitaru od Ash i spremio ju je. Ash je došao i sjeo pored mene. Kad su se ostali okrenuli, ja i on smo se počeli smijati. 

Svi zajedno smo izašli i ušli smo u hotel. Tri sobe kao i inače, samo što će ovaj put Ash biti sa mnom u sobi. Odnijeli smo stvari. Kad smo ja i Ash ušli u sobu i zatvorili vrata počeli smo se smijati kao nikada. "Hvala spasio si me!" 

"Jesi mu vidila lice kad je ugledao mene sa gitarom a ne tebe???" Klimala sam glavom dok sam se smijala. 

"High Fiwe!! Moramo smisliti naš pozdrav, ali prvo..... LEMME TAKE A SELFIE!" Uzela sam mobitel i počela sam slikati. 

"Znači, danas i sutra Madrid, i onda dva dana Barcelone!!" Klimao je glavom. "Kad je koncert?"

"Sutra, a to znači slobodan dan!" Woohoo! "Šta ćemo raditi?" 

"Ja znam. Donjeti ću svoju gitaru iz busa, naručiti ćemo palačinke i cjeli dan ćemo pjevati, jesti i izležavati se." 

"To mi se sviđa." Osmjehnula sam se. "Ali prije nego što odeš do busa izvidi ima li ikoga." Klimnula sam glavom. 

Izvirila sam kroz vrata. hodnik je bio prazan. Potrčala sam do lifta i spustila sam se dolje. Izašla sam na stražnji ulaz i izvadila sam gitaru iz busa. Kad sam se vraćala hodnik nije bio prazan. Calum, Luke i Niall su išli dolje. Sranje. 

Prošla sam pored njih kao da ih nisam ni vidila, ali oni su se okrenuli zamnom i dozivali me. E tad sam potrčala. Naravno, kao i uvijek zaboravila sam ključ od sobe i morala sam kucat, ali na sreću Ash je čekao na vratima. 

Uletjela sam u sobu s gitarom. "Vidjeli su me ali ne i uhvatili." Stavila sam gitaru na stol. Ova je bila moja. Zapravo, Calumova stara ali i dalje je bila kao nova. 

Iz kufera sam izvukla Laptop. Nisam ga koristila zadnja dva tjedna. Sigurno sam mu falila. Uključila sam na YouTubeu David Guetta Mix. Ubrzo smo dobili i plačinke. 

Danas je dan za uživanciju, ništa drugo..

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now