**U autu**
Neela's P.O.V.
Naslonjena na Harryja, mijenjala sam pjesme. Vozimo se do Washingtona D.C. gdje imamo sljedeći koncert.
U autu sam sa Harryjem, Ashom, Michaelom, Zaynom i Niallom. Može se reći da su mi oni najdraže osobe. Naravno da volim i Caluma jer mi je brat, ali ne volim kada mi prigovara oko nekih stvari.. To me živcira.
Ovdje kada god hoću mogu viknuti selfie i svi će se namještati. Ja Harry i Ash smo bili naprijed, a Niall, Michael i Zayn su bili iza. Primjetila sam da su svi osim Zayna skoro zaspali pa sam uključila kameru i viknula "SELFIE!" da ih razbudim i uspjelo mi je.
Ovo je čak bio najbolji selfie. Znaći ide na instagram. Čeka nas još otprilike sat vremena vožnje. Sumnjam da će mi biti naporno.
Objavila sam ga sa jednostavnim opisom "
Pametan je on. (Jer se zna namjestiti za selfie... LOGIČNO.)
Sve sam ih razbudila, samo sam ja ostala pospana. Nisam se uspjela naspavati jer smo morali ići.. Uhh.. Jedva čekam da dođemo u hotel.
Počela sam zijevati.. Još samo fali da se oni meni pođu derati selfie. To bi najvjerojatnije uradio Ash, koji je bio sa moje lijeve strane.
Ponovno sam pogledala oko sebe.. I oni su se činili pomao pospani. Ovaj sam put spremila mobitel u džep i naslonila sam se na Harryja. Pospana sam, a ne mogu zaspati. To mrzim.
Ash je igrao igrice na mobitelu i to ga je očito uspavalo. Mobitel mu je ostao u ruci. Uzela sam mu mobitel iz ruke i zaključala sam ga.
Bacila sam pogled i na Harryja koji je zaspao sa rukom oko mojih ramena. I on i Ash su slatkice dok spavaju.
Odlučila sam uslikati jedan selfie s uspavanim Harryjem, jer da sam se pomakla probudio bi se, a Asha sam uslikala sa stražnjom kamerom.
Naslonila sam se na Harryja. Bilo mi je udobno. Odlučila sam malo tweetati i pratiti par ljudi na twitteru i instagramu. One slike koje sam uslikala maloprije sa spavalicama sam objavila.(Spojila sam selfie s Harryjem i sliku Ashtona od maloprije na kojoj spava.)
Slika je objavljena sa opisom 'Spavalice moje dvije.
Pratila sam prvih pet ljudi koji su mi lajkali sliku. Pet brzih sretnika. Čim stavim sliku, sačekam desetak sekundi, a zatim ugasim internet da mogu pronaći prvih pet koji su lajkali.
Sliku sam podijelila na twitteru, a zatim i na svojoj facebook stranici.
Pratila sam nekoliko ljudi na twitteru, a zatim sam tweetala. 'Dosadno mi je.. :('
Možda je baš ovo pravi trenutak da odgovorim na par poruka na twitteru. Ima dosta ljudi koji mi šalju poruke.
Na nekoliko sam odgovorila, a onda mi je dosadilo. Više ne znam ni što ću raditi od dosade. Spremila sam mobitel natrag u džep i malčice sam se pomaknula da mi bude udobnije. Sklopila sam oči i zaspala sam...
. . . . .
Otvorila sam oči zbog svjetlosti koja je dopirala kroz prozor auta. Još uvijek se vozimo i svi su još uvijek u dubokim snovima.. Osim mene. Najprije sam uzela mobitel i otključala sam ga. Nisam imala niti jednu obavijest. Ok. Ovo mi je malo čudno.
Probala sam ući u instagram, ali nisam mogla. Aplikacija se stalno sama zatvarala. Isto to mi se desilo i twitteru.. Još da je i facebook takav i da se odmah ubijem...
Nažalost ni facebook nije htio raditi. Vratila sam mobitel u džep i okrenula sam se. Niall, Zayn i Michael su spavali kao bebice... Zapravo čak i čvršće. Uopće se nisu micali.
Pogledala sam prema naprijed. Vozili smo poprilično brzo... Malo brže nego prije nego što sam zaspala.
Možda smo čak vozili malčice prebrzo.
"Psst." Pokušavala sam dozvati vozača. "Oprostite, možete li usporiti." Rekla sam tiho ali sumnjam da je čuo, jer meni se čini da je samo ubrzao. "Hej, ti što nas voziš." Rekla sam nešto glasnije. Ponovno nas očito nije čuo. "Vozaču!" Rekla sam još glasnije.
Izgleda da je napokon čuo. Bez imalo usporavanja okrenuo se prema meni. "Izvolite?" Panično sam gledala prema njemu, pa prema cesti, a onda sam vrisnula.
Naletio je ravno na kamion........
A/N
Hello ljudeki
Nadam se da vam se barem malo sviđa i da nećete poludjeti na mene previše zbog zadnjih rečenica nastavka.
Razlog vašem čekanju je škola... Uvijek sam posljepodnevna smjena tako da ujutro učim, a navečer kad dođem spavam i tako svaki dan.
U svakom slučaju budite strpljivi. Zna se da kod mene nema pauziranja priča. Nastavljam dalje uvijek, pa čak i kada imam najveću blokadu. Pustim si omiljene pjesme i pomalo pišem.
Iiii... TO JE TO.
Ly,
Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...