Neela's P.O.V.
"I? Što moja najdraža sestra želi za ručak?" Bilo je oko 3 poslijepodne.
"To samo kažeš jer sam ti jedina sestra.." Napravila sam slatku tužnu facu. On se samo nasmijao i uzeo telefon.
"Dobar dan. Zelio bih naručiti ručak za dvoje za sobu 477." poklopio je, a nije ni pitao što ćemo dobiti za ručak. Srećom, Francuska je poznata po dobroj klopi pa sumnjam da ćemo se razočarati.
Ubrzo smo čuli kucanje na vratima. To je sigurno ručak. Calum je otvorio, uzeo naš ručak i platio napojnicu ženi koja nam je donjela ručak.
"Dobili smo dvije velike porcije..." polako sam skidala foliju sa poveće četvrtaste zdjele. "Lazanje!!!!!" Obožavam lazanje, a Calumu su najdraže jelo.
"Mmmmmmmm." Počela sam jesti lazanje. Bile su PREEE. Dovršila sam ih u 11 minuta i 7 sekundi. Da. Štopala sam vrijeme.
"Sada kad si dovršila ruča red bi bio da mi kažeš što se desilo između tebe i Lukea.." Osmjeh na mome licu polako je nestajao. "Ono što si mi ispričala, da ti se više ne sviđa i to.. vidi se da si lagala."
"Zar stvarno želiš znati??" Mislim ako me je pitao o tome logično da želi znati.. Klimao je glavom. "Paaa... Znaš onu Nicole što mu je sada cura."
"Da, šta s njom???"
"Paa..." zastala sam.. nisam mu htjela reći dosad jer su njih dvojica najboji prijatelji i želim da tako i ostane.. "U klubu, prije tri dana, uhvatila sam ga dok se žvalio s njom." Izgledao je iznenađeno.
"Rekao sam ti da nećete biti u vezi duže od tjedan dana."
"I mislila sam da ćeš to reći." Zakolutala sam očima. On se samo nasmijao i zagrlio me.
"Hoćeš moći večeras samnom na koncert?" Slegnula sam ramenima.
"Ne znam, malo mi je bolje... Možda?" Klimnuo je glavom. "Red bi bio da malo vježbaš. Dodaj mi gitaru ja ću svirat a ti pjevaj." Odletio je po gitaru sav sretan.
Uzela sam mobitel, upalila sam snimanje i prislonila sam ga na vazu koja je stojala na stoliću.
Donio je gitaru. "She looks so prefect na 3, 2, 1...Sad!" Počela sam pjevati zajedno s njim.
Simmer down, simmer down.
They say we're too young now to amount to anything else,
But look around
We work too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, honeyYou look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down..Let's get out, let's get out
'Cause this deadbeat town's only here just to keep us down
While I was out, I found myself alone just thinking
If I showed up with a plane ticket
And a shiny diamond ring with your name on it
Would you wanna run away too?
'Cause all I really want is youYou look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of '94
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so downYou look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so downYou look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so downYour lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down..**Nakon nekoliko pjesama**
"Bilo je dobro, a nisi ni ti loša.." Smijala sam se. Bilo mi je puno bolje.
"Izgleda da ću ipak ići na koncert. Bolje mi je sada." Klimao je glavom.
"Izgleda da ću morati uzet taxi. Dečki se neće vraćati. Idi, spremi se."
"Ok." Ušla sam u spavaću sobu i odličila sam obući taice sa crnim i bijelim prugicama, bijelu majicu, nike tenisice boje trule višnje i lančić iste boje. Preko toga sam obukla crnu kožnu jaknu.
Kosa mi je već bila pokupljena u neurednu punđicu koju sam popravila. Na lice sam stavila BB kremu, jer lice mi je bilo u 10 različitih boja. Također sam stavila malo maskare i izašla sam iz sobe.
"Spremna?" Klimnula sam glavom. "Idemo onda."
Stavili smo sunčane naočale i zajedno smo izašli iz sobe i hotela.
Ispred nas je čekao taxi. Na sreću, brzo smo ušli u taxi pa smo izbjegli nalet zaluđenih obožavateljica.
. . . . . .
"Stigli smo." Pogledala sam kroz prozor. Vidjela sam ogroman stadion. Iako je dva sata do koncerta, sve je bilo prepuno obožateljica.
Nakon 15 minta djeljenja autograma, probijanja kroz obožavateljice napokon smo ušli unutra. Dečki su već završili s pokusima, pa su se samo zezali na pozornici.
Odlučila sam da neću biti s njima jer baš u trenutku kad smo ja i Calum došli Nicole je ušla na stražnji ulaz i pobjegla je od tjelohranitelja koji je mislio da je samo luda obažavateljica. Lol.
Mahnula sam Ashu i sjela sam što dalje od njih...
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...