Četrdeset i treći dio

1K 96 8
                                    

Neela's P.O.V.

Polako smo išli ulicama New Yorka. Moram se sjetiti gdje je ona slastičarna u koju sam ga mislila odvesti. Znam da je blizu ali ima toliko ulica.. Pa ovo je nemoguće. "Što je bilo?" Upitao me Harry. Zar sam toliko očita?

"Nije ništa. Samo sam zaboravila gdje se nešto nalazi.." Klimnuo je glavom i osmijehnuo se. (Zamislite samo Hazzu s naočalama i kapom kako se smije i one rupice *-*) Bio je tako sladak.

Uzela sam mobitel i ušla sam u GPS ponovno. Ubrzo sam shvatila kuda trebamo ići i krenuli smo. Ubrzo smo stigli ondje gdje sam htjela ići s njime. Vani je vruće, pa bi bio red da svratimo na sladoled u slastičarnu koja se zove Serendipity 3. Kada je shvatio gdje idemo, osmijeh mu je došao na lice.

"Serendipity?" Upitao me kada smo već bili blizu. Klimnula sam glavom. "Bio sam već ovdje.. Idemo na sladoled?" Ponovno sam klimnula glavom. Sad se osjećam kao da on mene vodi, a ne ja njega.

Držeći se za ruke, ušli smo i sjeli smo. On je naručio sladoled on vanilije sa jagodama, a ja sam uzela Banana split. (:3) Nakon 5 minuta, dobili smo naručene sladolede. Pomalo sam se začudila kada ja njegov sladoled bio skoro velik kao i moj.

Oba su izgledala savršeno. Krenuli smo jesti. Ovo je savršen spoj, onako kako ga ja zamišljam. Mislim, da se poraditi na par detalja.. Najviše me smeta to što moramo posvuda nositi kape i naočale. Obožavam njegove oči i kosu. Mislim stvarno, još samo fali da pokrije i osmjeh da ne mogu vidjeti rupice kad se smije. To bi za mene bila tragedija.

"I gdje me vodiš kada pojedemo?" Upitao me sa onim svojim slatkim osmjehom. Problem je u tome što ja nemam pojma gdje da idemo.

"To je iznenađenje." Rekla sam sasvim opušteno i sa osmijehom.

Mogli bi otići u šetnju na Times Square, a zatim otići vidjeti Rockefeller Center. Odjednom mi je na pamet pala odlična ideja. Mogli bi imati piknik u Central Parku. Da, bila sam tamo jučer ali ovo je barem iznenađenje.

To bi značilo da moram nabaviti hranu, piće i deku na kojoj ćemo sjediti. To nebi trebalo biti teško sa mojom velikom torbom.

Dovršio je sladoled i skupa smo krenuli. Shvatila sam gdje u blizini ima centar sa McDonaldsom. Nebi mi trebalo biti problem naći tiih par stvari za piknik, reći ću Harryju da me pričeka 5-10 minuta. Tješim se da će ovo sve biti dobro.

"Možeš li me ovdje pričekati desetak minuta?" Upitala sam ga sa svojim slatkim glasićem koji uvijek dobije sve što želi.

"Naravno... Možda se sakrijem." Osmjehnula sam se i polako sam krenula. Kada sam se odmakla od njega počela sam trčati. Uletjela sam u trgovinu sa stvarima za dom.

Čim sam pronašla prvu radnicu, upitala sam je za dekice. Našla mi je jednu malu, ali dovoljno veliku da zajedno sa Harryjem sjedim na njoj. Platila sam i izašla sam. Nakon toga sam potrčala u McDonalds.

Ovo nebi trebalo dugo trajati. Uzela sam dva velika hamburgera, dva pomfrita i dva soka od jabuke. E ovo je pravi spoj. Srećom sve mi je uspjelo stati u torbu. Potrčala sam natrag do Harryja na mjesto gdje sam ga i ostavila, ali ga tamo nije bilo. Prošlo je točno 9 minuta. Da, brojala sam.

Rekao je da će se možda sakriti...Najbolje bi bilo da ga nazovem. Prije nego što sam uspjela utipkati broj, osjetila sam nečije ruke na očima. Brzo sam se okrenula. To je, naravno, bio Harry.

"Izgleda da sam te poplašio." Rekao je.

"Naravno da ne." Rekla sam ga i poljubila sam ga. Mislim da sam ga uhvatila nespremnog i da sam ga iznenadila s poljubcom, ali uzvratio je i tjekom poljubca se smješkao. Odmaknula sam se i uzela sam ga za ruku. "Idemo." Rekla sam i povukla sam ga u najbliži taxi.

Došli smo u Central Park. Sve je bilo prekrasno kao i jučer. Odvela sam ga na jedno prekrasno mjesto koje sam vidjela jučer. Bilo je i drugih ljudi koji su tu bili na pikniku ali, ne mnogo pa sam vrlo lako našla dobro mjesto.

"Jeli ovo bilo iznenađenje?" Upitao me. "Šetnja Central Parkom?" Mislim, naravno da ne. Čudno me je pogledao kada sam počela nešto vaditi iz torbe. Najprije sam prostrla dekicu, a zatim sam i izvadila hranu iz McDonaldsa. "Ahaaaa.... Sada vidim.." Namignuo mi je, a zatim je i sjeo pored mene na dekicu. "Fino si ti ovo sve isplanirala." E da ti je znat..... Odgovorila sam mu sa osmjehom od uha do uha.

Srećom, sve sam uspjela isplanirati u zadnji čas. Mojoj snalažljivosti nema kraja.

Zajedno smo jeli hamburgere i pomfrit i pili sok od jabuke. E pa ovo je za mene pravi spoj.

Uzela sam mobitel i uključila sam pjesmu od 5 Seconds of Summera, Greenlight ali u jednome trenutku mi je postalo čudno. Imala sam osjećaj kao da me oni promatraju pa sam promjenila pjesmu. (xD)

Ovaj sam put uključila od Sie i Davida Guette, She Wolf. Pjesma mi je presavršena i obožavam. Glazbu sam uključila na Shuffle i ostavila sam mobitel sa strane.

Vrijeme je za uživanciju..


A/N

To je to zasada <3 Nadam se da vam se sviđaa <3. Ostavite VOTE i KOMENTAR. Vama je to par sekundi a meni stvarno puno znači <3 <3

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now