Trinaesti dio

1.7K 128 5
                                    

Neela's P.O.V.

Calum se više nije ponašao kao kreten. Do kraja dana svi smo bili dobre volje. Pogotovo ja kad sam ugledala svoje lice na naslovnici J-14 magazina. Naravno tu je bio i Luke koji me je točno u trenutku slikanja poljubio u obraz. Bila sam više nego sretna.

Družila sam se s dečkima cjeli dan. Nešto kasnije su nam se pridružili i Zayn, Niall, Liam, Harry i Louis.

Gledali smo filmove, igrali smo istinu i izazov i pjevali smo.

To mi je donjelo natrag uspomene. Prije 5SOS-a svake subote kad bi bilo lijepo vrijeme, ja Calum i naši prijatelji bi predvečer pripremili šatore, roštilj i vreće za spavanje. Kampirali bi pored jezera. Zapalili bismo vatru i svirali gitaru. Volim se prisjećat tih vremena i kad bi mogla vratit vrijeme i dalje nebi promjenila ni jednu najmalju stvar.

"Jesi dobro?" Trznula sam se i pogledala prema Lukeu. Bila sam zamišljena. Klimnula sam glavom i pogledala oko sebe. Svi su sjedili u tišini.

"Imate li gitaru?" Calum je upitao. Niall je kkimnuo glavom i izašao iz naše sobe. Imamo i mi gitaru ali je već, zajedno s ostalim instrumentima, odnesena na stadion gdje ćemo imati koncert.

Nakon dvije minute vratio se s gitarom. "Tko svira?" Niall je upitao sa smješkom.

"Neka Neela svira. Baš kao i u stara vremena." Osmjehnula sam se prema Calumu, dok sam uzimala gitaru koju mi je Niall pružao.

Počela sam svirati i pjevati pjesmu Amnesia. Većinu nota sam dobro odsvirala. Dečki su počeli pjevati samnom.

Nakon pola sata pjevanja i sviranja dobili smo poziv s recepcije da trebamo prestati jer smetamo drugim gostima. Pfff.

"I ja mislim da je dosta za danas. Sutra imamo koncert i trebamo se naspavati." Liam je zabrinuto rekao. Ostatak 1D-a ga je poslušalo i otišli su u svoju sobu.

Prije nego što je otišo Harry se okreno prema meni. "Hej, zaboravio sam ti reć.. Sutra ujuto dolazi moja sestra Gemma. Možete se družiti dok smo na pokusima." Klimnula sam glavom i pozdravila se s njime. Izašao je.

Pozdravila sam se sa Ashom, Michaelom, Lukeom i Calumom i otišla sam u krevet.

Nedugo nakon što sam legla u krevet, zaspala sam..

*Sljedećeg jutra*

Probudila sam se u Lukeovim rukama. Da, spavali smo u istom krevetu. Polako sam maknula negove ruke sa sebe da ga ne probudim, i otišla u kupaonicu.

Sinoć se nisam potrudila prije spavanja ni počešljati, a kamoli skinuti šminku tako da sam izgledala k'o strašilo.

Počešljala sam se, skinula sinoćnju šminku, umila sam se i stavila sam maskaru tuš i malo sjenila.

Izašla sam iz kupaonice i tamo me je čekao Ash.

"Wtf, gdje su svi?? Malopre su bili tu." Nasmijao se.

"Malopre?? Pa ti si bila u toj kupaonici sat vremena a oni su otišli prije 20-ak minuta."

"Ajde, dobro. Ajmo kod njih. Gladna sam." Klimnuo je glaavom i izašao iz naše sobe. Pratila sam ga.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now