Četrdeset i deveti dio

755 90 7
                                    

Hello ljudi..

Ovaj je dio pomalo kratak, ali sljedeći dio će biti duži, jer je 50. i nadam se da će vam se svidjeti.

Ako želite, pročitajte moju priču Dreams.

Nadam se da ćete mi ostaviti vote i komentar, ako ne na ovome djelu onda barem na sljedećem. (50. *-*)

VOLIM VAS SVE. -Nela♡♡♡♡

Neela's P.O.V.

I dalje sam zbunjeno i čudno gledala u ovo pismo.

Nervozno sam grickala donju usnicu. "I kakva su tvoja pisma?" Upitao me Ash sa osmijehom.

"Prvo mi je presavršeno, a drugo i nije nešto." Odlučila sam da im neću reći za sadržaj drugog pisma, ali zato imam drugo rješenje. Spremila sam pismo u torbu i izašla sam iz prostorije u kojoj smo bili.

Hodala sam niz hodnik dok nisam došla do Paula. On mi je jedan od boljih frendova. On će znati šta trebam. "Paul.." Prišla sam mu tiho.

"Trebaš nešto? Jeli sve u redu?"

"Prvo ti trebam nešto ispričati.. Sinoć mi je netko kucao na hotelska vrata, ali dok sam došla do vrata taj netko je pobjegao. Drugi put isti slučaj, a treći je put Harry došao. Bila sam uvjerena da je to on, ali on nije znao o čemu pričam..." Rekla sam zabrinuto. "U početku sam mislila da je to neko dijete, ali sada.." Izvadila sam pismo. "Pročitaj ovo.."

Uzeo je pismo i na brznu je pročitao. "Kada si ovo dobila?" Upitao je. Objasnila sam kako sam to dobila uz ostala pisma od fanova. "Neela, ovo je ozbiljno. Jesi rekla ostalima za ovo?" Upitao me.

"Ne, i molim te nemoj nikome reći." Rekla sam mu. "Imaju već dovoljno obaveza. Neću im i ja sada stvarati probleme.."

"Ti im nisi problem, ni obaveza. Ti si Calumova mlađa sestra i Harryjeva djevojka.."

"Paul, ne želim im ništa reći. Sigurno nije ništa važno, ali bih željela da netko dežura nedaleko od moje sobe u hotelu, dok ne odemo iz Philadelphije." Klimnuo je glavom.

"Ok, sredit ću ti to, a i Harry će biti s tobom tako da si sigurna." Klimnula sam glavom i blago sam se osmijehnula. "Ne brini.. Ako te itko samo dirne, reci meni i gotov je."

"Hvala ti puno, Paul.. Najbolji si."

"Nema na čemu.. Idi sada.." Klimnula sam glavom, vratio mi je pismo i vratila sam se dečkima.

Ubrzo su došli i 1D i mogli smo započeti sa probom. "E, da. Neela danas vježbaš s nama. Ponovno ćeš nastupati kada odemo iz Philadelphije." Napokon dobre vijesti i to od Caluma.

"Ok.." Odgovorila sam kratko, ustala sam i popela sam se s njima na pozornicu. "Pjevaš samo par zadnjih pjesama s nama. Ulaziš tek pred kraj." Klimnula sam glavom.

"Idemo.." Čula sam Asha. "1, 2, 3, 4!!" Počeli su svirati.

. . . . .

Završila sam s probom i sjela sam.

U jednom sam trenutku sama sebe udarila po glavi. Zašto? Jer sam cijelu turneju pitala dečke gdje i kada idemo, ali nisam se sjetila da sam jednostavno mogla uzeti mobitel i ući u Web stranicu One Directiona.

Upravo to sami uradila.

Sljedeća su dva koncerta zakazana nigdje drugdje nego u Detroitu. U Parizu su mi obećali da mogu opet repati Lose Yourself na koncertu u Detroitu, jer je Eminem odavde.

Pa zato su mi vjerojatno i pustili da vježbam s njima.. Onda ćemo valjda sutra i u Detroitu izvježbati Lose Yourself. Veselim se tome koncertu. Biti će super..

Tiho sam počela pjevušiti Lose Yourself. O.b.o.ž.a.v.a.m. tu pjesmu. Zapravo, obožavam svaku Eminemovu pjesmu, ali ova mi je najdraža.

Ostatak probe sam pustila dečke da pjevaju bez mene pošto ću biti samo na tih par proba. Ubrzo je pored mene došao moj Harry.

Poljubio me, zagrlio me i sjeo je pored mene. "Hej slatkice. Čujem da sam dobio pisam od fanova.." ¨Na licu mi se pojavio čudan osmijeh, jer sam se prisjetila onoga čudnoga pisma, ali ubzo sam shvatila da priča o pismima za njega.

"Daaaa, to ćemo kasnije skupa čitati." Rekla sam namigujući.

"Idemo Harry... Dolazi gore." Liam je ekao nra mikrofon. Izgleda da mora ići na probu. Pozdravila sam ga, a zatim sam ustala i prošetala tribinama.

Kada sam pronašla ono što sam tražila - Zaynovu torbu s hranom, veselo sam uzela sendvič koji već odavno svaki put kada imamo koncert spakira za mene.

Vrijeme je za hranu a zatim idem u backstage..

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now