Neela's P.O.V.
Pogledala sam oko sebe i ugledala sam Nialla. Pa eto, izgleda da će on biti 'Sljedeća žrtva'. Morala sam duže hodati do njega jer je bio poprilično udaljen. Dok sam hodala prema njemu, omjerala sam što radi. Izgledao je kao da mu je dosadno i hodao je u krug s mobitelom u ruci. Prišla sam mu i pozdravila sam ga. "Hej."
Osmijehnuo se i uzvratio je pozdrav. Ruke su mu bile u džepovima i izbjegavao je pogled u oči. Nekako mi se činilo da je pomalo stidljiv. "Treba li ti nešto?" Napokon me je pogledao u oči na dulje od dvije sekunde.
"Paa.." Nekako sam skupila ramena, pa sam izgledala kao malo dijete koje traži slatkiše. "Dosadno mi je." Promrmljala sam i smiješila sam se najslađe što sam mogla.
"Ako želiš, možemo otići nešto pojesti." Naravno, oči su mi se raširile od sreće kad je rekao 'Nešto pojesti' jer uvijek sam za dobar ručak. Nisam ništa jela cjeli dan, a najgore od svega je to što ovdje nije ni prošao cjeli dan. Zbog drugačijih vremenskih zona ovdje i u Australiji, krenula sam u 9:30 ujutro a došla sam u 10 ujutro po Londonskom vremenu.
"Da. Zapravo sam jako gladna." Osmijehnula sam mu se.
"Dvije minute odavde je Nando's." Oči su mi se istog trena zaključale za njegove plave.
"Šališ se?" Rekla sam to ozbiljno, a on mi je poslao čudan pogled i pogledao prema dolje. Sigurno je pomislio da ću reći nešto loše, ali neeee. "Obožavam Nando's!!!" Rekla sam onim skričavim glasom. On je odmah pogledao prema meni i osmijehnuo se.
Valjda voli Nando's koliko i ja. "Idemo onda! Što se čeka?" Veselo je viknuo.
Zajedno smo izašli. On je uzeo crnu kapu i naočale da ga nitko ne prepozna.
Luke's P.O.V.
"Napokon smo gotovi." Calum je uzviknuo nakon što smo zaršili s pjevanjem. "Sada je na vas red." Rekao je prema Harryju.
"Mi još uvijek ne možemo pjevati." Svi smo skupili obrve u znatiželji na Harryjeve riječi. "Niall je nestao. "Louis se počeo na glas smijati na njegove riječi.
"Ma sigurno je ogladnio i otišao u Nando's." Harry je na to očito zakolutao očima.
Calum je počeo gledati uokolo. "Nema ni moje sestre." Počeo sam gledati uokolo. Nisam je nigdje vidio. I ona obožava jesti, i obožava Nando's. Što ako je s njim..? "Jeste li možda vidjeli Neelu?" Calum je upitao pomalo zabrinuto,
Liam je, kao da smo u školi, digao ruku. "Ja sam ih vidio kako zajedno izlaze." Znao sam..
"Pa, zapravo. Mogli bi otići nešto pojesti." Svi su se složili samnom. Uzeli smo kape i naočale, da nas ne napadnu fanovi.
Čim smo došli ugledao sam Nialla i Neelu kako jedu, pričaju i smješkaju se jedno prema drugome. Tada sam osjećao mnogo stvari, ali ljubomora je bila najjača.
Ušli smo unutra i prišli smo njihovom stolu. Neela nas je ugledala i osmijehnula se. "Hej vi. Mi smo malo ogladnjeli pa smo došli nešto pojesti." Pogledala je prema Niallu i osmijehnula se. Trenutno sam bio ljut ali to sam prekrivao lažnim osmijehom. Neela mi se jako sviđa, a sudeći prema načinu na koji mi se nasmiješila dok sam pjevao 'She looks so perfect', mislim da se i ja njoj sviđam.
Neela's P.O.V.
Luke je sjeo nasuprot mene. Primijetila sam da se često zagledao u mene. Htjela sam mu dat bar mali znak da mi se sviđa. Pogledala sam u njega dok je on gledao u mene, gledala sam ga u oči 3 sekunde i onda sam mu poslala polu-osmjeh i pogledala u drugom smjeru.
Klišej, ali i dalje radi.
**15-ak Minuta Kasnije**
Vratili smo se i One Direction su počeli pjevati. Sjela sam i slušala. Prva pjesma koju su pjevali je bila 'Little Things'. Iako baš nisam voljela taj stil pjevanja, uživala sam. Moje misli i uživanje prekinuo je Luke kad je sjeo pored mene. Srce mi je počelo kucati jače i brže i milijun leptirića kao da je naglo uletjelo u moj stomak. "Hej ti."
Pozdravio me je i nasmijao se. "Hej." Uzvratila sam pozdrav, a i osmijeh. Pokušavala sam biti cool dok sam blizu njega, ali očito sam failala.
"Uhmmm.. Mislio sam da ne voliš One Direction, ali sudeći prema načinu na koji si pričala s Niallom.." Odlučila sam ga prekinuti.
"Luke, odlučila sam ih bolje upoznati prije nego što ih osudim." Jedna misao me natjerala da se zaustavim i pomalo osmijehnem. "Čekaj... Jesi li ti ljubomoran?" Jednom djelu mene je bilo žao, a drugi dio mene je skakao od sreće.
Pogledao je prema dolje na par sekundi pa je podigao pogled prema mojim očima. "Neela, jako mi se sviđaš." 'Neela jako mi se sviđaš' Te su mi riječi odzvanjale u glavi. Podigla sam obe obrve. Bila sam iznenađena, ali u dobrom smislu.
"I ti se meni sviđaš..." Rekla sam tiho a on mi je poslao onaj njegov preslatki polu-osmjeh.
Sve je bilo savršeno za poljubac, pa čak i glazba. 'You'll never lorself half as much as I love you. And you'll never treat yourself right, darling, but I want you to. If I let you know I'm here for you, maybe you'll love yourself like I love you, oh..'
Bili smo sve bliže i bliže...
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...