Neela's P.O.V.
Nakon probe smo otišli kod Harryja. Njegova je kuća ogromna, pa ćemo tamo bit sljedećih nekoliko dana u Londonu. Ostali članovi One Directiona su otišli do svojih kuća. Harry nas je uveo u kuću i pokazao nam sobe.
Iako je kuća ogromna imao je samo tri sobe. Svoju i dvije za goste. "Netko će morati samnom u sobu, a vi se ostali rasporedite kako želite."
"Evo ja ću s tobom." Michael je odmah rekao. Čisto sumnjam da mu je bitno s kim će u sobu. Odnio je svoje stvari i za sobom zatvorio vrata, a Harry je otišao dolje.
Calum i Luke su se već prije dogovorili da će oni bit skupa u sobi, to znači da smo ja i Ash u istoj sobi. To mi je nekako drago, jer mu se moram ispričat za ono danas. Najbolji mi je prijatelj, a na njega sam se naljutila bez dobrog razloga.
Dok su Calum u Luke već ulazili u svoju sobu, ja sam hodala pored Asha u sobu na kraju hodnika. Napokon smo došli u našu sobu čim smo ušli u sobu ostavila sam stvari sa strane i bacila se na krevet.
Ajde dobro što sam se ja bacila na krevet, ali je Ash mislio da je to njegov krevet pa smo se bacili u isto vrijeme i zabili se jedno u drugo.
"Auch. Kako možeš imati tako tvrdu glavu?" Rekla sam držeći se za lijevi dio glave. On se samo nasmijao i otišao na drugi krevet. "Ash..." Rekla sam još uvijek držeći se za dio glave koji je udario o Ashovu glavu. "Želim ti se ispričati za ono danas. Bila sam stvarno..."
Prekinuo me je. "Ma nema veze.. Ali želim da mi ispričaš zašto si zapravo bila ljuta." Osmjehnula sam mu se i pogledala prema dolje.
...
"Ova soba je savršena. Šteta što ostajemo samo 3 dana." Ashton je klimao glavom gore dolje, i da rekla sam mu sve do posljednjeg detalja. Od moje zaljubljenosti do poljubca koji se nažalost nije desio. Bio je pomalo uvrijeđen jer mu nisam prije rekla, ali prešao je preko toga i samo me je zagrlio.
Trebala sam mu sve odmah reći. Voljela bih da nisam sakrivala stvari od njega, jer da sam mu prije rekla, nebi onako uletio i prekinuo onaj poljubac koji se trebao desiti. Nemogu ga kriviti nizašto. On je moj najbolji prijatelj. Nebih se nikad mogla ljutiti na njega.
"Da, stvarno je.." Odgovorio je na moj komentar o sobi. Soba je stvarno bila prostrana i imala je veliki TV. Kreveti su bili udobni. Voljela bi da mogu ostat ovdje i spavat zauvijek, ali to nažalost nije mogućeee.
Već je došlo vrijeme da se polako spremamo za koncert. Odlučila sam obući svoju 5SOS maicu i plave uske traperice. Kosu sam uvila i stavila sam kapu na glavu.
Mjesto u prvom redu je bilo rezervirano za mene.
...
Došli smo svi skupa pred Wembley stadion. Sve je bilo prepuno fanova koji su nosili ogromne natpise na kojima 'izjavljuju' svoju ljubav prema 1D-u i 5SOS-u. Da, bilo je dosta puno 5SOS fanova. I ja sam bila jedna od njih.
Sjela sam u prvi red na svoje već rezervirano mjesto i uživala u koncertu. Ovakvi koncerti me čekaju skoro svaki dan, sljedeća 3 mjeseca. Nadam se da mi neće prerano dosaditi.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...