Neela's P.O.V
Polako sam hodala prema srednje velikoj bijeloj kući. Ispred mene su bila crna vrata. Pozvonila sam i osluhivala sam meni dobro poznati zvuk zvona. Neobičan je, ne znam kako da ga opišem, ali bilo je veseli i tužni zvuk u isto vrijeme.
U džepu sam držala crvenu kutijicu u kojoj sam držala zlatne best friend lančiće.
Ubrzo sam čula otključavanje vrata i micanje kvake na vratima. Moj osmjeh je porastao kada sam ugledala Anitu na vratima.
Imala je dugu, valovitu crnu kosu i smeđe oči, bila je pomalo niska. Uvijek je bila najlijepša cura u školi, ali je također i dobra i draga kao osoba.
Odmah sam ju zagrlila. "Mala, falila si mi.." Rekla sam tiho.
"I ti si meni falila.." Rekla je i ušle smo u kuću. Odmah sam s njom sjela na kauč. "Mogla si barem prije turneje svratiti do mene da se pozdravimo..." Spustila sam pogled. Počinjem shvaćati da sam grozna prijateljica. "I nemogu vjerovati da mi nisi rekla da si obojala kosu. Morala sam preko instagrama saznati..."
"Da, znam. Grozna sam prijateljica.." Rekla sam pomalo tužno... "I nadam se da mi možeš oprostiti. Stvarno mi puno značiš." Osmjehnula se...
"Barem si me se sada sjetila." Da, ja sam službeno najgora BFF koja postoji. Čak me je i sada Ash podsjetio na nju.
Uzela sam kutijicu iz džepa. "Ovo je za tebe i mene." Rekla sam i pružila sam joj kjtijicu. Otvorila je. "Best friends lančići. Imaš čast da odabereš polovicu koju želiš.." Rekla sam veselo.
"Wow... Prelijepi su.." Rekla je, promatrajući ih. "Ja ću ovaj." Rekla je i uzela je desni dio,a ja sam uzela lijevi. Jedna drugoj smo stavile lančić i zagrlile smo se. "Znači, čula sam da si bila s Lukeom u vezi, ali onda sam čula da ste prekinuli.... Uglavnom, sve mi ispričaj." Nasmijala sam se i počela sam pričati.
"Dap, bili smo u vezi ali više nismo. Dok smo bili skupa u klubu, toliko je popio da nije znao za sebe i uhvatila sam ga kako se ljubi s nekom kurvom Nicole. Uglavnom, par dana nakon toga sam se pomirila s činjenicom da je gotovo, ali ta Nicole je bila kao priljepak. Kad ju je Luke ostavio, napala me je i ogrebala me." Pokazala sam joj skoro zaraslu ogrebotinu na licu i sliku koju sam uslikala nakon što me je ogrebala.
"Nadam se da si joj dobro vratila." Rekla je uz onaj malo zlobniji podsmjeh. Zna me skoro dobro kao Ash.
"Naravno da jesam. Ošamarila sam ju i izvukla sam ju za kosu iz busa." Klimala je glavom sa smješkom.
"Sama je to tražila." Veselo sam grickala usnicu. "Jesi ti prebolila Lukea?"
"Reći ću ti nešto ali obećaj mi da nikome drugom nećeš reći." Klimnula je glavom i obećala je. Ispričala sam joj sve detalje u vezi sa mnom i Harryjem. Bila je iznenađena u pozitivnom smislu i sretna zbog mene.
Za razliku od mene, ona je i prije moje turneje obožavala One Direction. Mislim da ću je upoznat s njima, jer uvijek je tu za mene i uvijek sluša moje probleme. Spremna je pomoći i svaki mi dan šalje poruke.
Savršeni BFF uz Ashtona. Njih dvoje su mi najvažnije osobe na svijetu i uvijek će biti.
. . . . .
Ja i Anita smo odlučile ići kod mene da ju upoznam s One Directionom. "Neela, uspori malo... Nervozna sam.." Osmjehnula sam joj se.
"Nemaš zašto biti nervozna. Znaš im imena, obožavaš ih, siguno imaš dosta toga zajedničkog s njima a i oni se vole zezat pa ćeš se brzo opustiti." Klimnula je glavom. Zajedno smo ušle u moju kuću. Najprije smo naišle na Caluma. Eh, kad bi barem sada svi bili u istoj prostoriji,,,
"Hej Cal pal." Rekla je veselo i zagrlila ga je.
"Hej Anita. Šta ima?" Upitao je.
Dok su oni pričali gledala sam oko sebe. U dnevnom su boravku bili Niall, Louis i Liam. Izgleda da je ondje sljedeća stanica. "Idemo." Rekla sam i zajedno smo ušle u dnevni. "Hej, ljudi ovo je Anita, moja najbolja prijateljica." Predstavila sam ju. Samo se smješkala i pružila im je ruku.
Uzela sam papir i olovku i pružila sam im. "Autograme za Anitu molim." Rekla sam nasmijano. Sa osmjehom u se potpisali na papir. Nakon što je pričala s njima desetak minuta, nastavile smo dalje. Došle smo do Zayna koji je s Michaelom pričao u kuhinji.
I njega smo pozdravile i pružile mu papir. Ona se raspričala sa Zaynom dok sam ja Michaela pitala za Lukea Ashtona i Harryja. Navodno su bili u Ashovoj, to jest mojoj sobi. Mentalno sam se ošamarila. Njih trojica u mojoj sobi, moj bivši, sadašnji i najbolji prijatelj.
Anita je završila razgovor sa Zaynom i otišle smo do moje sobe. Prije nego što smo ušle rekla sam joj tko je sve unutra. Zna koliko će mi ovo biti čudno. Ulazimo u sobu i njih trojica pričaju, najvjerojatnije o meni.
"Hej dečki. Ash, Luke, znate Anitu.." Ashton ju je zagrlio, a Luke je samo klimnuo glavom. "Anita, ovo je Harry." Predstavila sam ga.
"Drago mi je.." Oboje su rekli u isto vrijeme. Pružila sam mu papir i rekla sam da se potpiše. Pristao je i potpisao se i zatim je dao papir Aniti. "Izvoli." Klimnula je glavom i zahvalila mu je, a ja sam nàravno uzela kameru i uslikala selfie s njima i odmah ga objavila na twitteru i instagramu sa opisom 'Main baes' na slici smo bili Ashton, Anita, ja, Harry i Luke i sve sam ih označila........
A/N
Hvala svima vama što citate ovu priču. Puno mi znači....
A još više bi mi značilo da pročitate i moju novu priču Criminal Love, A.I. FF. :D
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...