Neela's P.O.V.
"Jesi spremna?" Harry je vikao ispred vrata od moje sobe.
"Skoro. Evo me za minut, sačekaj me dolje." Kosu sam uvila i našminkala sam se. Obukla sam običnu crnu majicu na bretele i svijetlo plave traperice. Imamo još dva slobodna dana, a onda još jedan koncert i onda napokon Amerika!
Stavila sam crnu maramu i crne ray ban naočale. Harry me izvodi negdje, opet je iznenađenje.
Izašla sam iz sobe i sišla sam dolje. Tamo me je čekao Harry. Ostali su bili u drugim prostorijama ili negdje vani. Ušli smo u auto. Kako smo se vozili, primjetila sam da se približavamo jednome od mojih najdražih mjesta.
Bili smo sve bliže i bliže mome omiljenom zabavnom parku u Sydneyju. Vidim, Harry je opet pričao s Ashom i drago mi je da je. Cijelo mi vrijeme ugađa i vodi me na spojeve. Stvarno je romantičan i drag. Zna održati razgovor i imamo dosta toga zajedničkog.
Jednotavno je presladak. Kosu je pokupio u kapu i stavio je iste naočale kao i ja.
Zajedno smo izašli iz auta i ušli smo u moj najdraži zabavni park. "Idemo na vlak smrti.." Rekla sam uzbđeno. Morali smo skinuti naočale i žena koja je prodavala ulaznice nas je prepoznala. Harry joj je usput dao i autogram i rekao joj je da nikom ne govori za ovo.
Držala sam ga za ruku i zajedno smo otišli i smjestili smo se u vlak smrti. Ovo mi nije prva vožnja, bila sam tu milion puta, ali izgleda da se Harry pomalo i boji.
Čvrsto sam ga držala za ruku i krenuli smo. Ovo je bila savršena vožnja u kojoj sam skoro ispustila mobitel dok sam pokušavala uslikati selfie, ali na sreću uspjela sam. Selfie na vlaku smrti. To ću objaviti kada javnost sazna za našu vezu, a vjerujem da će to biti uskoro.
I dalje me čudi kako još uvijek neznaju za nas, a navodno ga prate na svakome koraku.
Sišla sam dolje. Uzeli smo naočale i stavili smo ih. Došla mi je muka. "Samo malo, idem na par minuta do wc-a." Rekla sam i skrenula sam prema ženskom zahodu.
Popila sam malo vode a onda sam izašla i krenula prema Harryju. Gledao je uzrujano u mobitel.
Svakih nekoliko dana se naljuti zbog tih poruka. Primjetila sam to i prije nekoliko dana, ali neželim ga sada smarati s time. "Evo me." Rekla sam i uhvatila sam ga za ruku.
"Idemo ondje.." Pokazao je prema štandu na kojem gađaš neke konzerve. Uzeo je jednu od loptica. "Poljubi me za sreću." Poljubila sam ga i probašio je. Toliko o sreći. (Lol) "Imam još dva pokušaja." Namignuo mi je i baio je lopticu ravno u konzerve poredane jedna na drugu.
Dečko koji je stajao iza tog štanda mu je pružio velikog plavog plišanog medvjedića. "Izvolite, osvojili ste ovo." Zahvalio se i okrenuo se prema meni.
"Donjela si mi sreću... Ovo je za tebe." Nisam htjela spominjat to da je prvi put mašio vjerojatno zbog moga poljupca za sreću. Samo sam zahvalila i uzela plišanog medvjedića. Bio je tako sladak i lijep. Uvijek ću ga držati u svojoj sobi.
Vrijeme nam je letjelo pre brzo. Već je bilo 5 sati poslije podne i mi smo još u zabavnom parku. Napokon nam je dosadilo i vratili smo se.
Kada sam ušla u kuću pogledala sam prema Ash i namignula sam mu, a Gemmu sam pozvala da ode samnom do moje sobe.
Čim smo zatvorile vrata počela sam veselo skakati. Ostavila sam plišanog madvjedića na krevet i smirila sam se. "Bilo mi je presavršeno." Rekla sam veselo. Odmash se nasmijala.
"Šta ste sve radili?"
"Išli smo u moj najdraži zabavni park, prvo na vlak smrti, onda kroz onaj tunel strave i užasa. Shvatila sam da je plašljiv ali meni nije bilo tako strašno. Zabavili smo se i bilo je savršeno. Čak mi je osvojio i ovog medvjedića." Od sreće sam se i zacrvenila.
"Vidim ljubav je u zraku, hahah." Samo sam se smješila kao idiot.
"Nego..." Sad sam se smješkala zbog nje. "Ti i Calum??" Zacrvenila se.
"Dap, u vezi smo.." Neznam zašto, ali bilo mi je smiješno. "Nego reci ti meni.." Mjenja temu. "Ti se obožavaš slikat... Jeste se slikali?" Klimnula sam glavom.
"Ovdje mi je skoro ispao mobitel jer smo bili na vlaku smrti... Ovo je selfie s njim i plišanim medvjedićem. Ovo je onom tunelu, mračno je pa se ništa nevidi...." Pričala sam joj o svakom selfiju posebno.
Ubrzo smo sišle dolje. Većina ih je gledala tv, osim Caluma i Michaela koji su izašli van. Sjela sam između Harryja i Lukea. Harry je prebacio ruku preko mojih ramena i naslonila sam glavu na njegova prsa.
Mislim da sam pogriješila jer sam sjela kod Lukea. Ne želim mu nabijati na nos to što sam sada s Harryjem. Nadam se da će me ubrzo preboljeti i naći nekog novog. Ubrzo mi je postalo neugodno pa sam ustala i otišla u kuhinju. Na izlasku iz dnevnog boravka sam mahnula Ashu da dođe samnom i došao je.
"Ash.. Šta da radim?" Rekla sam zbunjeno. "Luke izgleda tako tužno.."
"Želiš li da popričam s njime?" Klimnula sam glavom. "Ok, kasnije ću, ali samo ako mi ispričaš kako ti je bilo danas."
"Bilo je savršeno... Osvojio mi je medvjedića." Rekla sam veselo.
"Onog plavog što si držala kad si ušla?" Veselo sam klimunla glavom. "Slatkoooo!! Nego, dok si u Syndeyu, zašto nebi otišla do Anite?" Zinula sam i stavila sam ruku preko usta. Potpuno sam zaboravila otići do svoje najbolje prijateljicee. Nisam se ni oprostila od nje kako treba, ali čula sam se s njom preko Face Timea.
"Loša sam prijateljica, potpuno sam zaboravila na nju.." Rekla sam čudno i pomalo tužno.
"Pa idi do nje. Kupila si joj nešto na turneji, zar ne?" Klimnula sam glavom.
U Parizu sam uzela dva lančića koja imaju prepolovljen privjesak, jedan ide jednome prijatelju a drugi drugome. Ta dva privjeska su se mogla spojiti. Na privjesku, kad se spoji, piše Best Friends. Mislim da će joj se svidjeti. Bio je skup i izrađen je od zlata.
"Idi do nje sutra, malo se ispričajte." Osmjehnula sam se.
"Hoću." Veselo sam rekla i vratila sam se u dnevni boravak. Ovaj put Lukea nije bilo. Sjela sam pored Harryja i uzela sam mobitel. Anita mi je u imeniku bila spremljena kao 'A.♡'
Poslala sam joj da sutra dolazim do nje. Ubrzo sam i dobila odgovor. 'Jedva čekam. ♡ Fališ mi.'
Odgovorila sam joj. 'I ti meni!!!!!'
Nemogu vjerovati da sam zaboravila na nju a u Sydneyu sam. Da, znam. Loša sam prijateljica, ali iskupit ću joj se.
A/N
Evo nastavak i nadam se da vam se sviđa. Još jednom hvala za preko 10.000 readsa, sad je već 13.000 :D Pokušat ću stavljati češće nastavke, ali ništa neobećajem. Nastavak će 100% bit do subote ali možda i ranije. Čitajte i votajte za moju priču Criminal Love :)
Ly,
-Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...