Jedanaesti dio

1.9K 146 21
                                    

Neela's P.O.V.

Odmaknula sam so od njega, i zatim ga ponovno poljubila. Naravno, sve bi bilo savršeno da par sekudni nakon poljubca u bus nije uletio Calum. "Donjeli smo hran- Woah." Oči su mu bile raširene. "Luke?" Bio je zbunjen. Ono kad ti brat uleti dok se ljubakaš s njegovim najboljim prijateljem. (O_O)

Odmah poslje njega, ušli su i ostali. "Što je bilo?" Ash je zapitkivao Caluma. Calum je prstom upirao u mene pa u Lukea. Ash je pogledao prema meni, podigao i spustio obrve brzo i smijao se. Ja sam zadržavala taj smjeh u sebi.

"Ljubili su se." Calum je rekao. Pogledala sam prema Zaynu koji je također znao moju tajnu i on mi se osmjehnuo.

Nastala je ona čudna tišina koju sam ja odlučila prekinuti. "Uhhhhh...." Počešala sam stražnji dio glave dok sam smišljala što ću reći. "Daj tu hranu, ogladnila sam." Naravno, Ash se odmah počeo smijat.

Calum je kimnuo glavom, ali je i dalje imao čudan pogled na licu. Dodao mi je pizzu.

Uzela sam komad pizze i pogledala prema Lukeu. On se smijao. Uzvratila sam osmjeh i nastavila jesti svoju pizzu.

**Par sati kasnije**

**Njemačka**

"Uzmite svoje stvari, odsjest ćemo u hotelu." Osmjehnula sam se na Louisove riječi. Veselim se što ću bit u mogućnosti da provedem više kvalitetnog vremena s udobnim, velikim hotelskim krevetom.

"Kolko dugo ostajemo??" Upitala sam.

"Imamo 4 dana slobodno prije koncerta, ali danas imamo intervju."

"Imate danas intervju??" Upitala sam, iritiranim glasom.

"Ne birini, svejedno ideš s nama." Liam je rekao. Mislim danas mi se ništa neda, ali ako baš moram...

"Zašto??"

"Ne želiš ići??" Calum je malo dignuo glas na mene.

"Želim ali..." prekinuo me je.

"Onda ideš." Zakolutala sam očima. Dosadan je. Konj. "Luke, trebao bih pričati s tobom." rekao je pomalo ozbiljnijim glasom.

Pa mislim stvarno, slatko je to što se on pravi da pokušava štititi mlađu sestru od dečki, ali mislim da pretjeruje s glumom.

Luke's P.O.V.

Otišao sam zajedno s Calumom na drugi kraj busa da nasamo popričamo.

Odmah je krenuo s pitanjem. "Ti znaš da si mi najbolji prijatelj, jeli tako?" Kimnuo sam glavom. "Jeste li ti i moja mlađa sestra u vezi?"

"Ja mislim da jesmo." napravio je nešto čudno s usnama. "Tek smo nedavno saznali da se sviđamo jedno drugome."

"Misliš da jesi???" Gledao me je čudno. U ovom trenutku sam se osjećao kao djete koje kima glavom na sve što mu majka kaže samo da se što pije izvuče iz čudnog razgovora.

U jednom trenutku sam se zamalo počeo smijat, ali uspio sam se suzdržati.

Oped je počeo govoriti. "Ja mislim..." zaustavio se. Počeo sam grickati donju usnicu zbog nervoze. On je gledao u mene i imao je čudnu facu. Odjednom se počeo smijat ko nikad. Ništa ne shvaća ozbiljno. Trebao sam znati da me zeza. "Mislim da nećete trajat duže od 5 dana."

"Ozbiljno??" Još uvijek se smijao. Zakolutao sam očima i vratio se Neeli.

"O čemu ste pričali??" Pitala je nervozno i zabrinuto.

"Šalio se o nama. On kaže da nećemo trajat duže od 5 dana." Nasmijala se i zakolutala očima.

**U hotelu**

Neela's P.O.V.

"Ideš na interview takva?" Rekao je čudnim glasom. Pogledala sam što nosim na sebi.

"Dosadan si." -Zaderala sam se. Nažalost djelimo sobe.

Svi smo bili u 2 sobe. U jednoj su bili dečki iz 1D-a a u drugoj Calum, Ash, Michael, Luke i ja.

"Pogledaj se. Imaš li ikakve normalne hlače?? Stalno nosaš te izraskidane crne." Ide mi na živce. Prišla sam mu bliže i plesnula sam ga po glavi. "Nisi upravo to napravila." E pa jesam. Opet sam zakolutala očima i otvorila svoj kufer.

Uzela sam bijelu, usku majicu kratkih rukava i cvijetnu suknju. Također sam uzela svoje zlatne štikle koje su pasale uz suknjicu jer je na njoj bilo par zlatnih cvijetova.

Otišla sam na drugu stranu sobe. Calum me je pratio i brbljao. Nisam obraćala puno pozornosti na to što govori.

Izvadila sam iz kose kopče koje su držale moju kosu u neurednoj punđici. Počešljala sam kosu sa češljem sa širokim zubovima. Kosa mi je bila prirodno frćkava pa ju nisam morala dugo uređivat, a Calum je i dalje brbljao.

Pogledala sam ga u oči svojim ubojitim pogledom i on je prestao pričat. "Calum. Izlazi. Trebam se presvući." pogledao me je nekako prestrašeno i izašao.

Skinula sam crne hlače i plavu majicu koja je bila na meni, i presvukla sam se u suknju i bijelu maicu.

Počela sam stavljati šminku. Odlučila sam samo malo podebljat obrve i istaknut oči. Stavila sam tuš, zlatno sjenilo, olovku i maskaru. Na usne sam stavila svijetlo rozi ruž i sjajilo.

Sjela sam na krevet, obula štikle i ustala. Pogledala sam se u veliko ogledalo. Pogledala sam u svoj odraz. Nešto fali. Da bi upotpunila svoj izgled, uzela sam zlatnu ogrlicu koja je više ličila na lanac. Sad već bolje izgleda, jer je bijela maica bez printa izgledala "prazno".

Uzela sam Bijelu torbicu.

Pogledala sam se u ogledalo još jedanput i nasmijala sam se sama sebi. Naravno uslikala sam selfie pred ogledalom, a nakon toga sam spremila

Otvorila sam vrata i izašla. Svi su čekali mene. Luke je prvo gledao prema mobitelu, pa je onda pogledao u mene. "Wow....." Omjerio me je od glave do pete. "Izgledaš...... Savršeno." pogledala sam prema dolje i nasmijala se. Obrazi su se već zacrvenili, a srce mi se topilo.

Izvadila sam mobitel iz torbe i uslikala sam se prvo sama a onda i s Lukeom. Pogledala sam u Asha i to mu je odmah bio signal da dođe pored mene da se uslikam i s njim. Ja sam ovisna o slikanju.

"I možemo li ići napokon?????" Calum je bio nestrpljiv i iritiran. Obožavam ga iritirati.

"Da, možemo ići.." Harry je rekao dok je nekome slao poruku. Ustao je i krenuo je prema vratima, a mi ostali smo ga pratili.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now