Četrdeset i drugi dio

1K 103 17
                                    

Neela's P.O.V. 

Probudila sam se zbog znažne svijetlosti koja je prolazila kroz moj prozor. Ugh, Ash nije navukao zastore. Nabrzinu sam obukla svoje šarene taice, na sebi su imale prizor od nekog stripa... Uglavnom, bile su zanimljive (xD) i bijelu majicu, a preko toga trapersku košulju. Kosu sam podigla u visoki rep i izašla sam iz sobe. 

Nigdje nije bilo nikoga. Na stoliću sam pronašla poruku "Ako se ustaneš na vrijeme uključi prvi program i gledaj nas. Uživaj xx -Calum" Odmah sam uzela mobitel i pogledala sam vrijeme. Bilo je 9:15. Baš sam na vrijeme. 

Prišla sam hotelskom telefonu i nazvala sam recepciju da mi pošalju doručak u sobu. Opet sam uzela palačinke. Poslala sam Harryju poruku da, ako hoće, svrati. Ubrzo sam dobila svoj doručak. Stavila sam hranu na stol, uzela sam si soka od naranče i baš kada sam se mislila udobno smjestiti na kauč čula sam kucanje. 

Požurila sam prema vratima. Otvorila sam i tu je stojao Harry sa buketom crvenih ruža (:3). "Awww... Nisi trebao.." Rekla sam i pustila sam ga unutra. Pružio mi je ruže. Odmah sam ih stavila u vazu. "Idemo gledati Asha i ostale." Rekla sam veselo i sjeli smo na kauč. Uključila sam prvi program i uzela sam jednu palačinku.. 

Prvo su pjevali Amnesiu a onda i She Looks So Perfect. Bili su extra, a fanovima su se svidjeli. Između pjesama su odgovarali na par pitanja. Drago mi je da sam ustala na vrijeme da ih pogledam. 

"Koje je iznenađenje?" Upitao me je. Na pet sekundi sam se zamislila, a onda sam se sjetila da sam mu jučer rekla da imam iznenađenje za njega, a pošto sam naravno na to zaboravila pravit ću se da je sve spremno iako nije. Story of my life. 

Planirala sam da cijeli dan provedemo zajedno. Možda to neće smatrati nekim iznenađenjem, ali valjda ćemo se dobro provesti. On je ovdje već bio više puta, a meni je tek prvi put da sam u New Yorku. Vjerovatno ću ga voditi na različita mjesta po gradu, iako je već bio tu.... Ugh, što ako mu bude dosadno... Ma neće. Sa mnom  nikada nije dosadno.. Barem mislim da nije.... Sad već paničarim...

Ustala sam sa isprikom da moram na wc. Imam 10 minuta da nešto isplaniram, ali dat ću si još malo vremena... Reći ću da sam se šminkala, popravljala frizuru i tako to.. Znaju oni već svi koliko meni treba da se spremim. 

Znači, otići ćemo na kolač u slastičarnu, a onda šetnja gradom. Ovo neću ni planirati, svejedno mi je i ako se izgubimo. Samo uđemo u taxi i vratimo se do hotela. Možda i nebih trebala previše planirati.

Ne bih se trebala toliko brinuti. To je samo dan sa dečkom. Najljepšim na svijetu, želi ga vjerojatno 10 milijuna drugih cura, mnoge bi me rado ubile, a ima čak onih koje nas podržavaju. Hmmm..

Statistike... Samu sebe podsjećam da ću se za manje od tri tjedna morati školovati. Da, ubrzo će deveti mjesec. Srećom, imam školu na laptopu. Počinje i završava kada god ja hoću, a 90% ocjene su mi quiz-ovi.

Ovo mi je srećom četvrta godina srednje škole. Poslije toga ne moram više ići u školu. Osjećam se pametno... hhh.

Naponon sam odlučila izaći iz wc-a. Uzela sam zadnju palačinku i sjela sam pored Harryja. On je svoju ruku prebacio preko mojih ramena. Dovršila sam doručak, a onda sam uzela mobitel i ušla sam na instagram. Listala sam kroz slike sve dok nisam naišla na sliku koja mi je trenutno na pozadini.. Harry je objavio onaj selfie na kojem mi je poljubio obraz. Slika je imala više lajkova nego ja followera. Pfff. Lajkala sam i ja, reda radi, a onda smo pogledala prema njemu sa osmjehom. Zagledao se u tv. Bio je presladak.

Nisam odmah skužila da već neko vrijeme gleda u mene. Dreljila sam u njega zadnjih 30 smijući se ko idiot. To često radim u zadnje vrijeme. Da mogu, samu bih sebe ošamarila. Mislim mogu, ali da to uradim mislio bi da sam luđakinja.

Previše razmišljam. Odlučila sam prekinut "gledanje" i poljubila sam ga. Voljela bih reći da je bilo bez razmišljanja, ali razmišljam o tome zadnjih pola sata.

Trebam se malo opustiti. "Idem se otuširati. Bilo bi dobro da se i ti spremiš. Izlazimo." Rekla sam mu sa smješkom.

"Ok, ali požuri." Nasmijala sam se, jer način na koji je to rekao je bio smiješan.

Izašao je i otišao je u susjednu sobu. Skinula sam se i ušla sam pod tuš...

. . .

"Jesi spremna?" Viknuo je ispred vrata od kupaonice.

"Samo sekund." Rekla sam dok sam dovršavala šminku. Požurila sam koliko god sam mogla. Minut, dvije kasnije izašla sam iz wc-a.

On je na sebi nosio običnu majicu i crne uske hlače. Stavio je sivu kapu i crne Ray Ban naočale. Imamo usklađene naočale.

"Wow..." Začuđeno je gledao u mene. Nosila sam bijelu usku majicu i crnu lepršavu (valjda znate na što mislim) suknju. Na noge sam obula svoje bijele starke. "Izgledaš savršeno.." Ono kada dobiješ kompliment od najljepšeg dečka na svijetu.. Topim seee.

"Hvala.." Promrmljala sam sa blagim osmjehom i crvenilom na licu. Skupa smo krenuli. Ovo će biti prekrasan dan.

A/N

Komentirajte, barem jednu rečenicu :3 to vam je 2 minute a meni puno znači. :D

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now