Pedeset i šesti dio

726 86 12
                                    

Neela's P.O.V. 

Probudila sam se u sobi koju sam djelila  sa Ashom i dečkima.

Ugh, kad se samo sjetim da ne mogu biti s Harryjem zbog Asha i Paula. Da, ovako sam sigurnija, ali želim provoditi više vremena sa svojim dečkom. Sve je ovo premalo. Srećom više nemoram pjevati s njima na probama. 

Tada ću se družiti s Harryjem više. Valjda.

Uzela sam mobitel i pogledala sam datum i vrijeme. Pola 11 je i 31.8. je. Čekaj što?! 31.8.??? Sutra je 1.9. a to znači da moram početi sa online školom. Pored svega, imam i tu školu na laptopu. Stvarno mi se neda.. 

Bezvoljno sam ustala i uzela sam laptop  sa sobom. Na brzinu sam obukla crne pokidane hlače i Calumovu Nirvana majicu. Kosu sam pustila da slobodno pada. Nije mi se dalo češljati kosu. 

Sa laptopom u rukama sam izašla iz svoje sobe. Otišli su na doručak bez mene. Baš lijepo od njih. Sa laptopom u ruci, sišla sam dolje i došla sam do njih. "Jutro Neela." 

"Jutro..." Nervozno sam ih pozdravila, sjela sam do Harryja i poljubila sam ga u obraz. 

"Što će ti laptop?" Upitao je. 

"Škola mi sutra kreće." Uključila sam laptop i dok se palio, naručila sam si doručak uz sok od naranče. Ubrzo je i došao. Popila sam malo soka i ulogirala sam se na laptopu. Imam milijun sigurnosnih provjera na laptopu tako da bez mene nitko ne može ući na njega. 

Kada sam se napokon ulogirala, ušla sam u E-Mail i našla sam poruku od škole koju pohađam preko interneta. Bio je to link za skidanje programa za školu. Ušla sam u taj link i skinula sam sve potrebno za sutra. Još mi samo fali hrana iz McDonaldsa i udobno mjesto za učenje. 

Mislim da bi me roditelji doslovno sravnili sa zemljom da napustim srednju. Kada su čuli da Cal napušta školu zbog benda, bili su bjesni. Ok, mogu ja ovo. To je još samo jedna godina. Lako ću ja za to. 

Odlučila sam se smiriti uz doručak. Zatvorila sam laptop i ispred sebe sam stavila hranu. Pojela sam sve poprilično brzo. Ništa drugo i ne radim. Samo jedem(Story of my life inače :3). Kako sam krenula, ponovno ću se udebljati...

Dovršili smo s doručkom i malo smo ranije krenuli na probu. Ja sam naravno i u autu koristila laptop i sređivala stvari u vezi škole i vjerojatno ću ih sređivati cijeli dan. 

Koliko god da mrzim školu, ovo mi je draže nego da idem u nju. 

Došli smo do stadiona. Sklopila sam laptop i izašli smo iz auta. Bilo je više fanova nego jučer. Mahnula sam im par puta i ušla sam unutra. Izgleda da su saznali da dolazimo malo ranije pa su i oni došli ranije. 

Sjela sam na tribine, i noge sam podigla na sjedalo ispred sebe. Shvatila sam da je netko sjeo pored mene, ali nisam se ni osvrnula da vidim tko je to. Upisivala sam svoje podatke. Morala sam to sve napraviti ako se želim školovati ove godine. 

"Što sve trebaš napraviti?" Čula sam Harryjev glas. Na mome se licu odmah pojavio osmijeh. 

"Moram unijeti svaki podatak  o sebi, kao što sam i prošle godine, da budu sigurni da sam to ja.." Zatvorila sam laptop i ostavila sam ga pored sebe. "Ali to može čekati dok vama ne krene proba." I na njegovom se licu pojavio osmijeh. 

"Zanima me još par stvari.. Kako slušaš predavanja i jeli imašodređene stvari koje moraš dnevno završiti?" Osmijehnula sam se. Drago mi je da se zanima za moju školu. 

Iako mi to nije najdraža tema, odlučila sam mu objasniti. 

"Predavanja imam snimljena.. Ona koja nisu snimljena imam napisana. Ja bih da radim cijeli dan i noć sljedeća tri mjeseca dovršila sve." Polako je klimao glavom. 

"A kako dobivaš diplomu? Imate li razred online učenika?" Cijelo me je vrijeme gledao u oči. Sladak je kad mi zuri u oči, koliko god mi to bilo čudno.

"Pa dođem tamo, uzmem, uslikam se i odem... Harry... Kakav razred Online učenika?" Nasmijala sam se. "Ne, nemamo toga." Lagano je klimnuo glavom.

Ovaj put je samo gledao u tišini. Bilo mi je pomalo neugodno. Je mi dečko, ali što bulji u mene? (LOL.) 

"Prelijepa si.." Šapnuo je  blago se osmijehnuo gledajući u mene. Baš lijepo. Osim što sam se upravo istopila, crvenim se kao idiot. Ne mogu si pomoći jer je tako drag i sladak... Poljubila sam ga na kratko zbog lijepih riječi. 

Mislim da smo se zadnjih dana udaljili, ali opet smo naravno bliski. Znam da je tek prošlo nepuna dva mjeseca, ali ovo mi je najduža veza do sada. Doduše, prije Harryja sam imala samo Lukea, ali svejedno.

"Mrzim školu..." Slučajno mi je izletilo dok sa sjedila u njegovom zagrljaju.

"Ma, možeš ti još jednu godinu izdržati..." Rekao je s velikim osmijehom. Taj veliki osmijeh je i meni izazvao veliki osmijeh.

Lijepo je kad imaš nekoga tko ti svaki dan samo sa svojim osmijehom može uljepštati dan...

A/N

Hello..! Čitajte novu priču Black Magic! Ako želite.

Napisala sam ovo prije 3 dana ali zaboravih objavit.

Nadam se da vam se sviđa ♥♥ Još malo i prošli smo 3K votes ♥ Hvala vam na tome i na 35K readsa♡
Volim vas sve ♥
~Nela

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now