Petnaesti dio

1.5K 129 7
                                    

Neela's P.O.V.

Hodala sam kroz trgovinu prepunu cipela. Odjednom sam ugledala Gemmu u istoj trgovini. Sa sobom je vukla 3 kutije sa štiklama.

"Jesi li išta pronašla??" upitala me je. Pokazala sam joj štikle koje i nisu baš pristajale uz haljinu. "Neeeeee... Ja sam pronašla bolje." Kimnula sam glavom dok jona vadila prve štikle iz kutije.

Prve su štikle bile dosta bolje od onih što sam ih ja pronašla ali je bila druga nijansa plave pa nisu pristajale uz haljinu. "Daj da vidim druge."

Počela je vaditi druge štikle. Bile su svijetloplave a haljina je bila tamnoplava. Treće štikle su bile savršene. Pogođena nijansa boje i visina. Pree... "Ove!"

Platile smo i izašle iz trgovine. Ona je nosila bijelu vrećicu na kojoj se nalazi logo jedne trgovine. "Što je u vrećici??"

Pogledala je prema svojoj vrećici pa oped prema meni. "Maaa jedna haljina koju sam kupila za sebe. Svidjet će ti se." kimnula sam glavom.

Nastavile smo skupa hodati kroz ogromni shopping centar. Imao je svakakvih trgovina. Naišle smo pored trgovine s perikama. "Ajmo kupit perikeeee!" Viknula sam. Nasmijala je se i zajedno smo ušle u trgovinu s perikama.

"Ti uzmi moju boju kose a ja ću tvoju, pa ćemo malo zezat dečke." razdvojile smo se u potrazi za perikama.

Ja sam našla jednu dugu i plavu koja odgovara Gemminoj kosi i još jednu koju sam htjela za sebe. Odlučila sam da ću uzeti obe.

Otišla sam prema Gemmi i pokazala joj periku koja je bilo skoro ista kao njezina kosa. Ona je također našla periku koja sliči mojoj kosi pa smo platile i otišle. "Mi nismo normalne." Rekla je i nasmijala sam se na njene riječi.

**Pola sata kasnije**

"Ok, mislim da smo spremne." Rekla je Gemma dok sam namještala kosu. Bile smo uvjerljive, čak smo zamjenile i odjeću.

Krenule smo prema dečkima. Još uvijek je pjevao 5SOS. "Sad će pauza. Ti idi pozdravi Harry-ja a ja ću Caluma. Nemoj zaboraviti imitirati moj glas!" kimnula sam glavom i krenula prema Harry-ju koji je sam stojao pored pozornice, ispijajući svoj sok.

"Hej Haz. Vratile smo se." Zagrlio me je i nasmijao se. Gemma je rekla da ga ona zove Haz.

"Jeste li išta kupile?" Klimnula sam glavom. "Mogu li vidjeti?"

"Ne još. To je iznenađenje. Nosit ću to večeras." Klimnuo je glavom. "Idem ja pronaći Ge- mislim Neelu. Vidimo se kasnije."

Uhhhhhhhhhh bilo je blizu. Otišla sam do Gemme. Bila je kod Caluma i Lukea. Luke ju je čudno gledao jer ga je ignorirala, a on je mislio da sam to ja. Bilo mu je čudno. Gledala sam u njega cijelo vrijeme ali pošto sam nosila sunčane naočale, oči mi se nisu vidile.

"Ge...Neela. Možeš li doći? Trebam te na sekundu." kimnula je glavom i sklonile smo se na stranu."Omg. Luke je stalno gledao u tebe pokušavajući shvatiti zašto ga ignoriraš!!"

"Mislim da mu se stvarno sviđaš." smijala sam se od uha do uha.

"BTW. (By the way) Morala sam zagrliti tvog brata!"

"Inače se zagrlimo samo jednom dnevno, ne znam što mu je danas.."

"Maaa nema veze. Uglavnom. Mislim da bismo trebale prestat glumit. Žao mi je Lukea. Izgleda tako tužno.."

"Ali moraš priznati.. Bilo je pre smješno." počela sam se smijati.

Opet smo se vratile dečkima smo što Caluma nije bilo. Ja sam odmah prišla Lukeu, uzela njegovu ruku i poljubila ga. "Gemma???!!?" Harry je doslovno vrisnuo na mene.

Odmaknula sam se od njega. "Što se upravo desilo???" Luke je začuđeno rekao. Bio je zbunjen. Počela sam se smijat i skidati preriku. "OMG, pa to si bila til cijelo vrijeme..." nastavila sam se smijati dok je Gemma skidala svoju periku.

"Hahahhaha, kako si samo vrisnuo na nju." Harry se počeo čudno smijati i ispričavati što je vrisnuo na mene.

Još uvijek sam držala Lukea za ruku, malo sam se više približila i šapnula Lukeu: "Izraz na tvom licu dok si mislio da te ignoriram je bio najslađa stvar ikad." Nasmijao se dok je grickao piercing na donjoj usnici.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now