Trideset i četvrti dio

1.3K 103 9
                                    

Neela's P.O.V.

Probudila sam se, začudo u 8 ujutro. Danas nam je zadnji dan u Sydneyju i Gemmin zadnji dan s nama. Obećala je da će još jednom doći na turneju dok budemo u Americi.  

Avion joj je u 12 pa mi je drago što sam ovako rano ustala. Sada je već vjerojatno izašla sa Calumom jer je jučer rekao da će ju prije odlaska izvesti van. Baš mi je žao što ide, i zbog toga što ću ostati sama među muškima na turneji, a i zbog Caluma koji će sigurno sljedećih nekoliko dana biti tužan. Nadam se da to neće utjecati na njegovo pjevanje i sviranje, jer njegovi vokali ostalim dečkima stvarno trebaju...

Pogledala sam prema praznom pomoćnom krevetu. Ne razumijem kako se uspije ustati bez da me probudi i to svaki dan. Uzela sam mobitel i ustala sam. Odmah sam otišla do ormara. Kada sam ga otvorila, bio je polu prazan. Naravno, odjeća mi je u kuferu. Nisam htjela ništa vaditi. 

Iz kufera sam izvadila obične uske traperice i zelenu kratku majicu sa srebrnim linijama. Pogledala sam se u ogledalo. Kosa mi je dosta izrasla. Trebala bih opet farbati kosu jer mi je ružno izgledala plava kosa sa smeđim izrastom.

Nakon što ispratim Gemmu na avion i pozdravim se s njom idem ravno u frizerski salon kod svoje omiljene frizerke Chloe. 

Izašla sam iz sobe i otišla sam prema wc-u. Pokušala sam ući ali je bilo zaključano. Netko je drugi bio unutra. Sjela sam ispred vrata od wc i, čekajući da taj netko izađe, odlučila sam provjeriti instagram i twitter. 

Moj selfie s Anitom, Ashom, Harryjem i Lukeom je dobio dosta puno lajkova, a Anita je dobila dosta followera na instagramu. Svi dobivaju. 

Tweetala sam sliku vrata od wc-a uz opis 'Čekanje da netko izađe iz wc-a. Ne znam tko je unutra.. :('

Baš kada sam mislila uslikat selfi u kojem sjedim na podu pred vratima, ista ta vrata su se otvorila. Naravno Ash je digao glavu i išao je pravo. Mene nije ni skužio. "Staniii!!!" Viknula sam prekasno. Pao je preko mene. "Ouch." Ne znam koga je više boljelo, ali može se reći da smo oboje dobro prošli. 

"Tko sjedi ispred wc-a, osim tebe?" Rekao je dok je ležao na podu. Uzela sam mobitel i odmah sam uslikala selfie koji sam istog trena objavila na twitter. 

'Ash je bio u wc-u i nije me vidio kad je izlazio. -.-' 

Ustala sam i pružila sam mu ruku da mu pomognem da ustane. "Jesi dobro?" Upitala sam pomalo zabrinuto. Klimnuo je glavom. "Sorry zbog ovoga. Trebala sam stojati kao svi ostali normalni ljudi." Osjećala sam se glupo zbog ovoga. Bila bi ogromna tragedija da je zbog mene slomio ruku ili nešto jer nebi mogao svirati na koncertima.  

"Ma nema veze... Vidiš, ništa se nije desilo." Blago sam se osmjehnula i zagrlila sam ga a onda sam otišla u wc. 

Obavila sam jutranju higijenu i stavila sam maskaru, tuš i olovku. Napokon, ogrebotina na licu se više nije vidjela i bez BB kreme. Počešljala sam kosu i pustila sam ju da pada. Sišla sam dolje, u blagavaonicu i sjela sam kod Asha. Napravio je sendviče i za mene i za sebe. Uvijek je tako drag. 

Pogledala sam oko sebe i primjetila sam da nema Harryja. Sigurno još spava. Ja ću biti najbolja djevojka i napraviti ću mu doručak. 

Mislim, namazat ću mu nutellu na kruh i odnjeti ću mu to gore u krevet. (Nailed it.)

Uzela sam pladanj i namazala sam mu nutellu. Napravila sam čaj i također sam šalicu stavila na pladanj. Polako sam nosila pladanj uz stepenice. Cijelo vrijeme dok sam se penjala, imala samosjećaj da ću pasti, ali to se srećom nije desilo. Došla sam do sobe u kojoj Harry spava i vrata sam polako otvorila laktom.

On je i dalje spavao. Tako je sladak dok spava. Sjela sam pored njega. Nije nosio majicu. Imao je dosta tetovaža. Najdraža njegova tetovaža mi je onaj brod na njegovom lijevom ramenu.

Pladanj san ostavila sa strane i uzela sam mobitel iz džepa i uslikala sam ga dok spava. Također sam uslikala jedan takav selfie. Jednostavno je izgledao prezgodno. Kosa mu je bila čupava i išla je doslovno na sve strane.

Odlučila sam samo sjesti i gledati ga neko vrijeme. 

Nakon otprilike 5 - 6 minuta mi je dosadilo i odlučila sam ga probuditi. "Harryyy...." Potiho sam govorila. Otvorio je svoje zelene oči i čim me je vidio, smijao se. Sladak i moj. "Donjela sam ti doručak.. Nadam se da voliš nutellu." Odmah se na njegovom licu pojavio osmjeh. 

"Pusti nutellu.." Povukao me je bliže sebi i poljubio me je. "Ti si mi slađa." (AWWW.. <3) Doslovno sam se rastopila na njegove riječi i počela sam se smijati kao idiot. 

"A daj, nemoj sad Harry. Calum i Gemma se ubrzo vraćaju i moramo na aerodrom." Rekla sam dok sam ležala na njegovom ramenu. 

Skupa smo ustali. Na brzinu je popio čaj i pojeo kruh s nutellom. Obukao je crne uske hlače i bijelu majicu, popravio je frizuru i izašli smo skupa iz njegoave sobe. Ubrzo smo čuli zatvaranje vrata. To su bili Gemma i Calum.

Tako mi je žao što ide natrag u London, faliti će mi. Zagrlila sam Gemmu. Smijala je se ali je izgledala tužno. "Ispirčati ćeš mi što je bilo, ali prvo se pozdravi s Harryjem." Šapnula sam joj i klimnula je glavom. 

Zagrlila je Harryja i osmjehnula se prema Calumu. I on je izgledao dosta tužno. Žao mi je gledati ih ovakve. Prišla sam mu i zagrlila sam ga. 

Gemma me je ovukla u moju sobu i počela je prebrzo pričati. Ništa ju nisam razumjela. "Stop!! Uspori malo, ništa te nisam čula.." 

"Ja i Calum smo odlučili preknuti jer nema smisla ako ćemo biti cijelo vrijeme razdvojeni.." Začudila sam se a onda sam i sama shvatila da je to bila dobra odluka. Nebi se viđali, veza bi im se vjerojatno svejedno raspala. Oboje su tužni ali to dobro prekrivaju. 

. . . 

U tišini se vozimo na aerodrom Harry, Calum, Gemma i ja. Gemma se sa ostalima pozdravila. Nas troje smo je odlučili ispratiti. Bilo je već 15 do 11 kada smo parkirali ispred aerodroma. 

Pomogli smo joj unjeti stavri i bili smo s njom sve dok nije ušla na avion. Dok smo izlazili, prepoznalo nas je par fanova kojima smo dali autograme. 

Kući smo se također vraćali u tišini, ali ovaj put ne toliko čudnoj kao kad smo dolazili...........

A/N

Hello. Jedva sam dovršila nastavak jer tako sam živčana -_-. MRZIM ŠKOLU. 

SUTRA MI JE TEST IZ FIZIKE, DRŽITE MI FIGE!! :( 

Votajte, Komentirajte :) 

LY, -Nela <3 

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now