Neela's P.O.V.
"Ajde, diži se.. Idemo u backstage. Uskoro će pustiti fanove unutra.." Bezvoljno sam ustala i zajedno s Ashom sam otišla u backstage.
Spava mi se.
Odmah sam se izvalila na kauč, a uskoro mi se pridužio i moj Harry. I on vidi koliko sam pospana. Naslonila sam se na njega, a noge sam prebacila preko naslonjača. Bila sam u nekoj preludoj poziciji koju ni sama ne znam imenovati, ali zauzela sam cijeli kauč.
Izvadila sam mobitel i nešto sam bezveze gledala na instagramu. Nema ništa zanimljivo. Dok sam gledala što ima na instagramu, mobitel mi je nekako skliznuo iz ruke i pao na glavu.
Lagano sam jauknula, a Harry se, kako sam osjetila, malo trznuo. "Što je bilo?" Upitao je pomalo uplašeno.
"Pao mi mobitel ovdje." Pokazala sam prstom mjesto na čelu koje me boli, a zatim sam pogledala u njega. Lagano se osmjehnuo i poljubio me točno tu gdje sami pokazala.
Zaključala sam mobitel i ostavila sam ga pored sebe. Promjenila sam položaj glave da mi bude udobnije, ali položaj nogu mi je i dalje bio pomalo neobičan.. Zapravo, ne pomalo. Malo puno neobičan položaj nogu.
Ja sam sva neobična.
Nakon što sam namjestila glavu da mi bude udobnije, zatvorila sam oči i pokušala sam zaspati...
. . . . .
Probudila sam se u istome položaju u kojem sam i zaspala.. Mislim, sve je bilo isto osim položaja glave. Spustila sam noge na pod i pogledala sam prema Harryju, ali to nije bilo Harry.. Nego Ash.
"Gdje je Harry?" Čudno sam ga upitala.
"Zaboravila si da smo ovdje zbog koncerta. Mi smo završili, a sada 1D pjeva." Prosvjetljeno sam klimnula glavom. Mora da su se on i Harry zamjenuli za mjesta dok sam spavala. Napokon sam normalno sjela na kauč i uzela sam mobitel koji je bio pored mene. Tu sam ga i ostavila prije spavanja.
Ušla sam kao uvijek na instagram. Prvo što sam vidjela je bila slika koju je Ash nedavno objavio.. Na njoj smo ja i Harry uz opis 'Cute. <3'
"Mogao si pitati.." Rekla sam sa blagim osmijehom koji sam pokušavala sakriti.
Odmah mi je odgovorio. "Da sam pitao, rekla bi ne odmah." Nasmijala sam se.
"Pa logično." Uslikala sam screenshot i odlučila sam također objaviti tu istu sliku s Harryjem, ali sa malčice izmjenjenim opisom. U opis sam samo stavila srce i označila sam Harryja.
Ustala sam i izašla sam iz backstagea i krenula sam prema pozornici. Nisam odavno. Glazba je bila sve glasnija i glasnija kako sam se približavala ulazu na pozornicu.
Kada sam došla na sami ulaz na pozornicu, sjela sam i uživala sam u koncertu. Dečki su trčkarali po pozornici, plesali i pjevali. Ja naravno nisam skidala pogled s Harryja. Izgledao mi je neobično, nije bio kao na ostalim koncertima.
Završili su jednu od pjesama i počeli su nešto govoriti. Često ovako brbljaju između pjesmama, pogotovo Harry, ali ovaj put to je bio Liam. Dobio je moju pozornost čim sam čula svoje ime.
"Žao mi je što prekidam pjevanje, ali moram vam skrenuti pozornost da na ulazu za pozornicu sjedi Neela Hood, pa cure pazite što vičete Harryju.." Pa baš mu hvala na najavi.
Harry je istog trena pogledao u mome smjeru i čim me je ugledao osmijeh mu se pojavio na licu. Poslao mi je zračni poljubac, a obožavateljice su na to doslovno poludile u dobrom smislu... Barem većina.. Bile su glasnije sada, nego dok su pjevali. Pravila sam se da sam uhvatila taj poljubac i stavila sam ga na svoj obraz.
Sumnjam da je itko drugi osim nas 6 vidio, ali bilo je slatko.
I dalje su ludili zbog toga, a onda je Liam nastavio govoriti. "Neela, pridruži nam se." O ne. Nema šanse. Rukama sam mu simbolizirala da ne želim i neću, a on je napravio neku tužnu facu.
Popravila sam kosu za slučaj da moram izaći. Svezala sam kosu u visoki rep. "A daj Neela, dođi.." I dalje sam odbijala doći. Ubrzo sam vidjela da sam na velikome ekranu. Srećom frizura mi je bila dobra.
I dalje sam odbijala doći i ubrzo je odustao. "Iako ne želi doći s nama na pozornicu, ovu jesmu posvećujem njoj.." Rekao je Harry prije nego što je Niall počeo svirati Little Things. Na licu sam imala onaj glupavi osmijeh.
I dalje sam bila na velikom ekranu i smješila sam se.
Malo mi fali da se na ovome mjestu istopim. Ovo je pre slatko. Počeli su, i otpjevali su savršeno. Uživala sam u svakoj sekundi pjesme i svakoj minuti ovoga koncerta. Sve je to pre brzo prošlo.
Bio je kraj koncerta i vrijeme za putovanje u Detroit. Posljednja dva dana sam samo ovo čekala. Napokon odlazim odavde. Mislim da se više neću morati brinuti za uhodu. Sumnjam da je taj netko toliko lud za mnom da bi me i dalje pratio.
Danas ja biram tko se vozi sa mnom. Odlučila sam uzeti Harryja, Asha, Zayna i Michaela. Njih četvorica su mi nekako najdraži. Odmah poslije njih mi dolazi Luke, ali ne volim kada je u blizini dok sam s Harryjem.. Meni ne smeta, ali znam da njemu smeta.
To je jedan od glavnih razloga da on ne ide s nama. Drugi je to što je auto već puno.
Kao i obično, sjela sam između Asha i Harryja, a iza nas su Zayn i Michael. Zašto bi netko pustio da ja biram gdje će tko sjediti? Pa da... Nikoga drugog ne zanima u kojem će autu biti.. Samo mene, Asha i Harryja.
Već je bila noć.. Okrenula sam se prema Zaynu i Michaelu.. Obojica su već spavali. Pogledala sam lijevo od sebe. I Ash je spavao. "Jesi dobro?" Upitao me Harry.
"Da, ali imam pitanje." Klimnuo je glavom kao znak da nastavim govoriti. "Zašto si zaustavio probu danas?"
A/N
To je to za ovaj nastavak. Nadam se da vam je dovoljno uzbudljivo.
Uvijek se potrudim da je više-manje zanimljivo, i napisala sam malo duže, ali mi je isto trebalo malo duže.
Ostavite mi vote i komentar
Ly, -Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...