Pročitajte A/N na kraju. Stvarno mi je bitno ♡ ♡ ♡.
Neela's P.O.V.
Napokon je gotovo.. I ovaj dan i ovaj koncert. Pokupili smo stvari i vratili smo se natrag u hotel. Popričala sam s Harryjem hodajući prema svojoj sobi. "Dolaziš li večeras?" Upitala sam ga onako slatko.
"Ne, nažalost. Nemirno spavaš, a želio bih se naspavati. Možeš jednu noć bez mene jeli tako?" Upitao me. Klimnula sam glavom i ušla sam u svoju sobu.
Primjetila sam da sam se naježila. Kako i ne bih kada sam sama u sobi, a dobivam pismo od neke osobe koju ne znam... Točnije nisam znala ni Samanthu ali došla je u backstage.
Samantha je dobra, ali ona druga osoba je očito luda. Čisto onako iz dosade, lagano sam otključala i otvorila vrata od svoje sobe.. Mislim da pomalo postajem paranoična. Pogledala sam u hodniku lijevo, pa desno. Nije bilo nikoga. Sve je bilo prazno.
Zatvorila sam vrata za sobom i zaključala sam, a zatim sam uzela mobitel i odlučila sam napisati Paulu poruku. 'Pomalo se plašim. Hoće li itko dežurati blizu moje sobe?'
Ubrzo sam i dobila odgovor od njega. 'Tamo sam za 3 minute.' Blagi se smiješak pojavio na mome licu. Odahnula sam.
Sjela sam na kauč i ubrzo sam čula kucanje. To je sigurno on. Ustala sam, otključala sam vrata i otvorila ih. Nije bilo nikoga. Netko se opet zeza samnom.
Hvatala me jeza. Pomalo sam grickala donju usnicu.
Zatvorila sam vrata i zaključala sam ih.
Sjela sam i leđima sam se naslonila na vrata. Malo mi je falilo da počnem drhtati od straha. Ubrzo sam ponovno čula kucanje. Sigurno je to taj ludi fan. Mislila sam da neću ponovno čuti kucanje, ali čula sam ga ponovno. Odlučila sam glumiti hrabrost. "Tko je?" Lagano sam upitala.
"Paul je. Pusti me unutra." Odahnula sam kada sam čula njegov glas. Odmah sam ustala i otvorila sam vrata.
"Opet mi je netko kucao..." Promrmljala sam.
"Ne brini. Stojat ću tu cijelu noć, ili ja ili Nick. Bit ćeš dobro." Klimnula sam glavom. "Sada uđi i ako trebaš nešto samo otvori vrata i zovni me." Klimnula sam glavom.
"Večeras sam sama ovdje.. Mislim da ću Ashu reći da dođe." Klimnuo je glavom. "Idem sad i hvala ti." Osmijehnuo mi se. Zatvorila sam vrata i poslala sam poruku Ashu da prenoći u mojoj sobi a zatim sam odlučila poslati poruku Harryju.
'Ash ostaje u mojoj sobi samo da znaš..' Poslala sam mu to.
Ubrzo mi je odgovorio. 'Ok.. Zabavite se. xxxxx' Spremila sam mobitel. Ubrzo sam čula kucanje.
Sumnjam da je ovaj put onaj ludi fan jer je Paul tu.
Polako sam otvorila vrata. Ash i Paul su pričali. "Zašto dežuraš tu?" Upitao ga Ash.
"Zbog sigurnosti. Ne smijem dečke ostavljati same nikako." Ashe je klimnuo glavom i onda je pogledao prema meni.
"Uđi." Rekla sam kratko. Poslušao me je i ušao je. Dok je bio okrenut leđma, poslala sam Paulu mali osmijeh u zahvalu jer mu nije rekao za pismo.
"I?? Što ćemo raditi?" Upitao je uzbuđeno.
"Paa, mogli bi odmah ići spavati.." Zbog svojih riječi sam dobila čudan pogled od Asha... Jesam li nešto krivo rekla?
"Odmah spavati?" Upitao je povisujući glas. "Ti si mene pozvala da prenoćim ovdje i želiš odmah spavati??" Klimnula sam glavom. "A, ne, ne, ne... Ako već ne želiš da ludujemo, onda nam barem naruči palačinke." Zakolutala sam očima u podigla sam slušalicu.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...