Dvadeset i šesti dio

1.5K 121 11
                                    

Neela's P.O.V.

"Evo nas." Stigli smo na stadion na kojem će biti koncert. Bio je ogroman,

Prvo će dečki imati probu, a onda ćemo svi imati interview. Pošto sam i ja uvijek s njima im mene će intervjuirat. Yaaaay. Nije da baš imam neki razlog da se veselim tome ali eto..

Već se okupilo oko 100 - 200 fanova da pozdrave svoje idole. Primjetila sam da sa svakim koncertom dolazi sve više i više 5SOS fanova i to mi je nekako drago.

Iako sada nemam problema s One Directionom, i ne mrzim ih kao kad sam tek došla na turneju, oped mi je draže vidjeti 5SOS fanove, jer svi Directioneri me nekako gledaju ispod oka jer provodim mnogo vremena sa njihovim idolima, dok me svi 5SOS fanovi poštuju kao Calumovu sestru iako se družim i sa Ashom, Michaelom i Lukeom.

Kao i obično 5 Seconds of Summer su vježbali prvi. Odlučila sam vježbati zajedno s njima. Neznam kada ali oped ću nastupati s njima. Ne danas ali možda sutra u Barceloni. Nisam baš fan Madrida ali Barcelona je grad koji sam oduvijek željela posjetiti. Večeras odmah s koncerta putujemo avionom u Barcu i tu završava Europski dio turneje

Bilo je dosta zabavno, ali sada je red na ostatak svijeta. Dosad u mapi 'Turneja' na mobitelu imam oko 459 slika. Mislim da je dovoljno za europsku. Tu ću još nadodati oko 1000 slika za ostatak turneje i onda ću ih cijeli dan prebacivati na laptop kada završi turneja.

Woah. Imam već Isplanirana sljedeća 2 mjeseca.

Ne znam hoće li sve proći po planu ali znam da će biti zanimljivo.

Popeli smo se na pozornicu. Dečki iz One Directiona su negdje otišli - Svi osim Harryja koji je sjedio u prvom redu. To valjda zbog mene.

Prvo smo morali čekati Asha nekoliko minuta. Uvijek prije svega isteže ruke, da može duže biti za bubnjevima, Opet je nestupila ona moja nestrpljivost no ubrzo je 4 puta lupio štapićem od štapić kao znak da počinjemo. Na večerašnjem koncertu će pjevati također pjesmu Fun - We are young. Danas sam odlučila da neću pjevati, ali zato sutra... Barcelona. Sama pomisao na sutra me razveseli. Taj grad sam oduvijek željela posjetiti.

Pjesmu po pjesmu, naša je proba završila i bio je red na One Direction. "Pozornica je vaša." Rekla sam na mikrofon. "I Zayn, nadam sd da si spremio sendvič viška jer dolazim po tvoju torbu." Nasmijao se dok je, zajedno s ostalima, prilazio k pozornici. Sišla sam i poletjela sam prema Zaynovoj torbi..

Daa, sendviči su tu. Uzela sam jedan i pojela sam ga. Oni su počeli pjevati Midnight memories. Nakon što sam pojela sendvič, počela sam trčati po tribinama. Trebam pronaći Asha i ovako je brže, no kao i obično u zadnje vrijeme, uhvati me grč u nozi i moram stat. Nisam baš sportski tip, pa bi bolje bilo da nisam ni trčala. Grč tako boli.....

Sjela sam na nekoliko minuta i bilo mi je bolje. Ovaj sam put odlučila polako ići da se ovo nebi ponovilo. Napokon sam ugledala Asha. Bio je na potpuno drugoj strani tribina. Sad moram kružiti.

Ubrzo me je vidio i počeo je mahati. Zakolutala sam očima i malo sam ubrzala. Nisam trčala, ali nisam bila ni prespora. To je bilo nešto kao... Brzo hodanje. Da. Brzo sam hodala do Asha. Dok sam napokon došla do njega, One Direction su otpjevali 2-3 pjesme.

Sjela sam pored njega. Samo smo šutili. U pozadini se čulo:

'You and I.. We don't wanna be like them.. We can make it 'till the end. Nothing can come beetween You and I... Oooooh, You and I.....'

Da, Harryjev dio u pjesmi. Zvučao je prilično dobro. Sviđa mi se..

Zamišljeno sam gledala prema smeđim kovrdžama i zelenim očima. Taj izraz lica i pogled upućen prema meni dok izgovara 'You and I'..

Ta veza koja bi se mogla desit... To bi mogla biti savršena veza, ali moram barem neko vrijeme sačekati da se situacija smiri, jer mediji bi mogli misliti loše o meni, a to ne želim ni zbog sebe ni zbog Caluma.

"Ashy?" rekla sam potiho. Pogledao je prema meni. Mislila sam ga pitati o Harryju ali sam se u zadnji trenutak predomislila. "Želiš li u avionu sjediti sa mnom?" Nasmijao se i pristao je.Dobro zna da se bojim letjenja s avionom i uvijek sjedi samnom.

"Hoću, ne brini." Rekao je i nastavio je tapkati po mobitelu. To mi je nešto najiritantnije, kad sjediš sa najboljim prijateljem i on je stalno na mobitelu..

"Mogu nešto vidjeti na tvome mobitelu?" Upitala sam ga. Klimnuo je glavom i pružio mi je mobitel. Ja sam bila jedina osoba koja mu je znala šifru od mobitela.

Uzela sam ga, isključila sam WiFi i mobilni internet i namjestila sam da mu se mobitel otključava na moj otisak prsta.

Vratila sam mu mobitel i čim ga je pokušao otključati odmah je se namrgodio i pogledao u mene. Ja sam se samo smiješila i gledala u njega. "Daj ruku.." Rekao je. Obe sam ruke stavila iza leđa, ustala sam se i polako sam se odmicala.

"Nema šanse." Rekla sam prkosno. Odmicala sam se sve brže i brže, sve dok nisam počela trčat. Srećom on je bio prilično spor.

Koje sam ja sreće, nakon 30ak selundi opet me uhvatio grč, ali ovaj put me puno jače bolilo i pala sam na pod. "Shit.." Nakon 15ak sekndi doletio je i Ash, sav zadihan.

"Jesi dobro??" Upitao je i nakašljao se.

Klimnula sam glavom. "Pomozi mi da ustanem.." Rekla sam dok sam mu pružala ruku.

Kada sam stala na nogu vrisnula sam, ali se nije čulo jer su One Direction pjevali malo glasniju pjesmu. "Ma, nosit ću te." Rekao je. Podignuo me je i odnio me je na stolicu na kojoj sam sjedila malopre.

"Hvala.." Promrmljala sam dok sam se držala za nogu.

"Jeli ti bolje?" Upitao je i izgledao je zabrinuto.

"Je... U zadnje vrijeme me stalno hvataju grčevi, vjerojatno zato što se ne krećem.. Fali mi traka za trčanje.." Daaaa, u sobi kod kuće u Australiji imam traku za trčanje i redovito idem u teretanu, mislim išla sam redovit u teretanu. Sada više i nisam u formi.

Počeo se smijat. "Pa eto, čim budemo imali slobodnog vremena, idemo u teretanu." Osmjehnula sam se i klimnula sam glavom.

"Večeras neću nastupat, samo ću sjedit." Rekla sam i otključala sam mu mobitel i vratila sam staru šifru.

**1 dan kasnije**


"Molimo, stavite sigurnosni pojas. Slijećemo." Trznula sam se. Vožnja avionom je trajala manje od 2 sata. Pogledala sam kroz prozor. Vani je bio grad mojih snova. BARCELONA <3!

Sletjeli smo i izašli smo iz aviona. Sve je bilo prepuno fanova. I dalje dobivam grčeve i neću ni večeras nastupat.

Još malo, pa će Američki dio turneje. Jedva čekam vidjeti one nebodere u NewYorku.. :D

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now