Neela's P.O.V.
Mislim da sam dovoljno dobro otpjevala jer su mi dečki i svi ostali koji su bili tu pljeskali. Bila sam zadovoljna sa sobom.. Svi smo se zajedno nasmješeno vratili na mjesta i nastavila je s pitanjima. Bilo je dosta pitanja za svakoga, pa i za mene i Harryja.
Nekon nekih pola sata završili smo i s ovime i otišli smo u još jedan restoran na ručak. Nakon ručka koji mi je prebrzo proletio, vratili smo se kući. Polagano smo pokupili stvari. Vrijeme je za............. NEW YORK!!!!!
Stvari smo potrpali u auto koji ih je odvezao na aerodrom. Ovaj sam put ponijela i svoj lančić s trzalicom i sprejeve za grčeve. Odlučila sam da ću zadnjih sat vremena u Sydneyu provesti trčeći... Pola sata... Ostane mi isto toliko da se okupam i spremim.
Naravno, sebi sam ostavila odjeću u koju ću se presvući. Završila sam sa trčanjem i otišla sam pravac u kupaonicu. Okupala sam se, osušila sam kosu a zatim sam obukla pripremljenu odjeću.
Odlučila sam da ću obući cvijetnu, ljetnu haljinu, trapersku jaknu i bijele conversice. Kosu sam odlučila uviti. Šminku sam stavila kao i inače.. Tuš, maskara i crveni ruž. Napokon sam bila sprema i izašla sam iz kupaonice.
Najprije sam otišla do sobe i pred ogledalo sam se uslikala nekoliko puta.
Sišla sam dolje. Požurila sam jer sam mislila da se na mene čeka, ali očito nas je falilo pola. Tu su bili samo Harry, Michael, Liam, Niall, Zayn i Luke. Svojom pojavom sam Harryju izmamila osmjeh na lice. Vidim da mu se sviđa moja odjeća.
Nekako mi je drago da će uskoro svi znati za našu vezu jer ćemo moći hodati ulicom bez da pazimo da nas netko nebi vidio.
Uskoro su nam se pridružili i ostali i napokon smo krenuli na aerodrom. Bilo je skoro 6 sati, a u 6 objavljuju onaj interview. Polako se pripremam za obavjesti na twitteru i facebooku.
Odlučila sam najprije staviti jedan od selfija koje sam uslikala prije 15-ak minuta na instagram a onda ugasiti obavjesti na mobitelu i spremiti ga u džep.
Na aerodromu nas je dočekalo stotine fanova i paparazzi. Ja i Harry smo izašli iz auta držeći se za ruke i ušli smo brzo. Također smo se brzo i ukrcali na avion.
U avionu i dalje sjedim s Ashom iako bi logičnije bilo da sjedim s Harryjem.
Već sam navikla na Asha u avionu, pa zašto da mjenjam navike. Ovaj let će trajati najmanje 10 sati i spremila sam si grickalica. Bit će ovo zanimljiv let... Stavila sam slušalice u uši i uključila sam Eminema. Najprije sam odlučila odspavati par sati, a onda se bacam na grickalice.
Rekla sam Ashu kada da me probudi i naslonila sam glavu na njegovo rame.
. . .
"Neela." Odmah sam otvorila oči. Imala sam dosta tanak san. Pogledala sam kroz prozor i vani je bio mrkli mrak. Prošlo je 4 sata od početka leta.
"Dodaj mi čips." Rekla sam dok sam istezala ruke. Dodao mi je jedan od čipseva koje sam spremila za let. Toliko se često vozimo avionom da me je strah od letenja prošao i to mi se sviđa. Otvorila sam vrećicu čipsa i pogledala sam oko sebe. Skoro svi ostali su spavali. Primjetila sam da se Luke pomaknuo. On je sjedio ispred nas, zajedno s Calumom. "Provjerit ću twitter. Sigurno ima dosta obavjesti." Klimnuo je glavom i uzeo je čipsa.
Ušla sam u twitter aplikaciju na svome mobitelu. Bilo je dosta toga.. Dobila sam dosta followera, ali i loših komentara pa čak i prijetnji. Mogu razumjeti to što im je žao jer je njihov idol sada zauzet, ali čemu te prijetnje?? Jedino to nemogu razumjeti.
Pokazala sam Ashu mobitel i nije se začudio. "To se uvijek desi.. Možda ovo nisi znala ali Zaynova zaručnica, Perrie i dalje prima prijetnje." Čudno sam ga pogledala. "Mislim da ćeš je ubrzo upoznat. Doći će kad budemo u Chicago-u."
"Kako znaš?" Upitala sam ga.
"E, pa dok si ti bila sa Harryjem na spojevima, morao sam pronaći druge prijatelje." Nasmijala sam se tiho da ne probudim ostale. "Psttt, Luke.." Dozvao ga je, tiho da ne probudi Caluma. Luke se okrenuo prema namaa. "Hoćeš čipsa??" Naravno klimnuo je glavom.
"Šta vas dvoje radite?" Upitao nas je dok je uzimao čips.
"Baš govorimo o tome kako Harryjevi fanovi prijete Neeli." Rekla je izravno, a ja sam samo gledala uokolo jer mi je bilo neugodno. Ubrzo nas je Luke počeo čudno gledati. "Od kad su objavili da su u vezi.... Znaš.." Rekao mu je.
"Uglavnom, ignorirat ću to." Rekla sam i uzela sam čipsa. "I, šta ima kod tebe?" Upitala sam ga. To pitanje postavljam samo kada stvarno ne znam što ću reći. Obojica su se naravno nasmijali.
"Ma evo ništa. Ne spava mi se pa ću se malo s vama družiti." Rekao je uz svoj neodoljivi osmjeh. Neeeeeeee, nije neodoljiv. Neela, imaš dečka, upamti to. "Neela jesi dobro?" Mahao mi je pred očima. Kiselo sam se osmjehnula i klimnula sam glavom.
Odmah sam uzela mobitel i počela sam listati po twitteru. Bolje i to nego da gledam u Lukea stalno. Tweetova je bilo svakakvih. Od dobrih do prijetnji i uvreda..... Jedva čekam da više sletimo..
. . .
"Neeeee Ash, nemoj je budit. Slijećemo tek za 15 minuta.." Polako sam otvarala oči. "Vidiš, sad si je probudio." Calum mu je rekao namrgođeno.
"Calum, ti si me probudio svojim deranjem." Rekla sam mrzovoljno i pogledala sam na vrijeme na mobitelu. U sydney-u 8 ujutro a u New Yorku 5 poslijepodne. Znači u Sydneyu je subota a ovdje je i dalje petak..... Pokušavala sam shvatiti vrijeme.
Pogledala sam kroz prozor i osmijeh mi je odmah došao na lice. New York! Napokon. Ugledala sam one prekrasne nebodere po kojima je New York bio poznat. Među njima je bila i Empire State Building.....
Uživala sam u pogledu sve dok se nismo spustili na aerodrom....
A/N
To je to zasada <3
Votajte i komentirajte, također pročitajte moju novu priču If I Lose Myself :D
Ly,
-Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...