Neela's P.O.V.
Napokon smo se vratili u hotel. Trebamo se spremati za večerašnji koncert. Ja i Gemma smo odlučile uzeti posebnu sobu za nas dvije, ali imali smo jedan uvjet. Soba mora biti odma pokraj njihovih soba.
Donjele smo svoje stvari, ušle smo u sobu i pogledale oko sebe. Naša soba je zapravo bila bolja i ljepša od njihovih soba.
Imamo dvije spavaće sobe, obe s privatnim kupaonicama. U dnevnom boravku je bio veliki crveni kauč ispred kojeg je bio ogromni plazma tv. Obje sobe su imale veliki krevet.
"Ja ću ovu." Klimnula je glavom. Odnjela sam stvari u svoju sobu i vratila sam se Gemmi. "Hoćeš li mi pokazati što si kupila?"
"Vidjeti ćeš kad se spremim večeras."
"Ok... Onda vidimo se za, možda, sat vremena?" Rekla sam sa onim poluosmjehom.
"Vidimo se." Obe smo otišle u svoje sobe. Izvadila sam svoju novu haljinu i štikle iz vrećice. Mislim da će se Lukeu svidjeti.
Ušla sam u kupaonicu i skinula sam svu odjeću sa sebe. Ušla sam u tuš i pustila sam toplu vodu da se polako slijeva niz moje tjelo. Uzela sam svoj najdraži šampon s mirisom jabuke i počela sam ga masirati u kosu.
Nakon što sam se otuširala i oprala kosu, obukla sam dolji veš a onda sam preko toga obukla ogrtač.
Uzela sam sušilo za kosu i polako sam fenirala kosu. Nakon što sam osušila kosu uključila sam figaro u struju. Odlučila sam ukovrdžati kosu. Dok sam čekala da se ugrije odlučila sam staviti šminku.
Uzela sam neseser i iz njega izvadila sjajilo, maskaru i tuš. Tuš sam začudo uspjela lijepo staviti iz prvog pokušaja. Stavila sam maskaru i sjajilo. To mi je od šminke bilo dovoljno jer se uglavnom držim one poslovice: 'Manje je više'.
Uvila sam kosu i namjestila sam ju da pada kako ja želim. Izašla sam iz kupaonice i obukla sam haljinu i obula štikle.
Stala sam pred veliko ogledalo koje se nalazilo ispred kreveta. Izgledala sam... Solidno. (xD) Uzela sam svoj plavi iPhone, koji se sasvim slučajno slaže uz haljinu. Uslikala sam jedan selfie pred ogledalom i objavila sam ga na instagram.
Izašla sam iz sobe i počela sam kucati na Gemmina vrata. "Jesi spremnaa??"
Nedugo nakon što sam pokucala, sam i dobila odgovor. "Evo, samo sekund.." Sjela sam na kauč i gledala sam šta ima novo na instagramu.
Čula sam otvaranje vrata i ugledala sam Gemmu u prekrasnoj crnoj haljini s bjelim ukrasima i visokim crnim štiklama. "Woahhh... Izgledaš prekrasno."
"Haha, nisi ni ti loša." namignula mi je i počela sam se smijati. "Idemo u do mog brata.." kimula sam glavom, uzela sam torbicu i izašla sam zajedno s Gemmom iz naše sobe i otišle smo u susjednu sobu.
Gemma je kucala na njihova vrata. Postajala sam nestrpljiva jer im je trebalo duže vrijeme da otvore vrata.
Napokon. Čula sam onaj zvuk otključavanj vrata. Otvorio nam je Harry.
Kad nam je otvorio prvo je pogledao u Gemmu, pa je onda omjerio mene od glave do pete.. Zanimljivo. "Woah." Napokon je odlučio ispustiti zvuk.
"Jeste li spremni?" Upitala sam, ali očito me nije čuo jer je zamišljeno gledao u nas. Mahala sam mu pred očima.
"Ummmm oprosti, jesi li nešto rekla?" Zakolutala sam očima.
"Pitala sam jeste li spremni??" Podigla sam malo glas. Potvrdio je klimanjem glave i pozvao je ostale dečke.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...