Sedamnaesti dio

1.5K 124 8
                                    

Neela's P.O.V.

Nisam mogla zadržati suze onog trenutka kad sam ih vidjela.

"Neela.." promrmljo je. Još uvijek sam gledala u njih. I plavuša je također pogledala u mene.

Plavušica ga je privukla bliže prema sebi i pogledala me je zlobnim pogledom. "Tko je ova cura??? Tebi netreba nitko osim mene. Pusti je nek' plače." U tom trenutku mi je došlo da joj počupam lažnu kosu i uguram joj ju u usta ali samo sam stojala kao zamrznuta.

Luke je imao neki glup pogled na licu. "Odlazi, kravo!" Zaderala se na mene.

U ovom trenutku nisam mogla smislit šta da joj kažem.. Uzela sam piće koje je bilo ispred njih i zalila sam ju. Šminka joj je polako klizila niz licke dok me je gledala onim 'ubojitim pogledom'.

Nasmijala sam se i otišla sam u WC brišući suze.

Zbog suza maskara mi se razmazala pa sam se odlučila umiti hladnom vodom.

Obrisala sam lice i stavia sam maskaru. Baš kad sam misla izaći iz WC-a na vratim se pojavila plavuša. Izgledala je kao vampir zbog šminke koja joj se razlila po licu i alkohola koji joj je ušao u oči kad sam ju zalila pićem.

Pokušala sam ju zaobići ali mi nije dala da izađem.

Pogledala sam u nju. "Ostavi Lukea na miru. Sad je moj."

Pogledala sam je čudno. Da je ošamarim ili ne? Paaa možda bih trebala potražiti Lukea. Pijan je.. Ali ipak, to ga ne opravdava. Među nama je gotovo.

Nasmijala sam se prema 'vampirici'. "Boli me briga. Uzmi ga, ali neznam koliko dugo ćeš ga sačuvati, jer još 2 i pol mjeseca će biti tek nekoliko metara od mene." Odgurnula sam je tek toliko da mogu proći. Pogledala sam prema njoj. Još je buljila u mene.

Okrenula sam se prema naprijed i nastavila sam hodati. Meni je oduvijek bilo lako glumiti da sam snažna, ali ne znam do kada mogu nastaviti glumiti.

Izletila sam vani i počela sam tražiti auto u kojem smo došli. Kada sam napokon došla do auta shatila sam da u njemu nije bilo vozača.

Nažalost, ponovno se moram vratiti u ovaj glupi klub. Ne mogu više biti sama... Treba mi netko. Ash, Michael, Calum.. Bilo tko.

Oped sam ušla ali ovaj put sam zaobišla VIP dio u širokom luku.

Slučajno sam naletila na nekoga, i na sreću taj netko je bio Harry. "Neela, šta je bilo??"

"Molim te pomozi mi da nađem Asha." Klimnuo je glavom i uzeo me je za ruku. Suze su mi se opet polako počele slijevati niz lice.

Harry i ja smo prvo naišli na Michaela, koji je očito vidio da nešto nije u redu sa mnom i krenuo je s nama.

Kad smo napokon pronašli Asha zagrlila sam ga i počela sam još više plakati. "Možemo li ići, molim te..." Klimnuo je glavom.

Zajedno sa mnom su izašli i sjeli smo na klupu ispred kluba.

Šutila sam par minuta ali onda je Ash prekinuo tišinu. "Neela, što je bilo?"

"Znaš kako se Luke uvijek napije kad izlazi i tako.." Klimnuo je glavom. "E pa opet se napio."

"Šta se desilo? Jeli ti nešto uradio?" Harry je upitao.

"Da. Slomio mi je srce. Otišla sam do WC-a na par minuta a kad sam se vratila, žvalio je se sa nekom tamo kurvom.." Suze su mi lijevale niz lice. "A najgore od svega je to što ću ga morati viđati svaki prokleti dan sljedeća 2 i pol mjeseca, a poslije turneje svaki put kada dođe u posjet Calumu."

"Omg." Ash je izgledao zaprepašteno. "Idem pronaći Caluma."

Počeo je ustajati i ići prema klubu. "Ne!" uhvatila sam ga za ruku. "Ne želim da zna za ovo."

"Ali zašto?" Harry je začuđeno upitao.

Da, zašto? Zašto bih branila kretena koji me je upravo prevario sa drugom curom. Zašto? E pa imam 2 riječi za sve. Volim ga. Volim tog kretena. I sumnjam da bi Calum učinio nešto u vezi toga, jer mi je odmah rekao da misli da veza neće trajati ni 5 dana, ali imam tri riječi koje bi mi 100% rekao: 'Rekao sam ti.' Da rekao mi je, ali ja mu nisam vjerovala.. Stariji brat je uvijek u pravu....

Harry's P.O.V.

"Ali zašto?" Malo sam podigao glas.. Nisam dobio odgovor.

Neela mi se sviđala od onoga trenutka kad me je pogledala i osmjehnula mi se kad sam joj donio cheeseburger. (Onda kada su joj Luke i Ash pojeli doručak. xD ) Čak i onda kad su ona i Gemma stavile perike, prepoznao sam ju i zagrlio sam ju.

Okrenuo sam se jer sam čuo da se netko nakašljao. Iza nas su bile 2 cure.

"Ej, žao mi je što sam onako izletio.." Ash je rekao jednoj od njih. Imala je dugu plavu kosu i nosila je crvenu haljinu.

"I meni je isto žao." Michael je prišao drugoj i nešto joj rekao, nisam razumio što.

"Dosta o meni i mojim problemima..." Neela je rekla i obrisala suze. "Upoznajte me sa svojim pratnjama." Sviđa mi se način na koji je to rekla. Elegantno.

"Elena, ovo je Neela, Neela ovo je Elena." Ash ih je upoznao.

"Drago mi je." Rekla je.

"Ljudi, ovo je Victoria, Victoria ovo su Neela, Ash i Harry." Klimnuo sam glavom.

Mislim da bi bilo ispravno da kažemo Calumu što se desilo, ali ako Neela ne želi da mu kažem onda neću.

Mislio sam da nikad neću dobiti ovu šansu da je osvojim, no srećom Luke je bio dovoljno glup. Imam jednu šansu i učiniti ću sve za NJU.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now