Trideset i sedmi dio

1.3K 103 4
                                    

Neela's P.O.V.

"Idemo dečki, brže to malo..." Rekla sam i prva sam došla do vrata od aviona. Čim su se otvorila ugledala sam masu fanova i paparazza i odmah su počeli vrištati a njihove su kamere počele blicati. U početku sam bila iznenađena, ali onda sam nabacila osmjeh na lice i izašla sam zajedno s ostalima.

Nisam očekivala da će doći ovoliko fanova, ali ipak su tu. Harry mi je zgrabio ruku i zajedno smo krenuli. Ubrzo smo se našli na sigurnosnim provjerama. Tamo je također bilo dosta fanova. Za danas imamo zakazan jedan interview i onda na odmor u hotel, a već sutra nastupaju.

Kroz sigurnosne provjere smo prošli poprilično brzo. Dečki su usput fanovima davali autorgame a ja, neznajući šta da radim, stojala sam sa strane i smiješila sam se objektivima. Kad ništa, barem ću lijepo izgledati.

Ubrzo me je Harry uzeo za ruku i s osmjehom smo nastavili dalje. Fanovi su naravno počrli vrištati sve glasnije i glasnije. Napokon smo došli do auta koje nas je čekalo ispred aerodroma. Oko sebe sam vidjela ogrnomne nebodere. New York

U auto smo ušli poprilično brzo. Po prozorima su nam i dalje lupali fanovi, ali ubrzo smo prošli i našli smo se u gužvi. Srećom imali smo zatamnjema stakla i kroz njih se izvana ništa nije vidilo, ali iznutra sam se mogla diviti pogledu na ogromne zgrade. Ja k'o ja, odmah sam uzela mobitel i slikala sam te ogromne zgrade. Većina mi je slika ispala savršeno i mislim da bih jednoga dana mogla biti dobar fotograf. Koliko sam selfija dosad uslikala, već sam profesionalac.

Napokon smo parkirali ispred hotela. Bio je ogroman i nesumnjam da je najbolji. Ovaj smo put uzeli samo dvije sobe, ali ja moram nažalost biti s 5SOS-om. Mislim, volim ja njih i sve to ali radije bi bila sama ili s Harryjem u sobi. To bi bilo savršeno.

Smjestili smo se u sobu, a onda sam zajedno sa Calumom, Ashom, Michaelom i Lukeom otišla do 1D-ove sobe. Bila je nekoliko soba od naše. Hotel je toliko prepunjen da nismo mogli dobiti sobu do sobe. Srećom, na putu do sobe nije bilo fanova.

Ubrzo smo i svi ostali krenuli na taj interview. Ispred hotela i na recepciji je bila masa fanova, ali bilo im je zabranjeno penjanje na naš kat osim ako imaju dokaz da imaju sobu tamo. Osiguranje je dobro i to mi se sviđa. Nebih baš željela da se neka od onih prijetnji ostvari.

Ušli smo u ono isto auto koje nas je pokupilo na aerodromu. Krenuli smo prema zgradi u kojoj ćemo imati interview.

I dalje sam kroz prozor gledala i slikala New York. Ovo je moj grad iz snova a još ga uvijek nemogu razgledati. Bit će vremena, nadam se.

Ubrzo smo stali i brzo smo ušli u zgradu u kojoj ćemo imati interview. Ušli smo u dizalo i Ash je pritisnuo tipku s brojem 12. Dap, dvanaesti kat. Došli smo u ogromnu prostoriju. Tu je bilo otprilike 50ak sretnih fanova koji su čim smo ušli u prostoriju počeli vrištati.

Pitanja su bila skoro pa ista kao na interviewu u Sydneyu. Pa dajte ljudi, malo kreativnosti... Na kraju interviewa smo opet morali pjevati, uključujući i mene. Ovaj put sam odlučila pjevati pjesmu od Sie - She Wolf. Pjesma je prekrasna i obožavam ju.

Već su me ranije pitali za pjesmu, dok su sređivali interview i netko će mi svirati klavir dok pjevam. Sia je moj uzor u glazbi i također je iz Australije. Ima tako snažan, oblikovan i moćan glas.

Najprije su pjevali 5SOS dvije pjesme a onda 1D jednu.. Lijepo je to što su po prvi put stavili 5SOS na prvo mjesto. Za 1D svi već znaju i ovo je super prilika da ljudi upoznaju 5SOS bolje.

Nakon što su on završili sa pjevanjem pjesama 'Amnesia' i 'Good girls', One Direction su počeli pjevati. Oni su otpjevali 'You&I', a onda je bio red i na mene.

Sjela sam za mikrofon i počela sam pjevati...

A shot in the dark
A past lost in space
Where do I start?
The past and the chase
You hunted me down
Like a wolf, a predator
I felt like a deer in love lights

You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes?
'Cause I'm falling to pieces

I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces

Did she lie in wait?
Was I bait to pull you in?
The thrill of the kill
You feel is a sin
I lay with the wolves
Alone, it seems,
I thought I was part of you

You loved me and I froze in time
Hungry for that flesh of mine
But I can't compete with the she-wolf, who has brought me to my knees
What do you see in those yellow eyes?
'Cause I'm falling to pieces

I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces

I'm falling to pieces
Falling to pieces
I'm falling to pieces
Falling to pieces...

Iako ih je većina došla zbog 1D-a i 5SOS-a, čuo se gromoglasan pljesak. Svima se sviđalo moje pjevanje i to mi je drago. Tko zna? Možda jednog dana postanem pjevačica baš kao i Calum... Izgleda da mi Hoodovi imamo talenta..

A/N

Nije pre dugo ali nisam imala više vremena... Nadam se da vam se sviđa... Ostaviti VOTE i KOMENTAR i ako želite pogledajte moju priču IF I LOSE MYSELF.

Ly,
-Nela

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now