Šezdeset i prvi dio

695 80 16
                                    

Neela's P.O.V.

Nastavila sam sa spremanjem. Od onih sat vremena koje sam imala za spremanje mi je ostalo 40ak minuta. Moram se okupat. To je najmanje 15 minuta, dok osušim kosu i napravim frizuru, to je 15 minuta. Iako je duga, kosa mi je dosta rijetka pa je brzo sušim.

Za šminku mi ostaje samo 8 minuta i dvije da se obučem.

Dok sam sve ovo izračunala, izgubila sam još vremena. Ma bravo za mene..! Uletjela sam kupaonicu i na brzinu sam skinula sve sa sebe i ušla sam u tuš. Kada uđem u tuš, sve kao da je u usporenoj snimci.

Požurila sam koliko sam god mogla i napokon sam izašla iz tuša. Oko sebe sam omotala ručnik i počela sam sušiti kosu.

Nakon što sam završila i sa sušenjem kose, počela sam je peglati. I sama sam shvatila da nemam dovoljno vremena za uvijanje kose, pa sam se odlučila ispeglati.

Shvatila sam da mi je ipak trebalo malo duže za sve nego što sam računala pa sam poslala poruku dečku na kojega uvijek mogu računati. 'Zayn, zadržavaj Harryja kad krene ovamo, dok ti ne kažem da ga pustiš da dođe.' Iii poslano...

Odlučila sam da, sada kada ga Zayn zadržava, mogu malo sporije stavljati šminku. Stavila sam tuš olovku, maskaru na oči i sjajilo na usne. Izgledala sam više manje dobro.

Uzela sam novu haljinu i obukla sam je, a uz nju sam odlučila obući svoje srebrne štikle. Rozo i srebreno se slažu.... Valjda... Naravno usput sam uslikala selfie. (Sorry ako nekom smetaju. Don't judge. :O)

Poslala sam Zaynu poruku da ga pusti da ide i izašla sam iz svoje sobe. "Oo, pa di si se ti tako sredila?" Upitao me Michael koji je zajedno s Ashom bio tu, ali Ash je spavao.

"Ma, Harry me negdje izvodi." Rekla sam uzbuđeno. "Pozdravi Asha od mene kada se probudi." Klimnuo je glavom.

Čula sam kucanje na vratima i odmah sam odletjela do vrata. Da, ja 'letim' u štiklama. Nema labavo.

Otvorila sam vrata s osmijehom. "Spremna?" Rekao je glasno. Ušutkala sam ga, izašla sam i lagano sam zatvorila vrata za sobom. "Što je ovo bilo?" Upitao me čudno.

"Sorry, bio si glasan. Ash spava." Klimao je glavom s osmijehom. "Gdje me vodiš?" Uzbuđeno sam rekla.

"Vidjet ćeš kasnije.." Kao i obično. Mrzim kad ovo radi. Morala sam se lijepo obući. Nisam sigurna gdje će me odvesti..

Zajedno smo otišli do auta i sjeli smo. "Ne, ozbiljno. Gdje idemo?" Upitala sam i nisam dobila odgovor, samo smiješak na usnama. Namjerno me provocira. Dobro Harry, dobro. Valjda ću preživjeti vožnju bez da znam gdje idemo.

Oboje smo šutjeli. Nije bilo ni malo čudno. Više ona zaljubljena tišina.. Da, svaki dan sam sve više i više zaljubljena u njega i nadam se da je isto i kod njega.

"Stigli smo.." Rekao je s osmijehom. Pogledala sam kroz prozor i ugledala sam restoran u koji su ulazili ljudi odjeveni slično meni i Harryju. Prelijepo je, sve izgleda savršeno, pogotovo rasvjeta oko restorana. Sviđa mi se. Vidjela sam malo manji znak na kojem piše 'Husk'. To je sigurno ime restorana. Harry očito zna po Nashville-u. Sviđa mi se.

Izašli smo iz auta, uzeo me je pod ruku i skupa smo ušli.

Gledala sam po restoranu i dalje držeći se za Harryjevu ruku. "Stol za dvoje, ako je moguće malo odvojeniji od drugih." Konobar kojem je to rekao je pogledao u knjigu ispred njega, a zatim je zatvorio knjigu i pogledao u nas s osmijehom.

"Ovim putem gospodine Styles." To 'Gospodine Styles' mi zvuči tako smiješno i ne mogu se suzdržati od smijanja. Čak i Konobar me počeo gledati kao neku luđakinju.

Kada smo došli do stola, Harry mi je pustio ruku i izvukao je stolicu za mene. Baš je gospodin. "Hvala gospodine Styles." Rekla sam sa ogromnim osmijehom.

"Nema na čemu gospođice Hood." Ovo sve svuči tako slatko, a opet tako smiješno.. "Zaboravio sam ti reći da ti ta haljina predivno stoji. Obožavam rozu boju na curama." Opet mi je izmami smiješak i malo crvenila na licu.

Vrijeme je da mu uzvratim istom mjerom. "I ti također odlično izgledaš u tom odjelu. Samo ti još kravata fali." Da, moj kompliment ga nije natjerao da se zacrveni, kao njegov mene. On samo glumi da je jači od mene. Sigurno je to.

U svakom slučaju, imam osjećaj da će mi ovo biti najbolji spoj u životu...

**Nakon par sati**

*U hotelu**

"Da, bilo je preodlično!" Prepričavala sam Ashu moj i Harryjev spoj. "Imala sam osjećaj da će biti tako... Jesmo li ja i Harry sladak par?" Upitala sam Asha slatkim dječijim glasom.

"Naravno! #Heela je najbolji par koji postoji." Na lice mi je došao osmijeh. Uzela sam mobitel i ušla sam na twitter. Možda još netko govori o '#Heela'. Željela bih znati što misle o nama. Vjerojatno me mrze jer sam s njim, ali eto.. Voljela bih znati.

Upisala sam Heela. Da vidimo što ima na Heela..

Pomalo sam se začudila kada sam vidjela da nije sve prepuno hatera. Bilo je i lijepih komentara o nama, o meni. Zapravo bilo ih je dosta puno. Odlučila sam pratiti par ljudi s dobrim komentarima o meni i vratila sam se na naslovnu na twitteru.

Odmah sam ugledala objavu od 5SOSUpdates: Neela je pratila par ljudi koji su spomenuli 'Heela' i govore dobro o njenoj vezi s Harryjem.

Oh, nice. Sada će svi znati da sam gledala tu riječ i da me zanima što hateri imaju za reći, ali ipak me boli briga. Neka pričaju što god hoće. Ja znam da ga volim i to mi je dovoljno...

A/N

#Heela Moments!!

Kada ne mogu staviti previše zapleta, tu je uvijek ljubav i slatki trenutci :D

Pazite se.. Ubrzo dolazi veliki završetak sezone. THE END IS NEAR. Upozoravam vas da će biti drame i ako imate težih problema sa srcem, naglašavam da nisam kriva za infarkte koje ću izazvati i da mi ne šaljete račune za liječenje.

Hvala. <3 <3 <3 <3


5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now