Šezdeset i drugi dio

696 79 12
                                    

Neela's P.O.V.

"Hej! Večeras nema spavanja! Okreni se.." Sa glavom u jastuku, bez veze sam mahala rukom u nadi da ću ga udariti.  

"Pusti me na miru. Sutra moram rješavati ono sranje na laptopu." Rekla sam iznervirano i stavila sam ruke preko ušiju. 

"Ja ću ti riješiti školu, samo nemoj još zaspati.." Nisam si mogla pomoći, a da se ne zasmijem na to. "Što?? Okreni se i reci mi." Nisam se mogla ni pomaknuti od smijeha. Pokušavala sam se smiriti i počelo je uspijevati.. 

"Ash, nisi ni svoju školu riješio do kraja." Rekla sam kada sam napokon došla do daha. Pošto sam da bih mu to rekla, digla glavu od jastuka, vidjela sam da je zakolutao očima. "Sad idi spavati. Već je pola 1." Ponovno sam udubila glavu u jastuk pokušavajući zaspati. 

Izgleda da je i on odustao od toga da me stalno budi. Napokon mogu zaspati u miru. Protegnula sam ruku do prekidača koji je bio iznad mene i ugasila sam svijetlo. Zašuškala sam se i ubrzo sam zaspala.. 

. . . . .

"Sinoć nisi tila ostati budna, e pa nećeš danas ni spavati.. Ajmo, diži se, laptop u ruke.." Otvorila sam oči i ugledala sam Asha. U tome mi je trenutku došlo da ga udarim šakom u savršene zube, ali umjesto toga sam samo zakolutala očima i uzela mobitel koji je bio pored mene. 

"Ash, koji ti je? Tek je 8." Zlobno se nasmijao. "Jednom ćeš požaliti zbog ovoga. Osvetit ću se ja tebi." 

"Ma šta ćeš ti?" Rekao je kroz smijeh. "Evo ti laptop, uključi školu i uči." Poslušala sam ga i uzela sam i sve ostalo što mi je potrebno. 

"A ti, ima da mi doneseš doručak u krevet i da mi ne smetaš." Klimnuo je glavom i izašao je iz sobe. Odlučila sam pokušati ovo što prije dovršiti. 

Išlo mi je poprilično brzo, pogotovo kada mi je Ashy donio doručak. Na brzinu sam pojela i nastavila sam dalje. Nakon sat - dva sam dovršila sve što sam danas trebala. Danas je bilo brže nego jučer, a i uspjela sam doručkovati dok se školujem. To mi je drago.

Danas imaju koncert i za nekoliko sati je proba. Taman stignem odspavati neko vrijeme. Vratila sam laptop u torbu, kao i ostatak stvari i ponovno sam se kao i sinoć zašuškala u krevet. Baš kada sam pronašla svoju unutarnji mir, čula sam kucanje na vratima. "Uđi.." Bezvoljno sam rekla. 

Volja mi se ipak vratila kada sam na vratima ugledala Harryja. "Jutro malena." Čudno je to što me zove malena. Samo sam 10ak centimetara niža od njega. 

"Jutro.." Rekla sam s osmijehom iako sam bila lošije volje jutros. Tko se nebi mogao smijati tome savršenstvu? "Dođi tu kod mene." Promrmljala sam s osmijehom. Legao je pored mene na krevet i smiješio mi se. 

"Imam iznenađenje za tebe, ali neće baš biti iznenađenje jer ću ti reći o čemu se radi." Sporo sam klimala glavom a zatim sam podigla jednu obrvu kao signal da mi kaže što je mislio. "Uzeo sam nam sobu, samo za nas dvoje. Gledat ćemo filmove večeras poslije koncerta. Evo ti ključ, pa se premjesti kada god želiš.." Pružio mi je karticu s brojem sobe. 

"Aww, slatko.." Rekla sam najdjetinjastijim glasom koji sam mogla odglumiti. "Ma, premjestit ću ja to odmah, samo da na brzinu. Spremim ostatak stvari..

Klima glavom, a ja ustajem. "Idem i ja, moram se spremiti za probu i koncert večeras." Pozdravila sam ga i izašao je, a ja sam veselo pospremala stvari u kufer. Sve do jednu svoju stvarčicu sam spremila. Odavno nisam bila sama u svojoj sobi. Jedva čekam. 

Nakon što sam sve spremila, zajedno s ključ - karticom od moje i Harryjeve hotelske sobe sam odnijela stvari u tu sobu. Harry je već svoje stvari donio ovdje. Njegov crni kufer je stajao na sred sobe. 

Ne bih se ni micala iz sobe da nisam shvatila da sam u tolikoj žurbi zaboravila najvažniju stvar koju moram imati uz  sebe. Svoj mobitel. Ne znam ni kako sam ga zaboravila. Uzela sam svoju ključ - karticu i izašla sam iz sobe. 

Umjesto ispred sebe, gledala sam oko sebe jer mi je jedna stara slika zapela za oko. Zbog toga sam se zabila u neku mušku figuru. Vratila sam pogled naprijed i ugledala sam dobro poznatu osobu i možda čak osoba koju nisam ni malo željela vidjeti. "Tony? Što ti radiš ovdje? Kako uopće znaš da sam ovdje? Zašto si došao?" Nastavljala sam sa pitanjima, ali ubrzo me je i ušutkao. 

"Saznao sam da su ovdje na turneji preko interneta. Ovdje sam radi tebe. Od kada smo se upoznali, nije prošao ni dan, a da nisam pomislio na tebe." Čekaj šta? On sada mene voli? 

"Ako je tako, onda te moram razočarati. Znaš i sam da imam Harryja?"

"Bolji sam od njega, vjeruj mi. Volio bih te više nego on, izvodio bih te na spojeve češće nego on.." Primamljiva ponuda ali nemam želju varati dečka s nekim tamo Njujorčaninom. 

"Tony, žao mi je ali mislim da si dolazio bez razloga." Prošla sam pored njega i produžila sam u svoju staru sobu. 

"Ako se predomisliš, bit ću u sobi 707." To je kat ispod mene. Čisto sumnjam da ću se predomisliti. Bez riječi sam nastavila u svoju sobu. Ovo moram prenijeti Ashu. To ću i napraviti, ali na probi. Uzela sam mobitel, sjela sam i duboko sam udahnula i izdahnula.. 

A/N 

Posljednji nastavak ove sezone dolazi za tri dana. PRIPREMITE SE. <3 

VOLIM VAS.


5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now