Pedeset i drugi dio

774 94 23
                                    

Neela's P.O.V.

"Zayn! To si ti.." Odahnula sam da nije ona uhoda. "Malo si me poplašio. Baš sam razmišljala zašto još uvijek ne pjevate?" Rekla sam to kao pitanje. Sjeo je do mene.

"Harry je tražio da odgodimo za pola sata." Zašto? Ne zna ni Zayn. Ne znam zašto bi odgađao probu.. To nije nikada prije radio, ali valjda ima dobar razlog. Pitat ću ga večeras kada se napokon budemo vozili u Detroit. Jedva čekam.

Stvarno trebam odmor od svega, a najviše od te osobe koja me uhodi. To mi je bolesno.

Ako ne budem imala dobru karijeru kao pjevačica, uvijek mogu raditi kao psihijatar. Mislim da bih dobro mogla raditi psihičke procjene... Vježbat ću na ovim pismima.

Počela sam se prisjećati sadržaja. Sama sam sebi počela prepričavati svoju procjenu. Osjećam se kao luđakinja, ali ignorirat ću taj osjećaj. Znači, ne znam kako se zove, ali nazvat ću ga Stan. To ime sam uzela, jer Eminem ima pjesmu koja se zove Stan(St - Stalker, an - fan).

Stan, u početku je bio običan fan, većinu vremena provodio sam. (Rimaa hahhahah). Moguće je da je u početku, kao kod cura koje se zaljube u svoje idole (Directionerke i cure iz 5SOSFam-a nađite se.), i on zaljubio u mene. Svepočinje laganom zaljubljenošću, idealiziranjem te osobe. Sljedeće što dolazi je želja za saznanjem što više o toj osobi.

Kada prođu fazu saznavanja, mjenja se zbog te osobe, kada čita stvari koje osoba koju uhodi voli, onda i Stan želi biti sličniji toj osobi. Uvodi promjene u svoj život, sve što osoba voli od sada i on voli.

Nakon ove, dolazi faza u kojoj postaje uhoda. Zna sve više i više o njoj, pomalo i previše. Čini sve da dođe do novih informacija. Ako mu se ukaže prilika, ide vidjeti tu osobu. Prati je, pokužava doći do nje, ali naravno ne previše izravno. Piše pismo i zajedno s ostalim fanovima nada se da će osoba dobiti pismo.

Ako nije uspio nakon prvoga pisma, ponovno pokušava doći do nje pismom. Već tanki živci su postali još tanji jer nije dobijao odgovor. Zvuči luđe nego prije, ali i odlučnije. Vrlo je vjerojatno da će s vremenom biti još luđi.

Mislim da je moja psihička procjena poprilično točna... Osim ako se netko zeza sa mnom šaljući mi ova pisma. Ali svejedno mislim da bih trebala zapisati ovu procjenu. Zvučim tako profesionalno...

"Zayn, jeli tebe ikada itko uhodio?" Nasmijao se na moje pitanje.

"Naravno.. Zašto pitaš?" I ja stvarno pitam gluposti. Član je najpopularnijeg svjetskog boybanda i da nema uhode. Glupost.

"Bezveze... Zanimalo me.." Osmijehnula sam mu se nekako čudno, ali nije primjetio jer je jeo. Ne bih ni ja primjetila dok jedem nešto čudno. Ja dok jedem ne primjećujem ništa i nikoga oko sebe.

"Što je?" Pogledao me nakon što je dovršio sendvič."Sigurno te netko uhodi pa me to pitaš." Rekao je u šali... Ehh da ti je znati..

"Valjda je.. Ipak sam i ja pomalo popularna." Namignula sam mu i počela sam zapisivati psihičku procjenu na svoj mobitel. Kada mi je dosadilo odlučila sam da ću to nastaviti večeras prije spavanja ili sutra prije probe. Uglavnom, zapisat ću to.

"Da..." Promrmljao je i pogledao je u nešto na mobitelu. Ubrzo se čulo dobro poznato Louisovo dozivanje ostalih članova na probu. Drečio se glasno i bez mikrofona. "Izgleda da moram ići." Pozdravio me i otišao je do pozornice.

Ostala sam sama na nekoliko minuta.Baš kada sam upalila kameru da se slikam, vidjela sam da je Ash krenuo prema meni. Uslikala sam par slika sama prije nego što je on došao ipar slika s njime. "Ova ide na Instagram, samo da znaš." Rekla sam pokazujući mu sliku.

On je samo klimnuo glavom dok sam ja već objavljivala. "Jesi tužna ili nešto? Izgledaš tako.."

"Ma nee.." Ponovno sam ušla u spremljeni tekst. 'Psihička procjena'. "Vidi ovo. Psihička procjena uhode." Znatiželjno mi je uzeo mobitel iz ruke i počeo je čitati procjenu koju sam napisala prije manje od 10ak minuta.

"Kako znaš da se zove Stan?" Upitao je.

"Ne znam." Rekla sam kroz smijeh. U početku je bio zbunjen, ali onda kada se sjetio pjesme, klimnuo jeglavom i nastavio je čitati. Dok je on čitao, objavljivala sam slike na instagram. Možda bih trebala malo manje objavljivati... Ovako Stan uvijek zna gdje sam što radim... Da smanjim objavljivanje na jednom dnevno?

Ma nema šanse... Da se mjenjam za koga? Nekoga tko nema svoj život pa se petlja u moj... Nema šanse.

Naatavit ću kako sam i do sada... "Sviđa mi se.." Prekinuo me je u razmišljanju. "Odakle ti ovo znaš praviti, ove psihičke procjene?"

"CSI, NCIS, Mentalist i druge kriminalističke serije.." Rekla sam s osmijehom. "Uvijek.im treba psihička procjena kriminalca da bi prdvidjeli njihove sljedeće poteze."

"Ima logike. Ide ti ovo." Rekao je s blagim osmijehom. Imam osjećaj da je ponosan na mene... To mi je drago...

A/N

Hey. Nadam se da vam se sviđa.

Komentirajte ♡♡♡.

5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now