Neela's P.O.V.
Nasmijala sam se.. "One Direction.. Ozbiljno?" Toliko uzbuđenja oko One Directiona.. "Ne razumijem zašto ste tako uzbuđeni. To je samo One Direction." Osjećala se mala dosada u mom glasu.
Sva četvorica su pogledali čudno u mene. "Zašto?!?" Calum se doslovno zaderao na mene.
Još sam se jednom nasmijala, samo ovaj put malo glasnije. "Smiri se. Oni su samo boyband. Isto kao i vi. Samo što ste vi sto milijuna puta bolji od njih." Toplo sam se nasmijala, a oni su uzvratili osmijeh.
Namjerno sam to rekla samo da ga naživciram, a on je naravno povjerovao. To mu je za vodeni tretman od prije tri dana. "Ali mi nismo boyband." Calum je smireno rekao. "Mi smo punk rock." Malo mi je falilo da se zasmijem, ali suzdržala sam se.
"Iii???" Ash je zbunjeno upitao. Upitnici su mi, doslovno, letjeli oko glave.
Pogledala sam ga čudno. "Što?" Zakolutao je očima.
"Ideš li s nama??" Podigla sam jednu obrvu i zasmijala sam se malo previše glasno.
"Da idem na tromjesečnu turneju s 5 razmaženih idiota kao One Direction??" Podigla sam glas za jednu nijansu. "Ne pada mi na pamet. Imam ja pametnijeg posla." Odgovorila sam križajući ruke.
Odjednom sam čula Lukea i okrenula sam se prema njemu."A daj, Neela. Bit će zabavno." Srce mi je jače zakucalo kad sam mu čula glas. Koliko god sam htjela reći 'Da' u tome trenutku, i to samo zbog njega, neda mi se ići na tu turneju.
Uzdahnula sam a onda sam ozbiljno odgovorila. "Žao mi je ali ne. Zbilja ne volim One Direction, i neda mi se bit s njima sljedeća 3 mjeseca."
Calum je na to zakolutao očima. "Pa nebi da ćeš morati biti samo s njima tamo. Imaš nas, bit ćeš s nama." Spustila sam pogled prema podu na Calumove riječi.
"Ne želim.." Rekla sam s dječjim glasom, koji je zvučao jako slatko. "Neda mi se.."
"Ajde molim te, za mene." Luke.. Zašto si tako sladak? Doslovno sam se topila samo na njegove riječi, iako su se odmah poslije njega svi rekli te iste riječi.
"I za menee..."
"I meneee..."
"I mene istooooo..." Napokon su se svi izredali. Kako je krenulo na kraju ću popustiti. Vjerojatno i hoću, ali neka malo..
Odlučila sam prekinuti taj njihov lanac puppy face-ova. "Prestanite!" Podigla sam malo glas na njih. "Ako sam rekla neću, onda neću i točka." Napravili su one tužne puppy face. Samo sam okrenula glavu.
"Ok.." Čula sam Lukeov tihi glas. Počela sam se svađati sa sobom. Pa ja nisam normalna. Mogla sam provesti sljedeća tri mjeseca s bratom, simpatijom i 2 dobra prijatelja. Koga briga za nekih tamo 5 idiota iz Velike Britanije.
**Kasnije toga dana**
"Kako to misliš ne mogu ostat ovdje??" Podigla sam glas na svoju majku.
"Nemaš 18 godina. Da si punoljetna, bilo bi mi drago ostavit te samu kod kuće ali ovako ne može. Ili ideš s nama ili s Calumom. Odluka je tvoja." Poslala sam joj jako iznervirani pogled. Oni su išli kod bake na selo. Volim ja svoju baku, ali ne bih mogla živjeti bez WiFi-ja i TV-a. Da. Tako je. Moja baka nema internet.
Bila sam poprilično živčana i iznervirana i nisam htjela biti negdje Bogu iza nogu bez interneta. Mislim da je put oko svijeta puno bolja ponuda. "Dobro." Zaderala sam se. "Onda idem s Calumom."
Brzinom svjetlosti sam otišla u dnevni boravak. Dečki su još uvijek bili tu. Calum i Luke su pričali dok su Ash i Michael bili na svojim mobitelima. "Dečki." Svi su u isto vrijeme pogledali u mene. "Promjena planova. Idem s vama." Bili su nasmijani od uha do uha. Sutra kreću na turneju pa bi bilo dobro da počnem spremati stvari.
Pozdravila sam se s njima i otišla u svoju sobu da spremim stvari za put jer očito nemam puno vremena. Već sutra ujutro je vrijeme..
Počela sam stalno razmišljati o tome kako će mi biti, ali u svakome slučaju valjda neće biti previše loše. Probat ću izvući najbolje iz svega ovoga i ne razmišljati o stvarima koje mi se tamo možda neće svidjeti.
Odlučila sam biti pozitivna oko ovoga svega i malo se potruditi da sve prođe odlično.
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...