Četrdeset i sedmi dio

856 90 8
                                    

Uhhhhh, odmah da vam se ispričam.

Nastavak nisam stavljala već 12 dana i stavrno mi je žao. Imala sam krizmu u subotu i bila sam pre pre zauzeta.

Nadam se da vam se sviđa i da nije pre kratko.

Ostavite mi vote i komentar.

Ly,

-Nela <3

Neela's P.O.V.

Budim se sama u ogromnom krevetu. Neuredna druga strana kreveta mi govori da je Harry bio sa mnom... Pa i je, ali gdje je sada? Bezveze sam se vrtila po krevetu, a onda sam napokon odlučila ustati.

Na brzinu sam obukla crne, uske, izraskidane hlače i običnu crnu potkošulju. Pokupila sam kosu u neurednu pudžnu i izašla sam iz sobe.

Miris čaja i svježeg kruha me dovukao do stola. Tamo je sjedio i Harry. Odmah mi je svojom pojavom izmamio osmijeh na lice. Prišla sam mu i poljubila sam ga. "Jutro." Rekla sam sa osmijehom i sjela sam na stolicu do njega. "Bilo mi je hladno bez tebe." Rekla sam uzimajući komad kruha. Na njega sam namazala Nutellu.

"Sljedeći put ostajem pored tebe dok se ne probudiš." Na licu su mu se pojavile rupice. "Nećeš se ti meni smrzavati." Napravila sam onu slatku dječiju facu. Prošla sam mu rukom kroz kovrdžavu kosu koju je lakom za kosu blago podigao u zrak. Obožavam kada ovo napravi od kose jer izgleda pre savršeno tako.... Mislim, on uvijek izgleda pre savršeno. Pogotovo kada se smije. Ove rupice u koje upravo sada gledam.... Pre sladak je.

Mislim da sam najsretnija cura na svijetu...... I da, također previše razmišljam o tome.

Počela sam jesti kruh što sam ga namazala nutellom.

Uvijek se osjećam neugodno kada netko bulji u mene dok jedem, i upravo to je i on radio. Bulji u mene dok jedem. Zbunjeno sam pogledala u njega, a on je i dalje buljio.

Pogledala sam u svoj odraz na mobitelu. Izgledala sam poprilično normalno sama sebi. "Šta više gledaš u mene?" Upitala sam zbunjeno.

"Prelijepa si..." Smiješkao se. Uvije zna šta treba reći.. Zato ga i volim toliko. Luda sam za njim.

Dovršila sam doručak i popila sam čaj koji mi je donio. Počela sam ga ispitivati o turneji. "Koliko dugo ostajemo" Upitala sam ga.

"Dva dana.. Imamo danas koncert i sutra, a zatim idemo dalje." Klimnula sam glavom.

"To znači da danas imate probu.." Rekla sam ustajući se. "Idem se spremiti, pa odoh do Asha." Klimnuo je glavom, a ja sam ustala i otiša u sobu.

Skinula sam potkošulju i obukla sam Prvu majicu koju sam izvukla iz kufera. Mislim da je do sada nikako nisam nosila. Bila je plava i prošarana crnim neravnim crtama. Odmah sam se počela prisjećati kada sam je kupila...

Nakon kraćeg razmišljanja sjetila sam se da sam je lani dobila za rođendan od Caluma. Ima on ukusa jer da nema majicu vjerojatno ne bih ni nosila.

Kosu sam ostavila kakva je, popravila sam šminku i obula sam crne starke.

"Idem ja... Vidimo se na probi." Viknula sam, uzela sam karticu od ove sobe, mobitel i laptop. Sve mi je stalo u veliku torbu.

Izašla sam i krenula sam prema Ashovoj sobi. Oni su bili točno na katu ispod. Ušla sam u lift i spustila sam se na donji kat.

Pokucala sam na vrata od njihove sobe i ubrzo mi ih je otvorio Michael. Pozdravila sam ga i ušla sam unutra.

Došla sam do Asha koji je zamišljeno, sam sjedio na kauču. "Ashy!" Viknula sam. Lagano se trznuo, ali kad je vidio da sam to ja, osmijeh mu je odmah došao na lice. Tko bi reko da se tako nabildani 20-ogodšnjak poplaši moga malo glasnijeg govora.

"Jutro." Napravio je mjesta na kauču za mene. "Činiš se vesela.. Mora da si se naspavala.." Veselo sam klimnula glavom.

"Dočakana sam uz doručak i čaj.. Kako ne bih bila vesela?" Rekla sam sjedajući do njega na kauč. "Nutella i tost, čaj od kamilice... Može li bolje?" Uzdahnula sam.

"Awww.." Rekao je. "Donio ti je doručak u krevet. Tako slatko."

"Daa, znam.." Ustala sam se i krenula sam prema kuhinji u njihovoj sobi. "Vrijeme je da i vama ispraznim frižider." Otvorila sam vrata i ugledala sam prazne bijele police frižidera. "Ili ipak ne.." Rekla sam kroz zube.

Ubrzo sam čula Ashov smijeh. "Kasniš. Calum te pretekao.." Prekriženih sam ruku sjela, ali nedugo nakon toga sam ponovno morala ustajati. Idemo na probu. Vozim se s Ashom i ostatkom 5SOS-a. Nisam odavno bila sama sa svima njima i valjda će biti zabavno..


5 Seconds of One Direction (1. Sezona)Where stories live. Discover now