Neela's P.O.V.
Nakon još nekoliko pitanja i odgovora, interview je napokon završio. Nekako imam osjećaj da neću dovoljno vremena provesti u New Yorku. Imamo previše obaveza... Morat ću otići za vrijeme probe, jer drugačije ne mogu.
Promatrala sam zgrade svoga najdražega grada dok smo se polako vozili prema hotelu. Zapeli smo u gužvi. Oko nas su većinom bili taxi-i, ali bilo je nekoliko običnih vozila. Da, baš mi je ova gužva trebala....
Uzela sam slušalice i stavila sam ih u uši. Naslonila sam se na osobu pored sebe. Srećom, to je bio Calum, jer da je bio Luke ili netko drugi (Osim Ashtona) bilo bi čudno.
Da, nalazim se u New Yorku, i još uvijek nisam prošetala ovim ulicama. Nisam normalna. Uključila sam istu pjesmu koju sam malopre pjevala.... She Wolf od Davida Guette i Sie.
. . . . .
Nakon nekih pola sata slušanja iste pjesme i dreljenja kroz prozor, napokon smo se izvukli iz gužve i stigli smo u hotel. Ovako se odavno nisam naživcirala.
Napokon smo došli u sobu. Čim sam ušla odmah sam se bacila na kauč i upalila sam tv. Imali smo satelitsku tv i najmanje 500 programa, od kojih sam ja naravno odabrala MTV. Osmijeh mi se stvorio na licu kada sam vidjela da prikazuju naš interview.
Najprije smo gledali dio u kojem odgovaramo na pitanja, a onda su napokon pustili dio u kojem pjevamo. Prvo 5SOS i 1D a onda i mene. Kasnije je troje ljudi komentiralo naše nastupe. Mene su nazvali zvijezdom u usponu. Dobili smo pozitivne komentare na ovome showu, ali me je mnogo ljudi na twitteru mrzilo samo zato što sam sa Harryjem. Sigurna sam da ih dosta želi biti na mome mjestu.
Bilo je zanimljivo slušati samu sebe.. Iako volim pjevati i nastupala sam, nikad nisam slušala samu sebe. To mi je uvijek bilo pomalo čudno. Otpjevala sam extra, ali mogu bolje i to znam.
Harry je u sobi do mene, ali fali mi. Odlučila sam mu poslati poruku.
'MTV. ♡♡' Iiiii... Poslano. Dosta mu zasada. Neka čuje kako pjevam. Mislim čuo je i uživo, ali neka čuje i sada. Ubrzo sam dobila i odgovor.
'Gledam već i mislim na tebe xx ♡♡' Da je moguće, vjerojatno bih se rastopila na tu poruku. Tako je sladak i obožavam kada misli na mene.. Uz njega se uvijek osjećam posebno i osjećam stvari koje nikad prije nisam osjećala.
Odlučila sam leći.. Sutra nas sve ćeka dug dan.
Legla sam u svoj krevet koji je bio odmah do Ashova. Da, ja i Ash djelimo sobu. (U smislu spavaću sobu, inače su cijeli 5SOS i Neela u istoj hotelskoj sobi) Uključila sam mobitel na punjenje, zašuškala sam se, uzela sam mobitel i ušla sam na facebook. Prvo sam ugledala članak J-14 magazina koji je bio o meni i Harryju, očito. Tamo je bila naša slika na kojoj se držimo za ruke na aerodromu.
'Harry Styles službeno ima novu curu. Mislite li da su dobar par? *Link*' Naravno, ušla sam u link koji me je doveo do članka o nama.
Ono što sam ugledala kada sam napokon uspjela ući u link me začudilo, ali ne previše.
'Jeli Neela Hood samo jedna u nizu Harryjevih cura? Mislite li da će ova veza potrajati duže od ostalih?' To je bio naslov. Jedna u nizu? Da, čula sam da je imao mnogo cura i prije nego što sam ga upoznala. J-14 me izvještava odavno.
'Jučer na interviewu u Sydneyu, netom prije polaska u New York, Neela Hood, sestra popularnog člana grupe 5SOS koja je sa One Directionom na turneji, Caluma Hooda i Harry Styles su odlučili otkriti nekoliko ekskluzivnih detalja o vezi.'
Tu je stojala slika sa moga instagrama. Ja u haljini prije našega prvoga spoja. Šta da kažem? Znaju izabrati lijepe slike.
'Ovu sliku je opisala kao sliku prije njihovog prvog spoja. Išli su u restoran u Sydney Opera House-u.'
Sljedeća slika koju su 'hapnuli' s moga instagrama bila je ona sa drugog spoja. Bilo mi je dosadno pa sam objavila sliku sa vlaka smrti. Kad se samo sjetim da mi je mobitel skoro ispao.... To bi bila tragedija za mene...
'Ova slika je sa vlaka smrti, sa njihovog drugog spoja. Izgleda da se naš najnoviji par zna zabavljati.'
Kao i obično, svaki članak završava pitanjem.
'Što mislite, hoće li njihova veza potrajati duže od Harryjevih ostalih veza? Odgovorite nam u komentarima.'
Naravno, ja k'o ja, odmah sam otišla u komentare. Mislim da ih je pola bilo protiv naše veze, a pola za. Neću se previše zamarati mišljenjem osoba koje neznam.
Odlučila sam ostaviti mobitel i napokon ići spavati.. Treba mi sna. Sutra imamo probe i koncert. Iako ne nastupam, treba mi energije za lutanje gradom...
. . . . .
Otvorila sam oči i protrljala sam ih. Pogledala sam kroz prozor. Ahh, da. U New Yorku sam.
Odmah sam ustala i otišla sam ravno u wc. Izgledala sam kao panda. Zaboravila sam skinuti sinoćnju šminku i r hladnom azmazala sam sve oko očiju kada sam trljala oči. Umila sam se hladnom vodom, a onda sam stavila maskaru i olovku na oči.
Kosu sam podigla u uredan, visok rep. Rep mi je i dalje bio kovrdžav od jučer. Samu sam sebe podsjećala na Arianu Grande.
Izašla sam iz kupaonice, onako u spavaćici i otišla sam natrag u sobu. Otvorila sam kufer. Uvijek isti problem.. Što obući?? Trebam se pomalo srediti jer će nas pratiti paparazzi.
Nakon 15ak minuta razmišljanja odlučila sam se za crnu, kožnu, lepršavu suknju (znate što mislim, ako ne, pitajte) i usku bijelu majicu na bretele. Nabrzinu sam se presvukla, a onda sam uzela mobite i pogledala sam na sat. 6:15?!?! Tek?! Ne, čekaj... Piše PM, to znači navečer.... Pa da, to je vrijeme u Sydneyu. Otključala sa mobitel i vidjela sam da je u New Yorku 11:15. (Bezveze sam rekla vrijeme) U Sydneyu je već srijeda, a ovdje je tek utorak. Zanimljivo..
Obula sam bijele starke i izašla sam iz sobe. Nije bilo nikoga... Izgleda da su otišli na doručak. Poslala sam poruku Ashu i vratio mi je da samo izađem. To sam i napravila.
Kada sam otvorila vrata, na podu sam ugledala buket ruža i dvadesetak latica koje su vodile do vrata sobe One Directiona. Harry. Uzela sam buket i stavila sam ga u vazu i onda sam izašla. Pratila sam latice, a usput sam ih i pokupila. Nesumnjam da bi nas sobarica napala da ovo vidi. Pokucala sam na njihova vrata i otvorio mi je Harry. Nosio je crne uske hlače i običnu bijelu majicu. Noge su mu mršavije od mojih. Ljubomorna sam.
Prišla sam mu i poljubila sam ga. "Hvala za buket." Rekla sam i zagrlila sam ga.
"Sve za moju princezu." Rastopila sam se i zacrvenila. "Idemo na doručak." Krenuli smo. Obrazi su mi prešli u normalnu boju dok smo se spustili na drugi kat. Tu je bio restoran. Imali smo dio restorana rezerviran samo za nas da možemo u miru jesti.
Došli smo do ostalih. Harry mi je izvukao stolicu i sjela sam. Ponaša se prema meni kao prema nekoj princezi i to mi se sviđa. Razmazit će me previše.
Prišla mi je konobarica i upitala me što želim za doručak. Uzela sam palačinke s nutellom i keksom (Mmmmm.) i sok od jabuke. Ima da se najedem. Čeka me dug dan i lutanje ulicama New Yorka...
A/N
15 dana nije bilo nastavka. Žao mi je, bilo mi je loše i nisam mogla pisati. Imala sam ogromnu blokadu i bila sam u depresiji. Sad sam puno bolje i nastavci će biti češći.
Dođem ja prije dva dana iz škole i ono, kao i obično odem na twitter i ugledam da je Zayn napustio 1D. Prvo sam pomislila da je to neka šala ali onda sam vidjela objavu One Direction-a na facebooku. Nisam mogla vjerovati. Svi pričaju kako plaču zbog toga, ali iako mi je Zayn najdraži poslije Hazze, nisam plakala. To je njegova odluka, ali uz sve to potpisao je i ugovor po kjem se u svakom trenutku može vratiti u One Direction. Ako će mu ovaj odmor pomoći, onda se slažem s njegovom odlukom.
Dalje, primjetila sam da na skoro svakom nastavku, osim prvome, imam po 300-600 readsa, ali sve manje i manje votesa. Dajte, ostavite taj Vote, vama je to par sekundi a meni puno znači.. Ponosna sam na to što imam skoro 20.000 readsa i kada dođemo do te brojke postavit ću malo duži nastavak :) iiiiiii to je to. ♡ #Stay StrongDirectioners #KeepSmileingForZayn
LY.
-Nela
YOU ARE READING
5 Seconds of One Direction (1. Sezona)
FanfictionStvari su postale nepodnošljive za Neelu Hood. Previše fanova i medija oko nje, pa joj nije ni na kraj pameti da dođe na turneju sa bratom Calumom i 5SOS-om koji će na turneji biti sa najpopularnijim svjetskim boybandom - One Direction-om, ali uskor...