Tadımlık bir bölüm oldu :) Yeni bölüm için bekletmeyeceğim.Keyifli okumalar.Öpüldünüz!
AZRA DOĞAN
Dolaptaki krem rengi küçük,zincirli çantayı elime alıp,omuzuma astım ve karşı duvardaki boy aynasına doğru ilerlemeye başladım.Aynanın önünde duraksayınca bakışlarım istemsiz aynadaki kadını süzdü..
Beyaz pileli,dizüstü eteği ve üzerinde siyah,bordo bir bluz olan kadının saçları omuzlarından dökülüyor,bluzün sırtındaki küçük dekolteyi kapatıyordu.Sırtımı dönüp,saçlarımı yana çektim ve bluzün açıkta bıraktığı tenime diktim gözlerimi..Günlerden sonra ilk kez giyimime özenmiş,hafifte olsa makyaj yapmıştım..Sebebi Eymenle birlikte ilk kez alışverişe çıkıyor oluşum olsada,içten içe onu yanımda gören bütün kadınların dikkatini çekmek istiyordum.
Gözlerimi küçük sırt dekoltemden çekerken bugün seçmeye gidiyor olduğumuz gelinliktete mutlaka sırt dekoltesi olması gerektiğini aklımın bir köşesine not ettim.Yüzümdeki sırıtış artarken içimdeki Azra;''Yakışıyor be kızım!'' diye bas bas bağırıyordu.
Aslında beynimin süzgeçlerinden süzüp,görüşüme girmeye çalışan o görüntüyü gözardı etmeye çalışıyordum.
Eymen loş ışığın altında,ellerini omuzlarımdaki saçlara yöneltiyor ve sırtımı kapayan inatçı bukleleri,tek omuzumun üzerinden sarkıtıyor..Ardından geceye efendi olan keskin gri bakışlarıyla karşılaşıyor gözlerim..Gözleri gözlerimi delip geçiyorken,dudaklarıda usulca sırtıma değiyor.Gelinliğimin açıkta bıraktığı,alev alev yanan tenim buluşuyor onunla...
Düşüncelerimin gidişatının farkına varınca 2 hafta boyunca her gün yaptığım gibi yeniden gözlerimi kırpıştırdım ve derin bir nefes aldım..2 hafta öncesine kadar,sandalda yaşadığımız o şeylerden sonra..ve o tekliften sonra..Ne zaman Eymen'i düşünsem hep bana dokunan ellerinin,tenime değen dudaklarının tutkuyla ve şefkatle harmanlanmış hali geliyordu aklıma...İstemsizce yeniden hissetmek istiyordum.Her saniyesini,her salisesini yeniden ve yeniden tatmak istiyordum..
-''Evlen benimle inci tanesi..''
Boğuk,soluk soluğa söylediği o cümle yeniden kulaklarıma doldu sanki..Hayatımda aldığım en güzel emirdi bu..Evlen benimle..
Hiç beklemediğim anda verilmiş bu emiri kulaklarım algıladıktan,beynim her bir harfi anlamlaştırdıktan sonra yanağımdan damlayan sıcak bir gözyaşının eşliğinde dudaklarımdan tek bir kelime dökülmüştü..
-''Tamam..''
Verdiğim bu istekli cevaba aldığım karşılık ise şaşırıp kalmama sebep olmuştu..
Elbetteki sevdiğim adamın kollarını bedenime sarıp,beni öpücüklere boğmasını bekleyebilirdim..Fakat Eymenin şaşkınlıkla açılmış gri gözleri gözlerimdeyken,bedenini benden çekip,neredeyse sandalı sarsacak bir gürültüyle kahkaha atması beklemediğim bir şeydi.Ardından açtığı mesafiyi daha bir sıkı şekilde kapatması ve dudaklarını dudaklarıma bastırırken ''İtaatkar karım..'' diye fısıldaması ise beklemediğim ama oldukça memnun olduğum bir şeydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİN
Genç Kurgu-"Seni haketmek için ne yapmış olabilirim ki?Sen benim mecburiyetimsin güzel adam..Beni hayata bağlayan,nefes almamı sağlayan mecburiyetim.. Seni sevmiyorum..Her nefeste biraz daha sen oluyorum..Beni,senle dolduruyorum." -"Minik kalbine benim gibi b...