26.Bölüm

35K 1.4K 38
                                    

AZRA DOĞAN

Her şeyin başladığı o otele adım atıyordum yeniden.Zaman sanki tekerrür ediyordu.Yine aynı konumdaydım.Yine kurban bendim ve yine yanımda müşterim vardı.İlkim olacak olan adam..Bu gecenin o geceden tek farkı önümdeki sahibimdi..Eymen.

Dizlerim titriyorken,ayaklarım adımlamamak için isyan ediyorken sadece önümdeki heybetli adamı takip edebiliyordum.Elimden bundan fazlası gelmiyordu.

Asansöre binip,15.katın tuşuna bastı.O gece hissettiklerimden çok daha fazlasını hissediyordum.Çok daha fazla öfke,çok daha fazla korku ve çok daha fazla nefret..

Nedeni kaçınılmazdı.Aslında ona karşı hala bir şeyler hissediyor olmak,saçmaydı.Ne kadar haketsede nefret duyulacak ya da öfkelenilecek kadar değeri olmayan bir insandı gözümde.Gerçi insan olduğundanda şüpheliydim.

Asansörün kapısı aralanınca,yine aynı tanıdık koridor gözlerimin önüne serildi.O anın her bir karesi tekrar hatırıma döküldü.En ince ayrıntısına kadar..Derin bir soluk alıp,ellerimi daha da sıktım ve önümdeki adamın ardından koridorda ilerlemeye başladım.

Bir zamanlar sinirlenip,tekmelediğim o kapı belirdi yeniden önümde.Boğazıma koca,yakıcı bir yumru kuruldu.Yutkunmak istedim..Yutkunup,canımı acıtan o yumruyu yok etmek..Olmadı.

Kapıyı açıp,içeriye girdi.Biraz duraksadım.Bu kapıdan girince kaybedeceklerim süzüldü beynimin en kuytularına.Üzüldüm.İçim yandı.Ama sonra o geldi aklıma annem..Benim nefes almama olanak sağlayan insan..Benim için binlerce yabancı kapıdan girip,namusunu zilyonuncu kez ayaklar altına alan kadın..İyice doğrulup,diklendim ve usulca kapıdan içeriye girdim.

-''Korkma.'' dedim kendime.''Korkma.Bekaretini vereceğin adam deneyimli nasıl olsa.''  

Kapıyı usulca örtüp,önümdeki kısa koridoru geçtim.Sağa dönüp,kocaman yatağın görüşüme girmesine izin verdi.Gri tonlarda boyanmış odanın her bir yerinden kasvet damlıyordu.Böyle bir odada,böyle bir adamla bu geceyi yaşıyor olmak uygun diye düşündüm acı içinde.

Bakışlarımı yataktan ayırıp,pencereye çevirdim.Karanlık,ürpermeme sebep olacak olan kasvetli karanlık..Sonra aniden karşımdaki kapı açıldı.O.Sahibim..

Gömleğinden sıyrılmış,heybetli vücuduyla karşımda..Gözlerimi kapamak istedim o an.Kapamak ve kaybolmak.Ama ne fark ederdi ki.Birazdanda kaybolmayacak mıydım?Yavaş yavaş eriyip,yok olmayacak mıydım?

Gri gözleri acı bir yavaşlıkla gözlerime kondu.İçim düğüm düğüm oldu.Bana doğru adımlayarak,cmler kala duraksadı.Bu kez onun kokusunu soluyan burnum acıdı.Nedensiz yandım.

Elini kaldırıp,omuzlarımı kavradı sertçe.Dudakları duraksız dudaklarımı buldu..Tadı istila etti damağımı..Ama bu kez tatlı değildi.Beni mest etmiyordu.Daha farklıydı.Daha acı,yakıcı..Benden önce değdiği tenlerin tadı mı bulandırmıştı o mest eden tatlılığı?Sorgulamadım.

Dudaklarının sert baskısı altında ezildim.Dişleri alt dudağımı esir aldığında canım yandı.Ellerini omuzlarımdan çekip,kalçalarıma doğru indirdi.İçim bir tuhaf oldu.Hissetme Azra..

Benim üzerimde kurmaya çalıştığı hakimiyet sinsice bedenime süzülmeye başladı.Kalçalarımı avuçlayıp,ayaklarımı yerden kesti.Ellerim hemen boynunu buldu.Yavaşça yatağa doğru yanaşıp,sırtımı serin çarşafa dayadı.Heybetli,sıcacık bedenini üzerime örttü.Yandım..

Elleri usulca göğüslerime yanaştı.Dudaklarımdaki dili karşılamak istedim.Dönek bedenim benden bağımsız onun sıcaklığını karşılamak istedi..Direndim.

KALBİM SENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin