AZRA DOĞAN
-''Hadi in.''
Duyduğum sesle birlikte irkilerek hareketlendim.Kapıyı açıp,hızla arabadan indim.Kafamı kaldırıp,nereye geldiğimizi görmek istedim.Gördümde.
Issız bir bahçedeydik.Hemen önümde iki katlı,büyük bir ev vardı.Bu civarda başka bir ev görememem buranın kasvetli havasını bir kez daha anımsattı bana.
Arkamdan kolumu sıkan bir el hissettim.Hızla sürüklenerek,evin giriş kapısına yönlendirildim.Sonrada merdivenlerden çıkıp,ikinci bir kata postalandım.Kapıdan içeriye girince, kolumu kavramış olan elin varlığı yavaş yavaş buhar olup uçtu.Önümüze çıkan erkek sürüsünün,aç bakışlarına hedef oldum.Umrumdamıydı.Hayır.Annemi istiyordum.Sadece annemi.
-''Adnan abi içeride mi ?''diye sordu yanımdaki adam.
-''Evet.'' diye cevap verdi aralarından birisi ve bize yol açıp yana kaydılar.
Dişlerim ve dizlerim tir tir titrerken,omuzumda asılı olan çantanın askısını sıkıca kavradım.Meşe kapı aralandı ve sertçe içeriye fırlatıldım.Ardından kapı büyük bir gürültüyle kapandı.Bakışlarımı odadaki masanın üzerinde gezdirdim bir süre.
-''Anne..'' diye fısıldadım boğuk bir sesle.Beni duyması için haykırmak,çığlık atmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu.
Bir adım ilerleyerek çaprazımdaki pencereye odaklandım ilk.Sonra önündeki tabureye.
-''Ooo kimler gelmiş?''
Duyduğum sesle duraksayıp,yavaşça arkamı döndüm.Derin bir nefes alıp,öfkeyle gözlerimi kararttım.
-''Annem nerede?''
Hırıltılı bir kahkaha atıp,bana doğru yaklaştı.
-''Annen nerede?Annen nerede?'' diye tekrarlayarak bir süre duraksadı.''Bir şey unutmadın mı?''
-''N-Ne?'' diye sordum titrek sesimle.
Bu kez daha iştahlı bir kahkaya atıp,dibimde bitti.Pis nefesi yüzümdeydi.Elleriyle çenemi kavrayıp,bakışlarını gözlerimde sabitledi.
-''Senin böylesine titrediğini görmek..ne büyük zevk bilemezsin.''
Dişlerimi ve ellerimi aynı anda sıkıp,sabrettim.
-''Cevap versene akıllı kızım.''
Sabrettim.
-''Diklenmen beni baştan çıkartıyor.İlk müşterine bunlardan bahsedeceğim.Sana bahşedeceği lütfu haketmen lazım değil mi?''
Gözleri,gözlerimden çekilip yüzümün her bir karesini süzdü ve dudaklarımda takılı kaldı.
-''Aslında senin tadına ilk ben varmak isterdim ama söz konusu iyi bir teklifse ikinciliğide beklerim.''
-''Annemi g-göster bana.'' diye fısıldadım tüm gücümle.
Kısık bir kahkaha atıp,yüzünü biraz daha yaklaştırdı bana.
-''O kadar kolay değil.Önce sana verdiğim görevleri başarıyla tamamlayacaksın.''
-''N-Ne g-görevi?''
-''Bu gece bir bara gideceğiz.Oradaki herhangi bir adamı baştan çıkartıp,bana iyi bir teklif sunmasını sağlayacaksın.''
-''N-Nasıl?''
Kalbim maraton koşarken,nefes alışverişim ona ayak uydurmaya çalışıyordu.Ben bir adamı baştan çıkartacaktım..Ben.
Sorduğum soru üzerine gözlerini yüzümden çekip,bedenini bir,iki adım geri çekti.Gözleri her bir uzvumu delip geçerken,tırnaklarımı daha da geçirdim avuçlarıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİN
Teen Fiction-"Seni haketmek için ne yapmış olabilirim ki?Sen benim mecburiyetimsin güzel adam..Beni hayata bağlayan,nefes almamı sağlayan mecburiyetim.. Seni sevmiyorum..Her nefeste biraz daha sen oluyorum..Beni,senle dolduruyorum." -"Minik kalbine benim gibi b...