42.Bölüm

26.6K 1.2K 21
                                    

AZRA DOĞAN

Gözlerim,karşımdaki gözlerin en derinine saplanmışken,ellerimin kirli sakalların üzerinden usulca çekildiğini hissettim.Yanaklarım,sıcacık ellerin arasında hapsolurken,karşımdaki yüz biraz daha yanaştı bana..Gözlerim istemsiz,anlamlı gri gözlerden ayrıldı.Usul usul yüzünün her bir milimine kaydı;kirpikleri,kaşları,düz burnu ve son olarak biçimli dudakları..Nefesim kesildi sanki..Yüreğime derin bir sızı saplandı.Hızla çektim gözlerimi oradan..Tam o anda gözleri,gözlerimi yakaladı..

-''Azra..''

Boğuk sesindeki istek o kadar barizdi ki..Cevap vermeye korktum..

-''Seni istiyorum inci tanesi..'' diye fısıldadı sessizce,nefesi dudaklarımı yakarken.

Nefes almayı bırakıp,gözlerimi kapadım usulca..

Bende.

Bende onu istiyordum.Deliler gibi hemde.

Ama olmazdı.Aramızda onca duvar varken,her şeyi yok sayamazdım.Buna cesaretim yoktu ki.Ben o kadar yürekli değildim.

-''Eymen.'' diye fısıldamaya çalıştım..''Bilmen gerekenler var..''

Dudaklarımı okşayan parmakları duraksadı bir anda..

-''Neyi bilmem gerek?'' diye soran sesindeki korku belli ediyordu kendini..

Ağzımı açtım ama dona kaldım sanki..Nasıl söyleyecektim?

Bebeğimizi aldırdım mı diyecektim?Varlığından haberdar olmadığın o bebeği aldırdım mı diyecektim?

Nasıl söyleyecektim?Nasıl?Nasıl?

-''Azra gözlerimin içine bak ve ne gerekiyorsa söyle küçüğüm hadi..''

Sıcacık bakışları,cesaret veren ses tonu iliklerime süzüldü o an..Gözyaşları usul usul birikmeye başladı..Tam o dakikada karşımdaki şefkatli adamın boynuna sarılıp,deliler gibi ağlamak istedim.Hıçkırarak ağlayıp,bağırmak..Bebeğimi istiyorum diye haykırmak istedim.

Yapamadım ama.Beceremedim.

Yanağımdan süzülen sıcacık bir damlayı hissederken,sadece ''Seni seviyorum.'' diyebildim gri gözlere bakarken.

Baş parmağı isyan eden yaşların üzerinde dolanırken,sıcacık sesi kulaklarımı esir aldı..

-''Ağlama sevgilim..Ağlamana dayanamıyorum.Artık ağlamayacaksın.''

Başımı boynuna gömüp,burnumu çektim..''Artık asla ağlamayacağım.''

''Söz mü?'' diye sordu saçlarımı solurken..

-''Söz..'' dedim.''Erkek sözü.''

Boğuk bir kahkaha koyverirken,bedenine yaslanmış bedenim sarsılıyordu..

-''Aferin inci tanesi..Aferin.'' 

AHMET ATAMAN

Taner eşofmanlarını giyip,yatağa doğru yürürken ters ters baktım ona..

-''Ahmet amca ben biraz kestirsem ayıp olmaz değil mi?''

Bunu bekliyordum..

-''Olmaz evladım.Keyfine bak.''

-''Sen ne yapacaksın?''

-''Bende çıkıp,etrafı bir turlayayım.''

-''Tamam Ahmet amca.'' diyerek yatağa girip,nevresimi başına kadar çekti..Biraz öylece duraksadım.

KALBİM SENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin