40.Bölüm

26.3K 1.2K 12
                                    

TANER ŞİMŞEK

-''Taner oğlum güzel,rahat edebileceğimiz bir otel araştır.Topluca bir tatile çıkıp,kafa dinleyelim.''

-''Tamam Ahmet amca.'' dedim sakince..

İyi fikirdi.Azra'nında kafasını toparlamasına biraz yardımcı olurdu belkide...Onu her gördüğümde vicdanım sıkışıyor,yüreğime keskin bir sızı saplanıyordu..Hastahaneden çıkalı iki hafta olmuştu..

Özlem abla ve Azra,Eymenlerin evinde kalıyordu..Eymen yavaş yavaş eski sağlığına dönerken,Azra gün geçtikçe süzülüyordu sanki..2 haftada verdiği kiloları,soluk yüzüne attığınız tek bir bakışla anlayabilirdiniz..

Eymen sürekli Azra'nın yanında olmaya çalışıyor,durgunluğunun sorumlusu olarak kendini suçluyordu.2 haftada defalarca karşıma geçip,o hastanedeyken neler olduğunu sorup durmuş,Azra'nın durgunluğuna,cansızlığına bir neden aramıştı..

Söylemek istiyordum..Vicdanım çığlık çığlığayken,mantıklı yanım susmamı tembihliyordu..İkiside bu haldeyken,ikiside bu kadar yaralıyken söyleyemiyordum..Biraz daha toparlanmalarını,Azra'nın gerçeği Eymene kendisinin söylemesini bekliyordum..Bekleyecektim..Doğrusu buydu..

Bu tatilin her ikisi içinde rahatlatıcı olacağını umuyordum...En azından daha fazla başbaşa kalabileceklerdi..Yaralarını birlikte sarabilirlerdi..

Azra,Eymen'in yanındayken biraz daha canlanıyordu sanki..Ya da öyle olmak için kendini zorluyordu..

Yine bakışları dalıp gidiyordu elbet ama..Kendine gelmesi,biraz daha kısa sürüyor gibiydi...

-''Oğlum..Niye hazırlandın?Bir yere mi gideceksin?''

Ahmet amcanın baktığı yere doğru çevirdim bakışlarımı..Eymen merdivenlerden inerek,bize doğru yaklaşıyordu.

-''Evet..'' dedi Ahmet amcanın karşısındaki koltuğa geçerken..''Bir kaç işim var..''

-''Ne işin var abi.Ben halledeyim sen çıkma dışarıya..'' diye araya girdim hemen..

Duygusuz bakışları bana döndü..''Senin burada oturmaktan başka işin yok mu lan?'' diye tısladı dişlerinin arasından..

-''Yok abi..'' diye sırıttım..

Derin bir nefes verip,sabırlı olmaya çalıştığını farkettim..

-''Didişmeyin..'' diye söylendi Ahmet amca..Ardından bakışlarını Eymene odakladı.''Eymen..''

-''Efendim..''

-''Şöyle güzel bir otele gidelim bir haftalığına diyorum.Kafa dinleriz biraz..''

Eymen'e çevirdim bakışlarımı.Vereceği tepkiyi ikimizde pür dikkat bekliyorduk..Biraz duraksayıp,iyice yaslandı arkasına..

-''Azra'nında seninde kafa dağıtmaya ihtiyacınız var..Hepimize iyi gelecek..'' diye diretti Ahmet amca..

-''Tamam..'' dedi Eymen..''Ne zaman gideceğiz?''

-''Azra ve Özlem hanımın haberi yok.Onlarada danışalım..''

-''Hayır baba.Onlara danışırsak yatar bu iş..'' dedi Eymen..''Odaları ayarlatıp,gidelim.''

Ahmet amcada biraz düşünüp,kafasıyla onayladı onu.''Haklısın galiba..öyle yapmak lazım..''

-''Ooo yakışıklı beyler..Toplantı mı yapıyorsunuz?'' diyen ince sesin sahibine döndük hep birlikte..

Melis yüzünde şirin bir tebessümle bize doğru adımlıyordu..Ahmet amcanın yanına gidip,yanağına sulu bir öpücük kondurdu..Ardından da Eymenin yanına gelip,onu öptü ve tekrar Ahmet amcanın yanına gidip,oturdu.

KALBİM SENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin