Görüşlerinizi bekliyorum.
AZRA DOĞAN
Arabanın durmasıyla birlikte geldiğimizi anladım.Vücudum korkudan titriyordu ama güçlü olacaktım.Güçlü olmalıydım.
Annemin uçağa binerken söyledikleri hala beynimde yankılanıyordu.Ona güveniyordum.Onu bekleyecektim.
-''Geri döneceğim Azram..Geri dönüp bu şerefsizlerin elinden seni kurtaracağım.Gidişimin tek nedeni bu.Beni affet kızım.''
Kumral saçlı adamın arabadan inip sertçe kapıyı çekmesiyle birlikte daldığım düşünceleri beynimin gerilerine ittim.İnmem gerektiğini biliyordum.Ayaklarım hareket etmek istemesede zorla kapıyı açtım.
Arabadan çıkınca bir barın önünde durduğumuzu farkettim.
Çevredeki insanlardan dahi buranın ne kadar pis bir yer olduğu anlaşılıyordu.Karşı tarafta duran bir çift takıldı gözüme.
Kadın duvara yapışmıştı.Erkekde kadını belinden kavramış,deli gibi öpüyordu.Onlardan bir kaç adım ileride ise bir grup delikanlı ellerinde bira şişeleriyle çifti izliyorlardı.Bunlara şahit olmak dahi mideme kramp girmesine yetiyordu.Kumral adamın sesini duyunca bakışlarımı ona çevirdim.
-''Peşimden gel.''
Yürümeye başlayınca arkasından bende ilerledim.Bardan içeriye girdiğimizde müziğin yüksek sesi ve duman altı ortam gözlerimi kısmama neden olmuştu.Dans eden çiftlerin arasından ilerlemeye çalışırken bedenimde gezinen elleri hissettim.Hemen ellerimi kendime kalkan edip bedenime sardım.
Biraz daha ilerledikten sonra barın bir diğer köşesinde bulunan masalardan birinde oturan esmer adamı gördüm.Yüzünde pis bir gülümsemeyle benim bu halime bakıyordu belli ki.Sinirle bir iki kez gözlerimi kırpıştırdım.Masanın yanına varınca adam üzerimdeki kabanı işaret etti başıyla.
-''Çıkar şunu bakalım güzelim.''
Titreyen ellerimle kabanın düğmelerini açmaya başladım.Düğmeleri açtığımda,kabanı çıkartıp elime aldım.Adamın bakışları ahlaksız bir ifadeyle bedenimi süzerken sessizce bekliyordum.Vücudumu süzmeyi bitirdikten sonra gözleri gözlerimi buldu.Yüzünde beğeni dolu,alaycı bir gülümseme vardı.
-''Otur bakalım.Konuşacaklarımız var.''
O an ağzının ortasına bir yumruk indirmek istiyordum.Belki konuşamaz hale gelirdi..
Bu istekle yanıp tutuşsamda sandalyeyi çekip oturdum.Ben oturunca konuşmaya başladı.
-''Birazdan adam gelecek.Şanslısın.İlk müşterin zengin bir adam.Eğer memnun olursa senide memnun eder.Her açıdan..''
Pis pis sırıtarak söylediği bu cümlelerle bütün bedenimin titreyişleri daha da arttı.Daha bunu üstümden atamamışken ekledi.
-''Sakın adamı bırakıp kaçmayı falan düşünme.Zaten düşünsende yapamazsın.Adamlarım seni takipte olacak.Bulunduğunuz katada otelin çıkışınada adam koyacağım.Böyle bir şeye cesaret ettiğini görürsem senide gebertirim.O annen olacak karıyıda.Anladın mı?''
Gözlerindeki tehditkar ifade söylediklerini gerçekten yapabileceğini gösteriyordu.İstemsizce başımı salladım.Bunun üzerine adamın dudakları yukarı kıvrıldı.Kafasını çevirip barın girişine doğru baktı.Sonra da bana dönüp karşıdan gelen sarışın adamı işaret etti kafasıyla.
-''Bak seninki de geliyor.Hadi bakayım kızım göreyim seni.Anneni saldığıma beni pişman etme.''
Söylediklerini duyunca hemen kafamı bize doğru gelen adama çevirdim.Uzun boyluydu.Sarı saçları,mavi gözleri vardı.Masamıza yaklaştığında yanımdaki esmer adam ayağa kalktı.Benide dürtmeyi ihmal etmedi tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİN
Teen Fiction-"Seni haketmek için ne yapmış olabilirim ki?Sen benim mecburiyetimsin güzel adam..Beni hayata bağlayan,nefes almamı sağlayan mecburiyetim.. Seni sevmiyorum..Her nefeste biraz daha sen oluyorum..Beni,senle dolduruyorum." -"Minik kalbine benim gibi b...