Merhaba arkadaşlar.Öncelikle bir sonraki bölümün final olacağını söylemek istiyorum.Finale dair kafamda belli başlı bir kurgu yapmış sayılırım fakat bunu yazıya dökmek zamanımı alacak..İçimden şöyle uzunca bir bölüm yazmak geçiyor..Finale yaraşan,yakışan bir bölüm..Umarım becerebilirim :)
Finalle alakalı yorumlarınızı yapınki sizinde fikirlerinizi değerlendirip,işleyebileyim.Şimdilik hoşçakalın,finalde görüşmek üzere :)Öpüldünüz!
AZRA DOĞAN
Usulca gözlerimi aralarken,her bir yerimin ağrıdığını hissediyordum..Gözlerimi bütünüyle açıp,kalbimi tekleten adamın yüzüyle karşılaşınca istemsiz,arsız bir sırıtış tüm yüzümü esir aldı..
Dün gece yaşananların her bir anı hatırıma dökülürken,vücudumun sızlamasının çok doğal olduğunu farkettim..
Neredeyse bütün gece uyumamıştık..
Defalarca kez içimde kaybolmuş ve haykırışları inlemelerime sarınıp,duvarlarda yankılanmıştı..
Yaşadığım en güzel gece olmuştu..Yada şöyle söylemek daha doğru olurdu galiba.Yaşayacağım en güzel gecelerin ilk gecesi olmuştu..Çünkü biliyordum ki yatağımı ısıtan bu heybetli adam kocamdı artık..Evimdi..Her gece yatacağım yatağımdı..Başımı yaslayacağım yastığımdı..En önemlisi de aldığım nefesti..
Başımı boynuna doğru eğip,parmaklarımla kapalı gözlerinin ucundaki kirpiklere dokundum...
Dudaklarım benden bağımsız şakaklarına değdi ve usulca geri çekildi.
-''Eymen..'' diye fısıldadım,
-''Hı..''
Uykulu mırıltısı o kadar tatlıydı ki gülmeden edemedim..
-''Kalkmayacak mısın?''
-''Hı hı''
Bir elimi usulca yanağına götürdüm ve elmacık kemiğini okşamaya başladım..
-''Eymen..'' diye fısıldadım tekrar..
Ses yok..
-''Saat neredeyse 3'e geliyor..''
-''Erken daha..'' diye mırıldanınca,kıkırdamama engel olamamıştım..
Kıkırtım gözlerinin açılıp,grilerinin bana saplanmasına sebep olmuştu..Elleriyle beni kucaklayıp,kendine çekerken ''Neden kıkırdıyorsun tatlı cadım?'' diye sordu..
Başımı boynuna bastırıp,kokusunu içime çekerken ''Acaba gerçeği söyleyip,saatin daha 11 olduğunu söyleseydim alacağım karşılık ne olurdu onu merak ediyordum..'' dedim..
Başını yanımızdaki komidinin üzerinde bulunan saate çevirip bir kaç saniye sonra tekrar bana döndü..Ve şen bir kahkaha patlattı..
Elleri kalçalarımı sarıp,kasıklarımı erkekliğine bastırırken,sesindeki şehvetle büyülenmiştim..
-''Alacağın karşılık şu olurdu inci tanesi..'' derken dudakları dudaklarıma değdi ve bedeni üstüme serildi..
Yeniden ellerini,dudaklarını bedenimde hissederken ve beni bu alemden başka bir aleme sürüklemesine önderlik ederken,içimdeki ses kahkaha atarak bağırıyordu..Tüm hücrelerimi sarsacak şekilde sevgi dolu bir sesle ''Doyumsuz..'' diyordu..''Doyumsuz kocam..Ve doyamadığım kocam..''
^^^^^^^^
Zili çalarken,eli elime kenetlenmişti..Kapıyı açan yardımcı,bizi selamlayıp,geçmemiz için kapıdan çekilince içeriye girdik ve salona doğru ilerlemeye başladık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİN
Teen Fiction-"Seni haketmek için ne yapmış olabilirim ki?Sen benim mecburiyetimsin güzel adam..Beni hayata bağlayan,nefes almamı sağlayan mecburiyetim.. Seni sevmiyorum..Her nefeste biraz daha sen oluyorum..Beni,senle dolduruyorum." -"Minik kalbine benim gibi b...