45.Bölüm Part 2.

24.8K 1.1K 15
                                    

AZRA DOĞAN

-''Azra çok güzel oldun kızım ya..''

Melis'in beğeni dolu çığlığı sırıtmama neden olmuştu.Yüzündeki çocuksu heyecan o kadar tatlıydı ki..

-''Melis aynanın önünden çekilde bakayım.'' dedim sabırsızca.

-''Olmaz.Biraz merak et.'' derken sinsice gülüyordu.

-''Ya anne.'' dedim yatağın üzerinde oturup bizi izleyen anneme dönerken.Bakışları önce beni süzdü ardından Melise kaydı..

-''Melis kızım bırakta baksın kendine bak erkekler aşağıda bizi bekliyor..''

Melis'in yüzü düşerken,bedenide boy aynasının önünden çekiliyor,bembeyaz bir gelinliğe sarılmış kendi bedenimi görmeme olanak sağlıyordu.

Nefesimi tutup,saatlerce hazırlanmış olmamın verdiği sonuca diktim gözlerimi. 

-''Çok g-güzel.'' dedim sesim titreyerek,elimle gelinliğin belindeki parlak taşlara dokunuyordum..

Gerçekten güzeldi..

Güzeldim.

Hayatımda ilk kez kendimi bu kadar beğenmiştim..

Aynadan,annemin gözleriyle kesişti gözlerim..Gözleri yüzümde dolanıyor,buruk bir tebessümle beni izliyordu..Parlayan gözlerindeki yaşlar,en az benim kadar duygulandığını kanıtlıyordu..Kafasını sallayarak kısık bir sesle ''Evet.'' dedi.''Çok güzel kızım.''

Ağlamamak için bakışlarımı,onun duygu yüklü gözlerinden çekip tekrar kendime çevirdim..

Beyaz gelinliğin belimi,göğüslerimi sıkıca sarıp,aşağıya doğru bollaşmasını takip etti gözlerim..Göğüs kısmına kondurulmuş beyaz inciler ve parlak taşların ışıltısı,omuzlarımın uçlarını saran askılardada hakimiyetini sürdürüyor,gözleri kamaştırıyordu..Gelinliği diken terzilerin ustalığı karşısında hayret ederek,bu kez saçlarıma çevirdim bakışlarımı..

Doğal dalgalar halinde belime doğru inen tutamların arası,küçük inci ve parlak taşlarla sarılmış,bir omuzumdan sarkıtılmıştı..Saçlarımın açık olmasından gayet memnundum.Eymen bir keresinde saçlarımın salık halini çok sevdiğini söylemişti.

-''Kızım asıl manzara arkada..'' diyen Melis kıs kıs gülüyordu..

Yüzümde oluşan kocaman sırıtışa engel olamamıştım..

Hafifçe yana dönerek,gelinliğin sırt dekoltesine diktim gözlerimi...U şekli verilmiş açıklık,sırtımı belime dek gözler önüne seriyordu.

Gelinliği Eymen'in görmemiş olduğuna şu anda şükrediyordum..Gelinliği almaya gittiğimiz mağazaya girince,Eymen'i oturtmuş ve seçtiğim gelinliklerin her birini giyerek kabindeki aynada seçimimi yapmıştım.

Kabinden çıkıp,seçimimi yaptığımı öğrenen Eymen'in çatılı kaşlarının ortasına bir öpücük kondurmuş ve aynen şöyle söylemiştim.''Düğünden önce beni gelinlikli görmen uğursuzluk getirir.Bunu göze alamayız değil mi?''

KALBİM SENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin