6.Bölüm

34.4K 1.4K 12
                                    

AZRA DOĞAN 

-''Bırak.Yalvarırım..'' diye fısıldadım nefes nefese.

Ama beni duymamış gibi kapıyı kilitleyip,üzerime doğru gelmeye başladı.

-''Bunu yaptığına pişman olacaksın.'' dedi sert,dümdüz sesiyle.

Ciddi anlamda artık sonuma saniyeler kaldığı beynime dank edince istemsizce gözyaşlarım akmaya başladı.Zaten elimden ağlamaktan başka bir şey gelmiyordu.O üzerime çıkarken,iyice gömüldüm yatağa sanki kaçıp kurtulabilirmişim gibi.Tüm ağırlığını üzerime verip,bileklerimi kavradı sertçe.Yüzünü hışımla boynuma yakınlaştırırken ''Rahat dur.'' diye soludu tehditkarca.

Dudakları boynumu bulduğunda istemsizce kafamı yana çevirip,gözlerimi kapadım.

-''Ne olur.'' dedim boğuk bir sesle son kez.''Bırak.''

Hiç aldırış etmeden dudaklarını daha da aşağılara kaydırdı.Elbisemin askısını koparırcasına çekerek bir omuzumu açıkta bıraktı.Sonra diğer omuzumu..

Hırpalarcasına,acımasızca öpen dudaklarının darbelerini hissetmemeye çalıştım.Sadece gözlerimi kapattım ve sessizce ağlamaya devam ettim.Bir an dudakları çekildi.Bunu hissedince gözlerimi araladım.

Doğrulmuş;gömleğinin düğmelerini çözüyordu.Sonra elleri pantolonunun kemerine kaydı.Hemen kafamı yana çevirip,gözlerimi kapattım tekrar.Ağırlığını yeniden üzerimde hissettim.Sonra da dudaklarını dudaklarımda..

Elleri boynumdan yavaşça sırtıma doğru kaydı.Bir hışımda fermuarı bulup,indirdi.Yırtarcasına bedenimden çıkan elbiseyle birlikte üşüdüğümü hissettim.Hatta titrediğimi.Sanki koca bir boşluktaydım.Upuzun,çıkmazı olmayan,karanlık bir boşluk..

Elleri göğüslerime ulaştığında,kendime engel olamayarak ellerini savurmayı denedim.Bileğimi tekrar kavrayıp,sertçe sıkmaya başladı.Sızlayan bileğime aldırış etmeden dişlerimi acıyla birbirine bastırdım.

Dur dememi bekler gibi daha da sıkıyordu bileğimi.Gözlerimi sıkıca birbirine bastırdım, acıyı görmezden gelmeye çalışarak.

Pes ederek elleri bana çok daha fazla acı vererek sütyenimin ince askısına gitti.Bir süre duraksadı.

Sonra ellerinin yerini dudakları aldı.Dişlerini tenime geçirerek,askıyı yavaşça indirdi.Diğer askıya yöneldiği sırada güm diye bir ses duyuldu.Gözlerimi kocaman açıp ne olduğunu anlamaya çalıştım.O da şaşkınca bana bakıyordu.

Kapı bir kez daha sertçe,kırılırcasına çalınca sesli bir küfür savurarak kalktı üstümden.Hızlıca pantolonunu çekip,kapıya yöneldi.Bende hemen nevresime sarılıp çıplaklığımı gizlemeye çalıştım.

Ayağa kalkıp,kapıyı görmeye çalışarak duvarın kenarından gizlice baktım.İki tane güvenlik,mayışmış yüzü iki omzundan kavrayıp götürüyorlardı.Hala ne olduğundan bihaber hızlıca kapıya koşup,kapattım.

Sırtımı kapıya dayayarak,yere çömeldim.Ayaklarımı kendime çektim.Bir süre sadece durdum.Derin derin nefesler alarak,sakinleşmeye çalıştım.Yanaklarımdan yavaşça kayan sıcak sıvıyı anımsayınca kendimi bıraktım.Hıçkırarak ağlamaya başladım.Delicesine,bedenimdeki tüm zehiri akıtmak istercesine hıçkırarak ağlamaya..

Kapının yavaşça çaldığını duyunca hemen yatağa doğru yönelip,nevresimi üzerimden atarak elbiseyi giymeyi denedim.Başardığımda da ellerimle yanaklarımdaki yaşları sildim.Sonra korkuyla etrafı gözetlemeye başladım.İşime yarayacak herhangi bir şey göremeyince,soluklarımın arasında banyoya yöneldim hemen.

KALBİM SENİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin