5 YIL SONRA
EYMEN ATAMAN
Kaşımın tam üzerinde ani bir basınç hissederken,gözlerimi aralamaya çalıştım ama göz kapaklarım açılıpta bana itaat etmedi..
Başımı yana çevirip,yeniden uykuya bırakacakken kendimi bu kez ensemdeki sıcak dudaklarla ve belimin üzerindeki ağırlıkla gözlerimi açmak zorunda kaldım..
Göz kapaklarım birbirinden ayrılırken,kulaklarıma dolan cılız mırıltılarla içim sıcacık oldu..
-''Babamı bırak ya..''
-''Sende anneme yapışmıştın..''
-''Ben yapışmadım ki annem kendi çekti beni.''
-''Yalancılık oynama bana..''
Meleklerimin tatlı atışmasını dinlerken,boğuk bir kahkaha kaçıp gitti benden.Onlara doğru dönerken,belimdeki küçük cadıyı kollarımla yakaladım ve kucağıma çektim..Bu atağı beklemiyor olacak ki çığlığı bastı..
-''Ay korktum baba ya..''
Gözlerimi korkudan açılmış derin yeşil gözlerine sapladım..Azra'nın kopyası olan küçücük yüzü kızgınlıkla dalgalanmıştı..Derinlerimdeki ufak sızı şahlanıp,damarlarıma yayılırken bakışlarımı Masaldan çekip Kumsal'a çevirdim..
Onunda yemyeşil derin gözleri,gölgeler arasından bana dikilmişti..Kardeşinin ve annesinin kopyası olan küçücük yüzü asılmıştı..
Yüzümde derin bir sırıtış hüküm sürmeye başlarken,bu kez bakışlarımı büyük cadıya çevirdim..Azra'ya...
Tam karşımdaki yastığa dayanmış başı,yanaklarına değen uzun kirpikleri ve yüzünün bir kısmını örten parlak saçları sırıtışımı biraz daha genişletti..
Böylesine birbirinin aynısı üç güzelliğe sahip olmak o kadar güzeldi ki..Hangisinin yüzüne baksam diğerlerine bakıyor gibi hissediyordum her defasında..
Her yerde Azra vardı..Her baktığım yerde sevdiğim kadının güzel yüzü,içten bakan yeşil gözleri vardı..
Bakışlarımı Azranın uyuyan yüzünden çekip,tepemde dikilen iki cadıya diktim..İkisininde uzun kıvırcık kestane rengi saçları,yüzüme değiyordu.
-''Niye didişiyorsunuz?''
-''Baba bu Masal'a diyorum ki elleme babam uyusun.İkide bir öpüyor seni.''
-''Oda annemi öpüyor baba.Hem sen benim yüzümden mi uyandın yoksa bunun sesi yüzünden mi?''
Bakışlarım ikisinin arasında gidip gelirken cevabımı duymak için yüzüme odaklanmışlardı.
-''Sen güzelim baban gibi yakışıklı bir adamı öpmeden duramadığın için haklısın..'' dedim Masal'a bakarken.Ardından Kumsal'a döndüm ve ''Sende küçük cadı ikinizin yüzünden de uyanmadığımı bil.''
Masal'ın küçük kıkırtıları yükselirken,Kumsalda iyice sokuldu bana ve küçük elini saçlarıma daldırdı..Başı saçlarıma yaslanırken, ''Baba..'' diye fısıldadı...
-''Söyle güzelim..''
-''Bugün senin şampuanınla yıkanayım mı?Çok güzel kokuyor..''
-''Olmaz..'' diye fısıldadım..''Gözlerini yakar..''
-''İyide baba ya annemde seninkiyle yıkanıyor.Ona neden izin veriyorsun?Onun gözleri yanmıyor mu?''
-''Biri benim kulaklarımı çınlatıyor..Kim o yaramaz?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM SENİN
Teen Fiction-"Seni haketmek için ne yapmış olabilirim ki?Sen benim mecburiyetimsin güzel adam..Beni hayata bağlayan,nefes almamı sağlayan mecburiyetim.. Seni sevmiyorum..Her nefeste biraz daha sen oluyorum..Beni,senle dolduruyorum." -"Minik kalbine benim gibi b...