22.Bölüm - Pijamalı Hırsız.

1.4K 54 8
                                    

Meraba arkadaşlar. Bölüm için cuma demiştim ama hastayım ve raporlu olduğum için evde yatıyorum. Bugün hastada olsam içimden bölüm atmak geldi. Merak etmeyin yarında gelecek bir bölüm. Yorumlarınızı arttırarak beni mutlu edebilirsiniz. Neyse. Bu bölümü 'siviyirim' adlı okuyucuma ithaf ediyorum. Umarım beğenir. ^^ İlk yorum yapan okuyucumdu. Unutmadım. Kendisine öpücükleeer. :* 

Keyifli Okumalar. :))

"Hiçte değilim. Ne var yani senden ayrılmak istemiyorsam. Hem biraz inanmış gibi yapamaz mıydın?"

"İnanmış gibi."

"Evet."

"O zaman şöyle yapayım."

Kerem beni kucakladığı gibi merdivenlere yöneliyor. Ben ise kucağında kıkırdıyorum. Odayı sorduğunda elimle işaret ediyorum. Kapıyı açıp beni nazikçe yatağa bırakıyor. Gülümseyerek yataktan kalkıp dolabıma yöneliyorum. Kendim için pijamalarımı alırken, Kerem'e yan dolapta Yağmur'un Can için sakladığı eşofman takımını alıyorum.

"Sen bunları giyersin canım. Ben banyoda giyinirim."

"Ne gereği var güzelim. Ben bakmam ki."

"Keremm." :D

"Tamam tamam."

Banyoda pijamalarımı giydiğimde gördüğüm şey ile gözlerimi şaşırtıyorum. Yanlış pijama takımını almışım ya olamaz. Aynada ki görüntüme gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum. Yazın almıştım figürü hoşuma gittiği için.  Göğüs ve popo kısmında inek posteri vardı. Ama çok şekerdi. Üzerimide giyindim, nasıl alacağım başkasını. 5 dakika daha içeride bekliyorum. Yapacak başka bir şey olmadığından dışarı çıkıyorum. Resmen rezillik!

Gardrobumun karşısında kendi haline yakınan Kerem'i görmemle kahkaha atıyorum. Eşofman takımı üzerine oturmuş ve paçaları kısa gelmiş. Kafasını bana çevirince, ciddi hali gidiyor ve kahkahayı basıyor. Ah tabi inekli pijamalarım.

"Gülme ya."

"Ahah. Güzelim nasıl gülmeyim. Gel sen bak aynadan kendine."

Kerem'e doğru ilerleyip tam yanında duruyorum. İkimizde komiğiz.

"Ama çok tatlıyız ki."

"Evet öyleyiz."

Kerem elimden tutarak yatağa götürüyor. Yorganın altına giriyoruz ikimizde.

"Ne yapıyorsun bana böyle?"

"İnanmış gibi yapıyorum güzelim. Hani korkuyorsun ya."

Kahkahalarının arasında beni ait olduğum yere kollarının arasına çekiyor. Çenesinide kafama yaslayıp uykulu şekilde konuşuyor.

"Bugün hayatımın en güzel, en mutlu günü. Sevdiğim kadın yanımda. Kendimi tamamlanmış hissediyorum. Şuan tüm dünyayı karşıma alabilecek güçteyim. Kalbim seninle atıyor ve artık buna eminim. Seni çok seviyorum güzelim."

"Sevgililer günü, doğum günü; bugün hepsinden önemli benim için.  Bugün bana geldiğin gün sevgilim. Şuanda benden mutlusun yoktur. Her şeyim var artık. Kalbimin böyle güzel atmasını sağlayan adam yanımda, daha ne isterim ki. Bende seni çok seviyorum canım. Hemde her şeyden çok."

"İyi geceler aşkım."- dudakları alnımdayken konuşuyor.

"İyi geceler canım."

****

Sabah gözlerimizi herkes gibi normal gün ışığıyla açmıyoruz. Aşağıdan gelen gürültüyle uyanıyoruz. Uykulu gözlerle birbirimize bakıyoruz.

Sevmek Zor İş [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin