Evet yine ben. Elimde bölüm olduğunu belirtmiştim. :)) Haftaya sınavlarım tekrar başlarken bölüm atamama gibi bir sorun çıksın istemiyorum. Yorum alınca çok mutlu oluyorum gerçekten. Motivasyon kaynağımsınız. Vote vermek o kadar zor değil bence. Ya da sorun yazamamam mı? Öyle düşünenlerde vardır mutlaka. Saygi duyarım sadece. Güzel yorumlara, eleştirilere ihtiyacim var lütfen çok zor değil. :))
-Multimedia-
Rose'nin fotoğrafı var. Rose'yi Taylor Swift diye düşündüm.
Umarım beğenirsiniz bu bölümü de. Keyifli okumalar. :))
Bu kadarı yeter Kerem Bey! Acı çekme, umursanmama, görmezden gelinme sırası sende. İçeri geçiyorum ve gördüğüm manzarayla gülümsemem öyle artıyor ki. En son ne zaman böyle mutlu olup gülmüştüm sahi?
"Ya Halo yapma valla kız gelecek rezil olacağız. Otur şuraya. Ah karnım of yapma otur."- mutfağın kapısına yaslandım onları izliyorum.
"Ya Halo bir daha yap ne olur?"- Özgede benim gibi eğlence yanlısıydı.
"Çok ayıp ya. Yaslı kadın ne yapsın? Ama bir daha yap. Bu ana her zaman bayılıyorum."
Bunlar Lamia teyzeyi konuşuyordu galiba. Lamia Teyze apartmanda ki bir kaç evin sahibiydi. Kendisi Yunanlıydı ve değişik halleri vardı. Tontonum yaaa. Unutkanlığı vardı bir anı bir anını tutmuyordu.
"Ya Serpil sussana kızım. Halo bir daha yap hadiii."
"Tamam yapıyorum ama bu son. "
Onları uzaktan izlemek bile güzeldi. Birbirlerinin uzakta olan aileleriydi. Çok tutkulu arkadaşlığa sahiptiler. Kıskandım evet kıskandım çünkü Yağmur ve Can yokken kimsesizdim!
"Halil İbrahim evladım! Sen niye bu cıbıldak kızlarla kalıyorsun he söyle bana bakıyım? Evin mi yok yavrucuğum, gel bende kal. Hem sen onlara bakma benim gibi güzeli varken. Alınırım vallahii."- sesini de inceltip onun gibi konuşuyor. Ay Allah'ım sana geliyorum.
Söylemeyi unuttum. :D Lamia Teyze unutunca kendini 18'lik çıtır sanıyor.
" Senin gibi çıtırını bulmuşum kapıyı aç hatun geliyorum."- bu çocuk şeytanın diğer eşi vallahi.
"Gel canim gel. Ama dur gelme bugün."- sesini nasıl bu hale getiriyor hayretteyim.
"Çok alındım hatun! İstenmiyorum demek ha? Başın mı ağrıyor yoksa? "- yüzündeki muzur gülüşle soruyor.
"Aaa olur mu evladım. Gelin kızlar sizde gelin hem benim eve de bir el atın, belim tutulmuş kale. Kara çocuk lafa niye tutuyorsun sen bizi bakıyım he? Gelince kulaklarını çekeyim de sen akıllan bir."- Sefaya kara çocuk mu dedi o? Halo elini beline koymuş Sefaya kızıyor Lamia teyze gibi.
Dayanamayıp kahkahayı basıyorum. Sesimi duyan kızlarda beni beklermişcesine kahkaha atıyorlar.
"Yaktın başımı Lamia Teyze! Adım kara çocuk kaldı iyi mi? "- hem gülüyor hem sitem ediyor.
"Ahaha Halo sen bir daha Lamia Teyzeyi taklit etme. Ay simdi altıma edeceğim vallahi ya."- özge hala karnını tutarak gülüyor.
" Zeynep Özge evine tuvaletini yaparsa ne yaparsın ahah?"
"Sadece temizletirim Serpil." :D
"Zeynep mutfağını kullanabilir miyim? Susadım da." - Halo ilk defa çekingendi.
"Tabi ki. Sağdan ilk kapı tatlım."-karıştırmasın diye de elimle işaret ediyorum.
"Kızlar ev işini ne yaptınız, bulabildiniz mi? Bizde baktık ama size uygun değil."- ne evinden bahsediyorlardı?