Karakter Tanıtımı

7.3K 174 8
                                    

Zeynep Yılmaz : Hikayemizin esas kızı. Babasının ölümünden sonra annesi de kendisini başka bir adama tercih etmiştir. Bu olaylar olurken Zeynep henüz 7 yaşındadır. Yaşadıklarını anlayamayacak kadar küçüktür. Annesi ölen eşinden sonra hemen başka bir adamla evlenmiştir. Zeynep'i ise yurda yerleştirmeyi ihmal etmemiştir. Annesine göre her şey yolunda giderken yurtta şok geçirmiştir. Ölen kocası tüm mirasını Zeynep'e bırakmıştır. Kimse o paraya elini süremezdi. Ne zaman ki Zeynep 18 yaşına gelecektüm mirası kullanma hakkına sahip olacaktı. Annesi bunu öğrendiğinde çok şaşirmıştı. Ama umrunda değildi. Çünkü yeni eşinden dolayı paraya ihtiyacı yoktu. Zeynep'e gelecek olursak; etrafında bunlar yaşanırken olaylar çok fazla karışık geliyordu. Müdüre hanım odasındaki yatağı gösterdiğinde, anne sıcaklığı verecek yer artık yatağıydı.  Annesi yoktu. Liseye kadar özel bir kolejde okuyacaktı. Günler günleri,  aylar yılları kovalarken 18 yaşına gelmişti. Kıvırcık saçları, kendine has kokusu, kahverengi gözlere sahipti. Herkes onu isterken o 1 kişiyi yanında istiyordu. İnatçı, haklıysa asla tavrından ödün vermez. Arkadaşları tarafından çok sevilen kızımız.

Kerem Sayer : Hikayemizin esas oğlanı. Ailenin tek çoçuğu. Her şeyi parayla çözebilen bir aileye sahip. Sevginin onun için karşılığı para. Gece hayatına düşkün, çapkın bir playboyken hayatına giren yüzünü aydınlatan güneşle geçmişini siliyor. Kendini bu duruma getiren kıza karşı ne kadar dirense de karşı koyamıyor. Ailesinin ısrarı üzerine Sayer Holdingin başına geçecek. İlerde Yılmaz Holdingle ortak olacak. Sevginin anlamı onun için artık " Zeynep Yılmaz".

Efe Salman : Esas kızımızı seven ama sadistliği yüzünden kaybeden kişi. Attığı tokat yüzünden kızı kaybeder. Hatasının sonucuna katlanmayıp hâlâ peşinde dolaşan psikopat oğlumuz.

Rose William : Kerem Sayer' i seven ama yaptığı hata yüzünden sevdiği adamı kaybeder. Yaptığı hataya gelirsek ( Aldatma) ! Hırslarına yenik düşen ve kaybettiği kişiyi kazanma derdinde olan kızımız. Saplantılı ve ruh hastası gibi bir şeyde diyebiliriz.

Yağmur : Zeynep'in en yakın arkadaşı. Aynı yurtta büyüdüler. Zeynep'in 7 yaşından beri her şeyini bilen tek kişi. Sevgilisi Kerem'in en yakın arkadaşı. Zeynep'i böyle görmeye dayanamayan 2. kişi. Zeynep gözlerinde ki acıyı saklayamıyor. Tek dileğimiz mutlu olmaktı.

Can : Anlaşılan üzere Yağmur'un sevgilisi. Kerem'in en yakın arkadaşı hatta Kerem'e göre kardeşide diyebiliriz. Çoçukluk arkadaşılar. Çok şebek, sempatik ve saçmalama özelliğine sahip. Kerem gibi tek çoçuk ve Zeynep'i kız kardeşi gibi seviyor.

Aylin : Üniversitemizin en uyuz kızı. Bizimle yaşıt. Fazla ukala yani öyle olmaya çalışıyor. Zeyneple uğrasmak en büyük zevki. Erkekler onun gözünde ayrı bir dünya. Bilinen üzere şıllak.

Meraba arkadaşlar. Bu hikaye yeni. Hiçbir yerden alıntı, emek hırsızlığı yapılmadan yazılıyor. Okumanızı tavsiye ederim. :)) Burada yeni değilim. Yazmasamda bir çok hikayeyi okuyorum. Melis karakteri ya da Barış karakteri kullanmayı düşünmüyorum. İlerde katılan oyuncular olur mutlaka. Şimdilik benden bu kadar. Yeni bölümü gün içerisinde atmaya çalışacağım. ^^

Sevmek Zor İş [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin