45.Bölüm - 5. Mevsim

1.4K 61 24
                                    

Merhaba canlarım. Yeni bölümle karşınızdayım. Akşam atacaktım ama vazgeçtim şimdi atmaya karar verdim. Küçükte olsa bir de süprizim var . Eğer sınır geçerse yarında bir bölüm ekleyeceğim. Kerem'in ağzından olacak ve uzun zamandır beklenen sorularınız o bölümde yanıtlanacaktır diye umuyorum.


Bu bölüm ' soulless ' adlı okuyucuma gidiyor. Umarım beğenirsin canım. :) ^^ İthaf isteyenler söyleyebilirler. :)

Keyifli Okumalar. :))



Kerem'in o güzel sözlerinden sonra içimde kelebekler uçuşuyor resmen. İkimizde mutluyuz ve artık önümüze çıkan bir engel yok. Galiba en çokta buna seviniyorum. Kerem olup biteni anlattı, tüm ayrıntılarıyla. Aslında bir bakıma üzülüyorum Sevim Hanım'a. Ama üzüntüm ilk defa geride kalıyordu. Yaptıkları, tüm her şeyi arkamda bırakacak kadar basit değildi. Onu affedebilirdim, belki. Ama çok ileri ki bir zamanda.


"Üşümüşsün güzelim."


"Çok değil. Bu havayı seviyorum. Baharı, her şeye gelen canlılık hissini, güzel kokuları seviyorum."


"Benim baharım senin aşkın. Canlılık diyorsan... onlarda burada." arkamdan sarılıp kollarını karnıma sardı.


"Kerem?"


"Efendim sevgilim."


"Sen en çok hangi mevsimi seviyorsun?"


"Bu nereden çıktı?"


"Bilmem. Ben en çok baharı ve yazı severim. Sonbahar, kış içimi hep buhrana boğuyor."


"Ben en çok senin aşkınla harmanlandığım 5. mevsimi seviyorum güzelim. Senin kokun bana bahar, gülüşün yaz, hüzünlü günlerin sonbahar, ağlayışların kış ve aşkla baktığın an ise; işte o benim 5.mevsimim. Ben en çok 5. mevsimi seviyorum güzelim. Çünkü her parçası sen."


"Birinin birini bu kadar sevmesi yasaklanmalı Kerem ya. Şuan aşırı doz mutlulukla yüklendim. Bitanesin ve iyi ki benimsin."


"Asıl sen iyi ki varsın ve var olmamı sağlayan meleğimsin."


"Bak işte ya. Gel buraya." sıkıca sarıldı.


"Artık içeri geçelim güzelim. Yoksa hasta olacaksın."


"Tamam."


Kerem önde bende hemen arkasından balkondan içeri girdik. Kerem'e baktığımda üzerindeki rahatsız kıyafetlerden kurtuluyordu. Allah'tan bugün üzerime yapışan, çıkarırken zorlanacağım bir şey giymemiştim. Pijama takımım var üzerimde. Kerem benden önce yatağa girip yatağı az da olsa ısıtıyor.Gerçi ısıtmaya gerek yok. Hamileliğimin getirdiği bir avantaj var. Hamileliğin son aylarında olduğum için sıcaklıyorum. Hatta 2 gecedir Kerem'in üzerinde uyuyorum. Yorgan yerde. Yazık sevdiceğimin de hiç sesi çıkmıyor. 

Sevmek Zor İş [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin