37.Bölüm - Teşekkür ederim.

1K 54 4
                                    

Ben geldim. :)) Meraktan çatlayan ve Kerem'in çıkmasını dört gözle bekleyen okuyucularım. ^^ Kerem'i bu kadar sevdiğinizi baya baya anlamış oldumm. :)) 

Keyifli Okumalar. :))

-Zeynep-

Geldiğimiz yere bakıyorum. Hastane. Ne işimiz var burda diye düşünüyorum. Holdingden çıkıp buraya geldik direkt. Arabadan inip sessizce Haloyu takip ediyorum. Çalıştığı hastanede huzuru nerde bulacaktık biz. Sesimi çıkartmadan bir bildiği vardır diye düşünüyorum. Jinekolog bölümünün yani onun odasının olduğu kata çıkıyoruz. Odasına girmiyor ve ilerisindeki odaya doğru ilerliyor.

"Gel hadi, durma öyle"

"Geliyorum."

Halo odanın kapısının açılması için düğmeye basıyor. İçerideki hemşire bone ve hasta önlüğü gibi bir şey veriyor. Üzerimize geçiriyoruz. İlerdeki odaya girdiğinde  gördüğüm görüntüyle istemsizce gülümsüyorum. Burası gerçekten  cennet. Dediği kadarda varmış; huzur kokuyor. Hızla yanlarına gidiyorum. Çok tatlılar.

"Muayene saati olduğu için önce bu minikleri kontrol edelim. Sonra uyuyana kadar sevebiliriz bu minikleri."

"Halo! Rüyada mıyım? Eğer öyleyse uyandırma. Buradan ayrılmak istemiyorum. Şunlara bakar mısın?"

"Canım sıkkınken, yorgunken, huzursuzken bedenimide ruhumuda dinlendiriyorlar."

"Aileleri nerde?"

"Onların ailesi yok canım. Kimsesizler bu minikler."

"Ne!"

"Şişt sessiz ol, uyanacaklar.

"Aileleri yok mu gerçekten?"

"Yok. İlk sırada olan üçlü farklı hastaneden sevk edildi. Bu yanımızdaki iki minikte burda dünyaya açtılar gözlerini. Çok dil döktüm annelerine ama dinlemediler."

"Tıpkı annem gibiymiş onlarda. Yurda gitmesinler çok küçükler."

"Bir süre daha burdalar. Kontrolleri olacak, çocuk doktoru karar verecek."

"Kurumdan gelen oldu mu?"

"Evet ama göndermedik."

"Gönderme!"

"Elimden gelen bir şey yok Zeynepciğim."

"Bir çözüm bulacağım. Yurtta değil, sıcak bir yuvada aile sevgisi kokan yerde açacaklar gözlerini."

"Gel seni benim aşkımla tanıştırayım."

"Ne! Aşkın mı?"

"Ya öyle değil, gel."

Cam tarafından ilk sıraya gidiyor. Küvezde uyanan ama hiç ses çıkartmayan  bebeği kucağına alıyor. Bebeğin yüzü bana sırtı kendine doğru konuşuyor Halo. 

"Asya bu gördüğün cadı Zeynep. Bu dünyalar güzeli, prensesimde Asya."

"Bu geçen videoda izlediğimiz bebek demi?"

"Evet o. Çok tatlı demi, şuna baksana."

"Ya ben bunları öpmeye, koklamaya doyamam ki."

Sevmek Zor İş [ZeyKer]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin