1 NUMARA - GİRİŞ

40.4K 1.4K 267
                                    

*Bu kurgum için bir delinin hayali mi dersiniz, yoksa keşke gerçek olsa mı dersiniz bilmiyorum ama okumak istediğim  fakat bu platformda benzerine rastlanmadığım bir hayaldi. En azından benim için. Ben de yazıya dökerek sizinle paylaşmak istedim. Umarım seversiniz.

Lütfen okuduğunuz bölümlerle ilgili yorum yapmayı unutmayın. Görüşleriniz  benim için çok  önemli!

Başladığınız tarihi aşağı bırakabilirsiniz:

1 NUMARA - 07.03.2021

*Saygısızca yorum yapanlar engellenecektir. Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim, genelde kitabın ilk bölümleri kurguyu oturtmakla geçtiği için bana biraz amatör yazmışım gibi geldi.. İleri de düzeltmiş olsam da yine de belirtmek istedim. Final olduktan sonra düzenlenecektir. Keyifli okumalar.

🌈

RARE DANCERS AĞUSTOS AYINDA İLK KEZ  HELLO AMERİKA  KAPAĞINDA!


Bensu Sonay (Ana dansçı, lider rapper, alt vokal)

Berfu Roda Şahin (Ana vokal, lider dansçı)

Hande Ersoy (Ana rapper, lider vokal)

Bade Altun (Lider vokalist, alt dansçı)

Hello Amerika dergisinin Türkçe çevirisini elimde tutarken kapağında bulunan fotoğrafımızı  inceledim. Hemen alt kısımda, isimlerimizin yanına insanların merakını gidermek üzere gruptaki görevlerimiz iliştirilmişti.

Daha sonra fazla oyalanmadan sayfalarını çevirmeye başladım.

İlk sayfa da tek başıma çekildiğim boydan boya bir fotoğrafım vardı, hemen yan sayfaya iliştirilmiş küçük fotoğrafım ve altında yazan röportaj gözüme çarptı. Beklemeden okumaya başladım.

"Bensu Hanım, öncelikle sizi tanıyarak başlayalım. Bize biraz kendinizden bahseder misiniz? Kaç yaşındasınız, nerede okuyorsunuz?"

"Yirmi bir yaşındayım. Türkiye de, İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarında okuyorum."

"İşinizin bölümünü okuduğunuzu söyleyebilir miyiz?"

"Aşağı yukarı diyebiliriz. Anasanat bölümünde eğitim görüyorum."

"Bu yoğunlukta okulunuza devam edebiliyor musunuz?"

"Hayır şu an edemiyorum. Ama umuyorum ki Türkiye'ye dönünce devam edeceğim."

"Henüz çok gençsiniz ve kısa sürede dünyaca ünlü bir grubun içinde,  onların lideri olarak bulunuyorsunuz. Üstelik içlerinden yaş olarak en küçük sizsiniz. Lider olarak seçilmenizin sebebi nedir?"

"Her insanın olduğu gibi bizimde  birbirinden farklı karakter özelliklerimiz var. Bu sorunuzun net cevabı olur mu bilmiyorum. Ama daha kontrollü bir yapıya sahip  olduğum için şirketimiz tarafından lider olarak seçildiğimi tahmin ediyorum."

"Bu aranızda kıskançlığa sebebiyet veriyor mu?"

"Malesef insanlar dört kızın birbirini kıskanmadan duramayacağını düşünüyor ama böyle bir şey söz konusu dahi değil. En başından beri sorunlarımızı konuşarak çözen bir grup olduk. Birbirimizi kıskanmak yerine başarılarımıza sevindik. Bundan sonra da böyle devam edecek umarım."

"Pekâlâ.. Biraz ailevi sorulara geçelim. Bensu Sonay'ın nasıl bir ailesi vardır, sosyal hayatında tam olarak kimdir?"

"Klasik bir Türk ailesinde büyüdüm. Annem ve erkek kardeşimle yaşıyordum, ama diğer aile üyelerimizle de bağlarımız her zaman sıkı olmuştur. "

"Peki bu böyle bir başarıyı üstelik bu kadar kısa bir sürede bekliyor muydunuz?"

"Türkiye de bir başarı yakalayacağımızdan emindim, ama dünya çapında olması bana da sürpriz oldu. "

"Sizce bu başarının sırrı ne?"

"İnandığınız gerçeğin peşinden gitmek. Biz kendimize inandık, sağ olsun insanlarda bize inandı."

"Biraz da genç kızlara tavsiye verelim... Sizin gibi başarılı olmanın sırrı sizce güzellik mi, yoksa şans mı?"

"Malesef bu sektör de bulunmak  istiyorsanız ikisininde olması gerekiyor. Biri yoksa diğeri bütün işlevini kaybediyor."

"Pekâlâ. Klasik bir soru daha sorayım. Size göre mutluluğun sırrı nedir?"

"Şükretmek ve gülümsemek. E tabi ki kadere inanmak."

"Son sorumuza geçelim.. Bundan sonraki planınız ne?"

"Üzerine katarak çalışmaya devam edeceğiz. Durmak yok, en iyisi olmak için çabalayacağız."

***

Gelecek bölümlerden ekleme: Okunmaya göre oy çok düşük, lütfen yıldıza basmayı unutmayın.

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin