3 | Türkiye'de Olmak

20K 1K 244
                                    

*Lütfen  okuduğunuz  bölümlere oy ve yorum yapmayı unutmayın!

Sevgiler.

*****

Ömer Abinin özel görüşmeleri için ayırdığı ve genelde sadece bizim ekibin kullandığı ofisten içeri girerken kapıda beni bekleyen Ayşegül'ü gördüm.

Her zamanki panik hâliyle koşturarak yanıma geldi. "Bensu Hanım, hoş geldiniz. "

Gözlüğümü çıkartırken gülümsedim.

"Selam Ayşegül. Naber?" derken cam ofisten Ömer abinin bilgisayarla uğraştığını görüyordum.

"İyiyim efendim, siz?"

"İyiyim, teşekkürler."

Ömer abinin ofisine doğru yürürken asistanı Ayşegül'e yan bir bakış attım. "Müsait değil mi?"

Gördüğüm hâlde bunu sormamda garipti.

"Evet, sizi bekliyor."

Kapıyı tıklatıp arkamdaki Ayşegül'le birlikte içeri girdim. Ömer abi bilgisayardan başını kaldırdı ve beni görmesiyle yüzü aydınladı. Ayağa kalkarken yıllanmış yüzü gülmüş, kaz ayakları ortaya çıkmıştı.

"Ömer abi,"

Masanın yanından dolaşıp onun tombul bedenine sarıldım.

"Hoş geldin güzel kızım."

Geri çekilirken beni şöyle bir süzdü, daha sonra elini kafamdaki şapkaya atıp çıkardı. "Otursana," derken şapkayı masaya bıraktı.

Deri koltuklara otururken "Ne içersin?" diye sordu.

"Çay olur abi, açık olsun."

Dediğime güldü ve içeride dikilen Ayşegül'e iki çay söyledi. Ayşegül odadan çıkarken Ömer abi tekrar bana döndü.

"Eee turne nasıl geçti? Anlat bakalım." Duraksadı. "Gerçi haberlerinizi aldım Pelin'den."

Allah bilir ne anlatmıştı Pelin.

"Güzeldi abi, Pelin sana anlatmıştır zaten." dedim.

"Anlattı, anlattı." derken kapı çaldı ve Ayşegül çayları bırakıp çıktı.

"Bak kızım," diye lafa girmesiyle gelecek yüzyılın nutuğunu dinleyeceğimin farkındaydım.

"Konserlerinizi izledim, neredeyse hepsi ineternete düşmüş zaten. Sizinle gurur duyduğumu da biliyorsun," Başımla onayladım. "Ama... Özel hayatınız bunu gölgeler diye de korkuyorum."

"Bir şey mi oldu ki?" diye salağa yatmamla Ömer abi gözlerini kıstı.

Salağa yatma Nobel ödülü falan varsa hemen şuradan alayım.

"Uzaktasınız diye elimi sizin üzerinizden çekmedim tabi ki kızım." Yüzümü inceledi."Berfu'nun gece kulübüne gidip saatlerce içtiğini biliyor muydun?"

Evet. Biliyordum. Keşke bilmeseydim...

"Evet," dedim dürüstçe.

"Peki o görüntülerini magazine vermesinler diye ne kadar dil döküp para baydığımı biliyor musun?"

Sessiz kaldım.

"Neyse.... Bu konuyu bilakis Berfu'yla konuşacağım. "

Söylenmeye devam etti. "Hayır anlamıyorum, en küçükleri Bensu, o aklı başındaysa diğerleri melek gibidir dedik. Diğerleri daha cingöz çıktı." Başını iki yana salladı. "Türkiyedeyken bu tarz olayları kesinlikle istemiyorum Bensu, tamam mı?"

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin