Özel Bölüm | Hande Ersoy

8.7K 548 65
                                    

Sürpriz! Böyle bir bölümle geldim, umarım seversiniz 💙 Yorum yapmayı unutmayın..


*Bölüm Bensu'nun Ankara'da olduğu zamanlarda geçmektedir.

Hande'm... Hüzünlü kekim 🍒

 Hüzünlü kekim 🍒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

****

HANDE ERSOY,

Gözlerinizi açtığınızda aklınıza gelen ilk hatıra, ilk yüz, ilk isim; hayatınızın gerçeğidir. Kaçıp durduğunuz, ama ne kadar çabalasanız da yine de kolunuzdan tutup sizi geri döndüren gerçektir.

Bazen sırtınızı kambur eden bir yük, bazen kalbinizi acıtan bir hatıra... Siz adına ne derseniz bilmiyorum, ama benim için bunların ne anlama geldiğini çok iyi biliyorum.

Parmağımda hissettiğim sancıyla oturduğum yerde irkildiğimde bir rüyadan uyanmış gibiydim. Başımı eğip acıyan parmağıma baktım. Gözlerim, deminden beri parmaklarımın arasında sıktığım demir anahtarı buldu.

Bunu kendime neden yapıyordum?

Derin bir nefes alıp arabanın kapısını açtım. Serin bir meltem esip uzun saçlarımı geriye uçururken açık tenimde bir ürperti bıraktı. Kapımı ardımdan kapatıp Eylül ayı çekimi için geldiğim derginin setine doğru ilerledim.

Sete doğru ilerlerken çalan telefonumun sesiyle bir saniyeliğine duraksayıp dar pantolonumun arka cebine koyduğum telefonumu çıkardım. Ekranda Ayşegül'ün adı yanıp sönüyordu.

Onu çok bekletmeden açıp telefonu kulağıma yasladım.

"Hande, çekim için seni bekliyorlar."

Duraksayan adımlarımı tekrar binaya yönlendirirken, "Geldim," diye kısa bir cevap verdim. Ayşegül'ün onaylamasıyla ise telefonu kapatıp arka cebime geri koydum.

Be Woman isimli ünlü derginin Eylül ayı çekiminde yer alıyordum. Derginin hem kadınlar hem de erkekler için olan iki versiyonu bulunuyordu, tahmin edersiniz ki erkekler için olanının adı Be Man idi.

Erkek versiyonunda kimin yer alacağıyla ilgili bir bilgim yoktu, genelde ünlü oyuncuların yer aldığı hakkında bilgim vardı sadece. Ama çekimler de yan yana gelmeyeceğimiz için de sıkıntı yoktu.

Arabamı biraz ileriye park ettiğimi anlayınca ister istemez hayıflanmaktan kendimi alıkoyamadım. Açık alanda yapılacak olan çekimler için bizi Beykoz'da bir koruya getirmişlerdi.

Sete yaklaştıkça oradan oraya koşturan insanları gördüm. Bu görüntü bana istemsizce klip çekimlerini hatırlatmıştı. Dans etmeyi seviyordum, ama klip çekmek fazla gereksiz bir detay gibi geliyordu bana hep.

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin