47 | Hiçlik

8.2K 698 300
                                    

Sınır: 200 yorum

****

Bundan yalnızca altı ay önce gözlerim yine böyle parlayarak bakıyor muydu hayata bilmiyorum.

Despot, yalnızca işini yapan, disiplinli bir kadından aşkı için her şeyi göze alabilen bir kadına nasıl dönüştüm, bilmiyorum.

Ama yalnızca... Artık vazgeçmeyeceğim, buradan dönüş olmadığını biliyorum.

Dönmekte istemiyorum ya hani..

İnsan elinde çiçeklerle yürüdüğü o yoldan nasıl döner ki.

"Güzelim,"

Sarp'ın sesiyle bakışlarımı yoldan çekip ona çevirirken yüzündeki tatlı tebessümle bakışlarını kısa bir anlığına yoldan ayırıp bana çevirdi.

"Bugün annemle konuştum," dedi gözlerini tekrar yola çevirirken. "Yarın buraya gelecekler."

Başımı sallayarak onayladım. "Annemde tanışmak istiyordu zaten..."

Dudaklarında ufak bir tebessüm oluştu. "Onlar evlenmeden görüşmek isteyecekler, oysa biz çoktan evlenmiş olacağız, öyle mi?"

Sarp'ın yüzünü incelerken kısık bir sesle, "Evet öyle." diye onayladım.

O esnada araba yavaşça kırmızı ışıkta durdu. Arabanın durmasıyla Sarp'ın bedeni vakit kaybetmeden bana doğru dönerken direksiyondaki eli de ellerime doğru uzandı.

Dizlerimin üzerine bıraktığım elimi avuçlarının arasına alıp sımsıkı sarmalarken, "Bensu," dedi.

Kaşlarımı kaldırıp sorgular bir ifadeyle yüzüne baktığımda, "Bunun böyle olmasını istediğinden emin misin?" diye sordu.

Henüz ben cevap veremeden derin bir nefesi ciğerlerine doldurup düşünceli bir ifadeyle konuştu. "Yıldırım nikahı... Bir düğün bile olmayacak, ailelerin haberi yok. Böyle olmasını istiyor musun?"

Sarp'ın dizlerimin üzerinde, birbirine kenetlediği ellerimizin üzerine boşta kalan elini yerleştirdim. Başımı hafifçe eğip gözlerinin içine bakarken, "Benim senin varlığın dışında hiçbir şey de gözüm yok, Sarp." diye yanıtladım.

"Ama eğer sen böyle olmasını istemiyorsan–"

Hızla sözümü kesti. "Güzelim, " dedi. Bir eli usulca yukarı tırmanıp önüme düşen saç tutamını geriye itelerken, "Ben yalnızca senin her şeyin en güzeline layık olduğunu biliyorum."

Dudaklarımda tatlı bir tebessüm oluşurken nazlı bir sesle, "Her şeyin en güzeline sahibim zaten." diye mırıldandım.

Milli Yanık Bensu Sonay.

Cümlemle beraber Sarp'ın dudakları yavaşça aralanıp, gözleri bir yıldız gibi parladığında aynı anda sertçe yutkunduğunu da işittim. 

Elimin üzerine avucuyla hafif bir baskı yapmaya başlarken, "Sanırım geceyi öne çekmek istiyorsun, bebeğim." dedi.

Gözlerim şaşkınlıkla irileşip elini hızla itelerken, "Sarp!" diye uyarı niteliğinde konuştum.

1 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin